Kyllä. Voi vitsi kun Lelu olisi saanut itsestään vielä pykälän verran enemmän irti, niin Kukkosen ja Pyörälän lisäksi tuossa nelikossa olisi vähintään yksi lisää MM2011 mestareita. Näin niinkuin hypoteettisesti pohdiskeltuna. Sama pätee Pikuun, voi että kun olisi saanut pelata pykälän verran terveenpänä, olisi saavuttanut vielä enemmän. Olivat kyllä käsittämättömiä pelimiehiä, kun kumpikaan ei voinut aivan 100% tehokasta uraa pelata, niin silti ovat ainakin Kärppä-legendoja, ja miksei myös Suomi-lätkälegendoja. Lelu #26 paita myös hallin kattoon, mun vaade!Lehtonen mielestäni kuuluu siihen samaan Kärppien ydinpelaajien ja dynastian ruummiillistumaan kuin mitä Jari Viuhkola, Mika Pyörälä ja Lasse Kukkonen.
Oli kova pelimies ja kiinnitys Kärppiin! Muistan kuin tuo driim tiim koottiin ja paluu liigaan siinti entistä lähempänä omassa mielessäni.Lämmin ajatus Ilkka Sinisalolle, joka olisi täyttänyt tänään 62 vuotta. Kaksinkertainen Stanley Cup-finalisti pelasi Oulun Kärpissä divaria kaudella 1993-94 28 ottelua tehoin 27+15=42. Mahtava pelimies, huikea ura.
Kerran Kärppä, aina Kärppä.
Lisäksi valmentajana ja valmennuspäällikkönä parikymmentä vuotta. En muista tarkkoja vuosilukuja.Onnittelut myös Juha Ring, 71 vuotta. Kärpissä kaudella 1967-68.
Lämäreissä, Kiekko-Ketuissa/Laserissa, Teräskiekossa... oli kyllä Kärppä-junnuissakin pari kautta valmentajana, mutta mikäli olen oikein käsittänyt, niin välit Kärppien kanssa eivät ole kovin lämpimät? En tiedä.Lisäksi valmentajana ja valmennuspäällikkönä parikymmentä vuotta. En muista tarkkoja vuosilukuja.
Ja Espoo vielä lisäksi listaan. Käsittääkseni oli Kärpissä valmentajana jostain 70-luvun loppupuolelta/80-luvun alusta 90-luvun puolivälin paikkeille, eli hieman enemmän kuin "pari kautta." Suksethan siellä meni ristiin aikanaan, mutta en minäkään tiedä sen tarkemmin.Lämäreissä, Kiekko-Ketuissa/Laserissa, Teräskiekossa... oli kyllä Kärppä-junnuissakin pari kautta valmentajana, mutta mikäli olen oikein käsittänyt, niin välit Kärppien kanssa eivät ole kovin lämpimät? En tiedä.
Tuo pari kautta tulee EP:n tiedoista. Muokkasinkin ne jo alkuperäiseen viestiin.Ja Espoo vielä lisäksi listaan. Käsittääkseni oli Kärpissä valmentajana jostain 70-luvun loppupuolelta/80-luvun alusta 90-luvun puolivälin paikkeille, eli hieman enemmän kuin "pari kautta." Suksethan siellä meni ristiin aikanaan, mutta en minäkään tiedä sen tarkemmin.