Calgaryman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Flames, Panthers
Niin siis saako lake79 jo varata vai tarviiko odottaa huomiseen?
EDIT: Jaahas ilmeisesti saa. Ovechkin meni.
EDIT: Jaahas ilmeisesti saa. Ovechkin meni.
Itse en noita kiinteitä varausaikoja kannata, tulee helposti tosia pitkiä pausseja draftiin.
- 30min varausaika, alkaa heti kun edellinen manageri varannut (paitsi aika ei kulu 00.00-14.00 välisenä aikana)
- saa kuitenkin varata silloinkin, mutta ketään ei voi jättää rästiin ellei edellinenkin ole rästissä
Eli nyt Streidillä olisi huomenna 14.00-14.30 aikaa asti varata. Toki jos hoitaa aiemmin varauksensa, niin sitten se siirtyy seuraavalle tuo 14.00-14.30 jne.
Tämä toimi ainakin ihan hyvin viime vuonna.
Itse en noita kiinteitä varausaikoja kannata, tulee helposti tosia pitkiä pausseja draftiin.
- 30min varausaika, alkaa heti kun edellinen manageri varannut (paitsi aika ei kulu 00.00-14.00 välisenä aikana)
On. Kolme vuotta sitten menetin poikuuteni näille fantasydrafteille eikä loppua näy.
Porinpojalla kovat puheet ;)
Itse haen Jokisen Ollia ensimmäisellä kierroksella Manhattanille. Toisella sitten Ales Kotalik, kolmannella Scott Gomez. Siinä olis joukkueen runko.
Itse haen Jokisen Ollia ensimmäisellä kierroksella Manhattanille. Toisella sitten Ales Kotalik, kolmannella Scott Gomez. Siinä olis joukkueen runko.
Heitelkäähän vaan mielipiteitä tuosta varausaika-systeemistä, niin saadaan lopullinen selko asiaan.
Sama systeemi kuin ennenkin eli liukuva.
Kyllä vahvalta vaikuttaa tämän systeemin suosio, ja viime kerralta muistaisin sen kyllä sujuneen ihan hyvin mitä nyt ne pakolliset pari rästiä aina...
Eiköhän me mennä liukuvalla.