Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

  • 84 817
  • 1 281

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Ah juuri sopivasti tenniksestä koneelle omalle vuorolle.. älkää teilatko mua samantien jos väitän, että Johan Hedbergia ei ole vielä varattu? Se siis minulle avaamaan luukkua!

edit. Olin väärässä.. hetki..
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ah juuri sopivasti tenniksestä koneelle omalle vuorolle.. älkää teilatko mua samantien jos väitän, että Johan Hedbergia ei ole vielä varattu? Se siis minulle avaamaan luukkua!

Varattuhan se on. ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lampinen & Streider hopi hop, meikä lähtee kohta... :P
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jody Shelley tuomaan kovuutta nelosen laitaan. Streideri jatkaapi!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Yhdestä jäi kiinni etten ehtinyt, joten Navy hoitaa homman ja lisään pelaajan kokoonpanooni kun palaan laulu&soitin-yhtyeen keikalta.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kun Kummeli, Johnie ja Calgaryman on suorittaneet rästinsä, niin pleijarit alkakoon? Joku joka viime vuoden systeemistä muistaa paremmin voi varmaan parsia pleijariketjun kasaan?

Vai annettaisiinko huomiseen asti aikaa kirjoittaa pieni "joukkue-esittely" tuonne kokoonpano ketjuun ennen äänestyksen aloittamista? Itse ainakin tulen tuollaisen kirjoittamaan.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kun Kummeli, Johnie ja Calgaryman on suorittaneet rästinsä, niin pleijarit alkakoon? Joku joka viime vuoden systeemistä muistaa paremmin voi varmaan parsia pleijariketjun kasaan?
Runkosarja ensin. Ja tosiaankin olisi hyvä antaa päivä pari aikaa tuon joukkue-esittelyn kirjoittamiseen, täältä ainakin on tulossa tiukka analyysi ja perustelut valinnoista.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Eikö se mene niin, että managerit rankkaavat vastakkaisen konffin järjestykseen ja siitä normaalisti playoffit?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Eikö se mene niin, että managerit rankkaavat vastakkaisen konffin järjestykseen ja siitä normaalisti playoffit?

Mielestäni tämä toimi oikein hyvin viime draftissa.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Äh suunnittelin Eberletä kolmossentteriksini, mutta menojen takia tuo jäi nyt saamatta. Rästillä otan pelaajat Stephane Veilleux ja Mika Pyörälä.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Haluan jo tässä vaiheessa kiittää muita draftiin osallistuneita todella hyvin toimineesta ja nopeasti edenneestä draftista. Ihailtavaa omistautumista teiltä kaikilta, kiitos!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Haluan jo tässä vaiheessa kiittää muita draftiin osallistuneita todella hyvin toimineesta ja nopeasti edenneestä draftista. Ihailtavaa omistautumista teiltä kaikilta, kiitos!

Itsekin tosiaan voisin esittää vilpittömät kiitokset kaikille osallistuneille ja varsinkin Lynxille, joka listasi kaikki varaukset tuohon etusivulle.

Kiitokset!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ensin kiitos Navylle avusta ja toisekseen kiitos kaikille + etenkin järjestäjälle draftista. Mukavaa oli ja aika meni kivaa vauhtia.

Jätkät hei: NY RILLATAAN!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös