Kesäbiisi 2004?

  • 9 055
  • 66

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mitäs jatkoaikalaiset sanovat tämän kesän The Kesäbiisiksi? Joka kesähän pakollinen renkutus on, ja mielestäni sellainen on julkaistu jo. Kielenä kyseisessä kappaleessa on romania ja tyyli dancepoppi. Eli juuri sitä parasta kesäbiisigengreä.

Ehdokkaani kesäbiisiksi on siis:


O-Zone: Dragostea Din Tei
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Arnold
O-Zone: Dragostea Din Tei

Onkos tämä biisi se, mitä se saksankielinen äijä hoilottaa tuolla Hyvät naurut netistä-ketjussa? Jos on, niin erittäin varteenotettava vaihtoehto tämänkertaiseksi kesäbiisiksi. Oikeastaan kaikki kesäbiisin kriteerit täyttyvät: tarttuva melodia, sanoitus, josta juuri kukaan ei ymmärrä mitään sekä erittäin tarttuva kertosäe.

Kotimaisista artisteista ei mielestäni vielä kukaan ole tuonut markkinoille sellaista biisiä, josta olisi koko kesän hitiksi. Tiktakin Heilutaan tällainen voisi olla, jos se vaan olisi julkaistu hieman myöhemmin. Nyt sitä on jo aika pitkään soitettu, joten sen teho on hieman ehtinyt heikentyä.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Arnold
Ehdokkaani kesäbiisiksi on siis:


O-Zone: Dragostea Din Tei

Mikäli kesäbiisin kriteerinä on lisäksi se, että biisin on oltava todella huono ja ärsyttävä (vrt. Sommaren är kort, Vielä on kesää jäljellä), tässä biisissä on todellakin ainesta kesäbiisiksi, ikävä kyllä.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tiktakin Heilutaan on suomalaisista ehdottomasti ykkönen. Ulkomaisista ehdottaisin oman suosikkini Maroon 5:n This Love.
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Kyllähän se taitaa tuo O-Zone:n veisu olla tämän kesän Ketchup Song / Macarena. Vähintään yhtä ärsyttävä rallatus, joka saa suonet katkeilemaan päästä. Se näyttää olevan kesäkesähitissä vain plussaa, jos kukaan ei ymmärrä sanoja. Tämän kesän jälkeen O-Zone liittynee Los Del Rion, Las Ketchupin ja kumppaneiden seuraan seuraan yhden hitin ihmeiden hautausmaalle.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ensiferum - LAI LAI HEI
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kesäkelejä ei liiemmin ole vielä nähty, mutta itse suosisin seuraavaa biisiä:

Kenny Chesney & Uncle Kracker - When The Sun Goes Down
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
POPEDA: PITKÄ KUUMA KESÄ
- Kuulunut kesään ja festaribiisiksi jo toistakymmentä vuotta..

Ja koko Luonteri Surfin tuotanto kuluu kesään erityisesti MILJOONA GIMMAA ja AAMU MAALLA kappaleet..

MULLA ON AURINKOLASIT JA MÄ OON KOVA JÄTKÄ
MUA IHAILLEN TSIIGAA MILJOONA GIMMAA..
 
Viimeksi muokattu:

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Deftonesin "My Own Summer" on kyllä vahva. Mainio biisi ja nimensäkin perusteella kesäinen.

Itse tykkään grillailla lämpimässä kesäauringossa ja kuunnella Bob Marleyta, vaikkapa biiseistä "Get Up, Stand Up" tai "One Love".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Meikäläiselle Stadin asfalteilla syntymästä asti dallanneelle (niin no, ensin piti opetella kävelemään) - on edelleen yksi ylitse muiden. Nimittäin Problemsien versio Katupoikien laulusta.

Toki näistä nykyisistä "ilmiöistä" minua sangen suuresti haluttaa ehdottaa tähän kesäbiisikisaan Tiktakin Heilutaania. Siinä on kaikki kohdallaan - iloinen biisi, jota kaikenlisäksi on esittämässä tiukka "pumppu" nättejä nuoria naisia. Lisäksi biisin A-osan erottaa B-osasta ja tätä olisi hauskaa tanssia autossa. Jalka heilui.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiss FM:ltä tai NRJ:ltä (tai molemmilta...?) soi varsin pirteästi sanoitettu biisi, jonka nimeä tai esittäjää en tiedä, mutta kanavasta päätellen perus pop-kamaa kuitenkin. Iloisen sanomansa perusteella ehdottomasti kesäbiisi.

Muistan katkonaisia pätkiä biisistä, kun se aina kaikessa positiivisuudessaan iskee korvaan. Pätkät kuuluvat kutakuinkin näin:

Fuck what I said,
It don´t mean shit now...

Fuck all those kisses,
They don´t mean jack...

Fuck you, you ho´,
I don´t want you back...

Fuck all those bitches... jne.

Tuota kaavaa noudattaa koko kappale, joten kyseessä on ehdottomasti tällainen kesätervehdys naisille/naiselle vm. 2004.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaivetaan arkistojen kätköistä esiin Ilona -yhtyeen laulu nimeltään Kesäpano. Vaikka biisi on 17 kesää vanha niin toimii hyvin edelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös