Mainos

Kertoisitko seksifantasiasi tutkijalle?

• 5 769
  • 25

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sain seuraavanlaisen tarjouksen luotettavaksi tietamaltani yhtiolta. Kyseessa ei muutenkaan ole mikaan spammi, koska olen itse rekisteroitynyt firmaan, luen heidan sivuja ja osallistun muihinkin tutkimuksiin.

"Would you be willing to discuss your sexual fantasies in intimate detail as part of a major nationwide research project in an interview with an expert? If you are willing to be interviewed it will be at a central London location and you will be paid £50.00."

Vastasin myontavasti, motiivina luonnolisesti raha, ei uskoisi tuollaisessa kovin kauan menevan. Ja voihan se olla kokemuksenakin ihan mielenkiintoinen.

Uskoo ken haluaa, eipa minulla edes ole mitaan kummoisempia fantasioita. Jostain julkkiksista kai useimmat haaveilee, itsehan olen ollut aivan ihastunut Scarlett Johanssoniin sen jalkeen kun han sateili Baftojen jakotilaisuudessa viime viikonloppuna. Lost in translation on viela nakematta, mutta nyt viikonloppuna olisi tarkoitus menna katsomaan.

Siksi toisekseen, tuskin tassa mihinkaan on sitouduttu, enka edes tieda mita seuraavaksi tapahtuu, kai sielta joku kirje tulee tms. Varmasti voi viela perua, jos tarvetta ilmenee. Yksi nimimerkki on ainakin mielessa kenen mielipide varsinkin olisi mukava kuulla...

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti pernaveikko

Uskoo ken haluaa, eipa minulla edes ole mitaan kummoisempia fantasioita. Jostain julkkiksista kai useimmat haaveilee, itsehan olen ollut aivan ihastunut Scarlett Johanssoniin sen jalkeen kun han sateili Baftojen jakotilaisuudessa viime viikonloppuna. Lost in translation on viela nakematta, mutta nyt viikonloppuna olisi tarkoitus menna katsomaan.

Itsehän huomasin kyseisen neitosen ihanuuden vasta Lost in Translationin nähtyäni. Jos satut siellä mestoilla Scralettia tapailemaan, kerrothan sille mun numeron... Ihq!

Edit: Niinjuu, toki kertoisin. Eivät ne fantasiat niin yksityisiä ole. 50 puntaa kelpaisi hyvin moisesta sessiosta.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Snakster
Itsehän en ole fantasioitani kertonut vielä kenellekään enkä kerro. Ne on minun.

Ei ne kertomisesta kulua tahi katoa. Julistamaan fanstujasi hyvä mies/nainen, kuin olisit jo!

juppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea, Fulham
Minä kyllä kertoisin, itse asiassa kerron nytkin kaikille jotka vaivautuvat kuuntelemaan, tai sattuvat edes olemaan kuuloetäisyydellä.

Niin että pistäs pernaveikko ko. tutkijan yhteystietoa/firman nimeä tulemaan niin päästään kertomaan

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En minä fantasioitani viitsisi myydä. Sitä paitsi, ei ne sitten enää olisi fantasioita, vaan pelkkiä sanoja...
Mielikuvat, mielikuvitus ja värikkäät ajatuksethan fantasioista niin upeita tekeekin....Nami!

juppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea, Fulham
Vastasin myontavasti, motiivina luonnolisesti raha, ei uskoisi tuollaisessa kovin kauan menevan.

Tyttöystäväni vastasi juuri noin kun häneltä kysyttiin että "mitä sä sanoit kun se pölhö (minä) vonkas?"

Fantasiani tulikin tuossa suunnilleen kuvattua.

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähä mä voisin 50 punnasta omat fantsuni kertoa. Kuten Mauri sanoi omat fantsut eivät kyllä ole muutakuin mielikuvia ja värikkäitä ajatuksia. Mutta saispahan helpot(?) rahat pois tyylikkäästi ja ois varmaankin iha muksa kokemus elämään. Tonne Lontooseen on tosin matkaa :P

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Entä jos omistaa niin kiihkeitä/perverssejä/intiimejä fantasioita? Missä menee raja?

Ei, en ole silti ratemypoo-tyylisten juttujen perään..

Itsehän en ainakaan kaikkia rupea kaikille sanomaan. Joten pysykööt itseni ja kihlattuni juttuina, jos jotain fantasioita on. Ja kuka nyt sellainen olisi, ettei omistaisi fantasioita?

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ilmaista rahaa

Niin, itse olisin lähtenyt mukaan ainakin ihan 100-0! Kuka vittu sen tietää olisinko puhunut paskaa vai ei? Voin tässä meidän kesken tunnustaa, että olisin maalaillut sellaiset fantasiat, että tuskin olisi kysyjä säilyttänyt virkailmeensä.

Eli siis tähän tyyliin:

Olimpa kerran maailmanpäällikkönä........

Täältä tähän

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Yksi nimimerkki on ainakin mielessa kenen mielipide varsinkin olisi mukava kuulla...
Niin, tästähän voi laskea 1+1=69. Eli foppa (heh miten älykäs käännös pernaveikosta) fantasioi Jatkoajan nimimerkeistä, etenkin yhdestä... scary!

Rohkenen olla varma että kyseessä en ole minä, siksipä en kerro kantaani kysyttyyn asiaan.

Sain seuraavanlaisen tarjouksen luotettavaksi tietamaltani yhtiolta. Kyseessa ei muutenkaan ole mikaan spammi, koska olen itse rekisteroitynyt firmaan, luen heidan sivuja ja osallistun muihinkin tutkimuksiin.

Keksit vaan omasta päästä jotain paskaa ja otat rahat itsellesi!

Mistä ne saa tietää puhuuko tutkimukseen osallistuneet totta?
Sanot vaikka, että sun fantasioihin kuuluu Hjallis Harkimo : )

Edit. Oli näköjään ervatsalo laittanut jo melkein samanlaisen viestin.

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
No totta helvetissä kertoisin fantasiani! Tai ainakin kertoisin jotain, että saisin rahat. Voiko enään helpommin rahaa tulla.

Pistä firman nimi, niin minäkin kerron limaiset mieltymykseni.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Saanko tuplarahat jos kerron naapurinkin fantasiat tai jos kerron tuplasti enemmän kuin muut?

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti dude
Saanko tuplarahat jos kerron naapurinkin fantasiat tai jos kerron tuplasti enemmän kuin muut?
Joutuisinko vankilaan jos haaveilisin niin säädyttömistä asioista, että 99% maailman valtioista niistä olisi määrätty kuolemantuomio?

Vai saisinko muita enemmän rahaa?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hiukka huumorillahan tähän ketjuun on kirjailtu, mutta funtsitaan nyt jokunen sana silti.

Riippuu täysin siitä kuinka asiansaosaavana pitäisin tahoa, joka tutkimuksen teettää tai tekee. Jos taustalla on jokin xx-taho, jonka nettisivutkin ovat puolivillaiset ja osoitetietoja tai muita tietoja ei löydy mistään, jättäisin mitä suurimmalla todennäköisyydellä ne, pervot, fantasiani kertomatta, mutta mikäli tulisin siihen lopputulemaan funtsimiseni jälkeen, että tutkimus vaikuttaa järkevältä ja tutkija/laitos asialliselta, mitä suurimmalla todennäköisyydellä kertoisin fantasiani heille.

Tietty on kenties mietittävä se mitä fantasioita voi tällaisessakaan tapauksessa julki tuoda. (Ei minulla mitään pedofiilifantasioita kuitenkaan ole, joten siitä voitte olla huoleti). Mutta en usko, että fantasiani noin yleisesti ottaen poikkeavat kauheasti normi-ihmisten fantasioista. Mitä nyt toisaalta toisinaan mielikuvituksessani ajat, paikat, tavat sun muut asiat tuppaavat olemaan varsin lennokkaita. Mutta koskapa ette maksa niiden kertomisesta mitään, pidän ne omina salaisuuksinani.

vlad.

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Jos tutkijana olisi viehättävä nainen, niin voisin kertoa fantasiani, jossa viehättävä nainen haastattelee minua seksifantasia tutkimukseen.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ainoa henkilö, jolle saattaisin ehkä kertoa edes osan seksifantasioistani, olisi tuleva rouva alwahla.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Panemista kaikkiin kolmeen holeen, sitomista, piiskaa, rooleja, leluja, kleduja, erikoisia paikkoja, kimppaa jne jne...mikä tässä niin vitun vaikeaa on tunnustaa seksuaalisuuttaan ja fantasioitaan?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Panemista kaikkiin kolmeen holeen, sitomista, piiskaa, rooleja, leluja, kleduja, erikoisia paikkoja, kimppaa jne jne...mikä tässä niin vitun vaikeaa on tunnustaa seksuaalisuuttaan ja fantasioitaan?

Tosiasiassa ei mikään, ja kirjoitushistoriaani paremmin perehtyneet tietänevät joitain toteutuneita tai toteutumattomia fantasioitani, mutta nyt, kiusallani, jätän sitomisleikkien tarkat kuvaukset väliin. Minulla mielikuvitus on rajana, ja ehkäpä tietyt säädyllisyyden puitteet, mutta muuten, joidenkin mielestä, fantasiani voivat olla varsin moraalittomia.

vlad.

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Miten on?

Nyt minä, vlad ja Vanha Len olemme oikeassa ketjussa, sillä käsittääkseni ainakin me kolme olemme tunnustaneet tällä palstalla julkisesti, että olemme kokeilleet omaa sukupuoltamme seksuaalisessa merkityksessä.

Me kolme taidamme kuitenkin olla heteromiehiä, joten on pääteltävissä, että heterotkin katsovat silloin tällöin normatiivisen aidan toiselle puolelle. Haluaisinkin kysyä palstalaisilta, että onko muillakin homoseksuaalisia kokemuksia? Minä en oikeastaan fantasioi toisista miehistä, mutta tosipaikan tullen ja sinkkuna, voisin sitä toimintaa kokeilla uudelleenkin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
"Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus"

Naista vedellään A-rappuun ja miestä B-rappuun, näin minä Raamatun homosteluohjetta tulkitsen. Minua ei tosin ole homottanut mutta eipä tosin ällötäkään jos homoja näkee. Homohan on yhdenkään kerran homostellut.

Jaa, niin seksifantasioita. Semmoinen on, että olisi ollut 10 vuotta saman naisen kanssa ja molemmat olisivat olleet ja ovat uskollisia toisilleen. Sitten tulee la-ilta, Uutisvuoto ja sen jälkeen ns. herkut parketille siellä omassa makuuhuoneessa lähetyssaarnaaja- tai nk. ratsastusasennossa ja nainen huutaa ilon hetkellä: olet rakas oma matruusini! Voi että.

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tottakai kertoisin tutkijalla, varsinkin kun siitä rahaa saa. Tutkikoon mitä haluaa, mutta fantasioita riittäisi. Varsinkaan kun vaimo ei halua niitä kuulla ollenkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy