Puolustukseen tulivoimaa vuosiksi. Hurricanes varaa Tyler Myersin.
Meni jo #49.
Puolustukseen tulivoimaa vuosiksi. Hurricanes varaa Tyler Myersin.
Meni jo #49.
Mielestäni ei tarvi odotella. Managerin oma moka --> varatut pelaajat näkyvät kyllä avausviestissä. Eli mielestäni saat varata. Ainakin näin on ennen toimittu.Odottelenko niin kauan kunnes korvaava pelaaja tulee, koska tuo on jo mennyt? Varaan TimanttiLadan valtuuttamana hänelle.
Mielestäni ei tarvi odotella. Managerin oma moka --> varatut pelaajat näkyvät kyllä avausviestissä. Eli mielestäni saat varata. Ainakin näin on ennen toimittu.
Eli otetaan sitten Kimmo TImonen
Ottawan uusi manageri ottaa kolmella rästivuorollaan suojiinsa nämä pelaajat:
1. kierros: #8 Joe Pavelski
2. kierros: #53 Jimmy Howard
3. kierros: #68 Tomas Plekanec
Nyt vuoro Babulle
Ja olihan se Myers näköjään kokoonpanoketjussakin. Sen siitä saa kun on sokea ja tyhmä. Vähän meinaa työt haitata draftaamista.
Tässä Don Waddellin suurena ihailijana täytyy myöntää, että kyllä te ihmiset oletta tyhmiä. Vieläkin on eräs, joka on väh. 2.kierroksen varaus ja melkein ykköskierroksella menevä pelaaja vapaana. Tai ainakin minun ja Waddellin yhteistuumin tekemän listan mukaan. Marwinilla on perkele minun listani ja voin sanoa, että vielä on kohtuu kovaa miestä jäljellä...
Ole huoleti, minä kyllä poimin kohta kahdella vuorollani marjat pois kuleksimasta.Tässä Don Waddellin suurena ihailijana täytyy myöntää, että kyllä te ihmiset oletta tyhmiä. Vieläkin on eräs, joka on väh. 2.kierroksen varaus ja melkein ykköskierroksella menevä pelaaja vapaana. Tai ainakin minun ja Waddellin yhteistuumin tekemän listan mukaan. Marwinilla on perkele minun listani ja voin sanoa, että vielä on kohtuu kovaa miestä jäljellä...
Peverleytä en tosin aio varata...
Sori kun oli menoa. Otetaan Phil Kessel.
Rrrrryöstö
Sori kun oli menoa. Otetaan Phil Kessel.