Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 619
  • 1 281

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Odottelenko niin kauan kunnes korvaava pelaaja tulee, koska tuo on jo mennyt? Varaan TimanttiLadan valtuuttamana hänelle.
Mielestäni ei tarvi odotella. Managerin oma moka --> varatut pelaajat näkyvät kyllä avausviestissä. Eli mielestäni saat varata. Ainakin näin on ennen toimittu.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Eli otetaan sitten Kimmo Timonen.

Oon katellut tota kokoonpanoketjua vaan, kun sieltä on helpoin katsoa. No, oma moka joka tapauksessa.

Buzz

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
TimanttiLadan varaus on hyökkääjä Daniel Alfredsson.

Minä, eli Dallas Stars käytän varauksen hyökkääjään - Matt Duchene.

Vuoroon Clowe29

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Perkules, Alfie oli minunkin kiikareissa. No otetaan käyttöön plan-B, eli Simon Gagné iskemään maaleja Habs-paidassa.

Navy62

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
Ottawan uusi manageri ottaa kolmella rästivuorollaan suojiinsa nämä pelaajat:

1. kierros: #8 Joe Pavelski
2. kierros: #53 Jimmy Howard
3. kierros: #68 Tomas Plekanec

Nyt vuoro Babulle

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ottawan uusi manageri ottaa kolmella rästivuorollaan suojiinsa nämä pelaajat:

1. kierros: #8 Joe Pavelski
2. kierros: #53 Jimmy Howard
3. kierros: #68 Tomas Plekanec

Nyt vuoro Babulle

Tervetuloa mukaan.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Ja olihan se Myers näköjään kokoonpanoketjussakin. Sen siitä saa kun on sokea ja tyhmä. Vähän meinaa työt haitata draftaamista.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja olihan se Myers näköjään kokoonpanoketjussakin. Sen siitä saa kun on sokea ja tyhmä. Vähän meinaa työt haitata draftaamista.

Nyt olisi aika sitten pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Näitä drafteja ei kuitenkaan ole, kun se kerran tai kaksi vuodessa, töissä voit käydä lähes joka viikko.

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Babun puolituntinen oli ja meni, joten nyt Porinpoika#69 varaa itselleen Jonas Hillerin.

Marwin, ole hyvä.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tässä Don Waddellin suurena ihailijana täytyy myöntää, että kyllä te ihmiset oletta tyhmiä. Vieläkin on eräs, joka on väh. 2.kierroksen varaus ja melkein ykköskierroksella menevä pelaaja vapaana. Tai ainakin minun ja Waddellin yhteistuumin tekemän listan mukaan. Marwinilla on perkele minun listani ja voin sanoa, että vielä on kohtuu kovaa miestä jäljellä...

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Tässä Don Waddellin suurena ihailijana täytyy myöntää, että kyllä te ihmiset oletta tyhmiä. Vieläkin on eräs, joka on väh. 2.kierroksen varaus ja melkein ykköskierroksella menevä pelaaja vapaana. Tai ainakin minun ja Waddellin yhteistuumin tekemän listan mukaan. Marwinilla on perkele minun listani ja voin sanoa, että vielä on kohtuu kovaa miestä jäljellä...

Siellä on koko Atlanta Thrashers jälellä.

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Ole huoleti, minä kyllä poimin kohta kahdella vuorollani marjat pois kuleksimasta.

Peverleytä en tosin aio varata...

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Peverleytä en tosin aio varata...

En minäkään...

Siellä on pari-kolme miestä, joita yhdistää yksi seura ja ehkä ikäkin, mutta se seura ei ole Thrashers...

Pistetään sen verran vinkkiä, että yksi on alivoimamies ja yksi tykkää Donna Karenista ja yksi on vain ihastunut lyijyihin.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllähän tuolla on vielä sen verran suuria vonkaleita täysin vapaana uimassa, että en vielä paljoa menisi nostamaan muutamaa pelaajaa ylitse muiden.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ja Johnnien valtuuttamana, varaan hänelle Niklas Kronwallin.

Ja jälleen vaihtuu vuoro.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sori kun oli menoa. Otetaan Phil Kessel.

Vielä muuten saat vaihtaa... Esimerkiksi helvetin hyvää vastinetta rahalle tarjoavat Drury, Redden, Kotalik sekä Finger ovat kaikki vielä vapaalla jalalla!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy