Kontiola ja Tikka päivä kerrallaan.
Kanninen 2 viikkoa.
Muut jo kunnossa.
Mites @Jääkaappi tuo Kanninen? Huutelit jotain sen suuntaista, että Kannisen olisi pitänyt olla askissa jo viime viikolla..
Meni about komeesti ohi. Sorry.Minä myös korjasin tätä about seuraavassa viestissä.
Niin, Kerholla on neljä puhdasta sentteriä, em herrojen jälkeen Monto ja Lahtela. Siitä näkövinkkelistä ajateltuna lauantain suoritus oli huikea.Mutta kyllähän tuo Kontiola ja Tikka pitäisi hyvin nopeasti saada takaisin vahvuuteen.. Joukkueen kaksi parasta aloittajaa ja muutenkin herrojen merkitys joukkueelle kyllä varsin hyvin tiedetään. Jos eivät lähteneet Pohjoisen reissulle mukaan, niin aijjai saatana, kovaa rokkia tulee kyllä.
Taas käy harvennus kerhon riveissä, Kontiola ja O.Ikonen jättänyt kentän tokassa erässä.
Itse en ainakaan nähnyt konnaa enään jäällä.Ilmeisesti Kontiola kävi kans kokeileen, et tuskin mitään kovin vakavaa vaikkei jatkanutkaan. Toivottavasti.
En minäkään, sen takia "ilmeisesti". Alkio vaan sanoi pelin jälkeen et kävi kokeilemassa kolmannessa erässä, niin kai se kävi.Itse en ainakaan nähnyt konnaa enään jäällä.
En minäkään, sen takia "ilmeisesti". Alkio vaan sanoi pelin jälkeen et kävi kokeilemassa kolmannessa erässä, niin kai se kävi.
Näyttäisi olevan kokoonpanossa tänäänOnko Konnan tilanteesta nyt mitään tietoa?