Kesähitti-hunters 2010

  • 34 334
  • 112

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Joope kirjoitti:
Omaksi kesäbiisiksi on kyllä nousemassa David Guetta feat. Kid Cudi - Memories (linkki YouTubeen)

Dragan kirjoitti:
Ehdottomasti sama!

Kyseinen kappale uppoaa itseen ehdottomasti parhaiten näistä kesärenkutuksista jotka soivat akselilla Voice/NRJ/Nova. Hauki kappaleet yms eivät tipu laisinkaan!

Tämä kappale tuli tänään radiosta (yllätys yllätys), muistaakseni NRJ-kanavalta. No, kanavalla ei ole väliä, tulipahan kuunneltua ja keskityttyä sanoituksiin kerrankin. Tuossa Memories-kappaleessa toistetaan viittä eri lausetta muutaman kerran ja kertosäe koostuu "sanoista" 'hey-hey', 'yea-yea'. Kesä"renkutus" totta tosiaan. Aivot narikkaan ja silleen.

Mun valintani kesäbiisiksi voisi olla vaikkapa Jason Derulon "In My Head". Renkutus sekin, mutta sentään hieman sisällökkäämpi kuin "heyhey yeayea".
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mun valintani kesäbiisiksi voisi olla vaikkapa Jason DeRulon "In My Head". Renkutus sekin, mutta sentään hieman sisällökkäämpi kuin "heyhey yeayea".

Jason Derulon "In my head" on perkele tuhatkertaa parempi kun toi vitun memories...sitä alkaa miettiä vastaantulevia rekkoja kun tuo paska memories alkaa soida autoa ajaessa....
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
En tieda kuinka hyvin olet taman genren asioista perilla, mutta puhutaan toistaiseksi yhdesta kovimmasta rallista 2010! Ollut omissa seteissa aika vahvasti mukana.

No sanotaan nyt, että jotain oon perillä, mut en ainakaan liikaa ;) NRJ-aamupojat tuota biisiä esitteli tos taannoin, ja kertoi jotain juttuakin ks. tsibaleesta. Mut kertakaikkiaan loistava biisi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jason Derulon "In my head" on perkele tuhatkertaa parempi kun toi vitun memories...sitä alkaa miettiä vastaantulevia rekkoja kun tuo paska memories alkaa soida autoa ajaessa....

Ja siinä taas on nussittu yllättävän paljon Lady Gagan Just Dancesta. Tai sitten kuulen omiani
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jason Derulon "In My Head". Renkutus sekin, mutta sentään hieman sisällökkäämpi kuin "heyhey yeayea".

Jason Derulon "In my head" on perkele tuhatkertaa parempi kun toi vitun memories...

En kyllä tiedä voiko tuota Jason Derulon biisiä laskea kesäbiisiksi kun se on tullut jo joskus talvella. Itse muistelisin että olisi tammikuussa tullut eri blogeihin, mutta en nyt ihan varmaksi mene sanomaan.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse lukottaisin ketjun tämän biisin jälkeen sillä parempaa tuskin enää löytyy.

Tea Feat. Stig Dogg - Auringonlaskuun

Taidettiinkin näemmä mainita jo edellisellä sivulla.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Letkee ralli tämäkin, toiset tykkää toiset ei =P

Yolanda Be Cool & DCUP - We No Speak Americano

http://www.youtube.com/watch?v=wavpWRK6IX8&playnext_from=TL&videos=ooC-6_Sfbok&playnext=2

Tuo kipale on tulikuumaa kamaa ainakin Epsanjassa, tuntui soivan joka toisen Seatin mankassa. Ei ole vissiin täällä Suomessa sytyttänyt ihan samalla tavalla ainakaan vielä? Mutta voihan se olla että käy niin kuin Mikä boogien (julkaistu joulukuussa 2009) kanssa että huomataan biisi vasta puolen vuoden viiveellä, hyvä ettei näihin kesähittilistoihin ole eksynyt, vai onko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös