Kesän 2010 NHL Fantasy Draft: Stanley Cup Finals

  • 2 922
  • 34

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ootta te poijat sekasin, mutta mulle ihan sama, mutta tämän viikonlopun olen ainakin Turussa telttailemassa, joten jos sitten ensi viikolla, jos meinaatte pistää uuden draftin pystyyn?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Joo mä oon puolestani Yyterissä viikonlopun, että ensi viikko ois kyllä jees.

Tälle sama, viikonloppu menee biitsiä pelatessa. Silti mukana jos uutta kieppiä pistetään pystyyn!
e. Jos on meikäläisiä paljon tulossa, niin meikän pongaa pinkistä #26:sta.
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ei helvetti. Oletteko te nyt ihan kyltymättömiä?! Itse nyt vielä mietin, että jaksaako sitä nyt suoraan perään lähteä toiseen draftiin... Tosin vaikka tässä nyt purnaisin iltaan asti niin silti veri vetää varaamaan, mutta katsellaan sitä sitten lähempänä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mitä täällä nyt sekoillaan? :) Ette kai meinannut heti perään jaksaa vetää toista draftia? Itse tuskin jaksan lähteä mukaan näin pian, mutta katsellaan. Syksymmällä voisi onnistuakin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo kyllä se on niin että katsellaan syksyllä sitten uuden draftin kanssa meikän osalta, mutta onnea tulevaan kesädraftiin jos sellaisen vedätte.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Hallitsevan mestarin mestaruusjuhlat venyivät niin pahasti, että syksyllä jaksaa vetää vasta seuraavan kerran. Hyvää kesää!
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Itsekin vetäydyn kesätauolle tässä vaiheessa. Yleensä on yksi drafti riittänyt vuodelle, mutta katsellaan nyt syksyllä uudestaan mikä olisi fiilis silloin. (sikäli mikäli draftin aloitus sinne venyy)

Onnea voittajalle!
 
Mun mielestä voisi hyvin pistää toisen draftin perään ennen syksyäkin. Löyhemmällä aikataululla tosin kenties.

Onko halukkaita järjestäjiä?
Pistäkää vaan vaikka uusi (ilmoittautumis)triidi jo pystyyn niin näkee kunnolla onko halukkaita (?)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös