Kerhon rakentuminen juhlakaudelle 2019–2020

  • 288 362
  • 1 063

Ralph

Jäsen
Samalla kyllä huhuiltiin, että se ykköstorjuja olisi "hieman kokeneempaa" sorttia eli ei mikään Larmin ikäinen nuori torjuja.
Katos vaan. Voihan etelä tarkoittaa myös Saksaa ja vaikkapa Andreas Bernardia...
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minä taas uskon täysin Voutilainen-Karjalainen-Reijola tapaiseen kolmikkoon. Vaikka nyt ollaan finaalissa, niin täytyy muistaa että olemme Kerho. Koskakohan viimeksi Kerhon maalivahti on ollut sellainen, joka pääsarjalla pelannut ykkösmaalivahtina hyvällä tasolla. Okei Lawson, mutta oli floppi ja Larmi söi miehen ennen kuin edes kausi alkoi. Myllyniemellä joku lyhyt ok pätkä, mutta meille tuli lonkka vammaisena. Sitä ennen Lassila. Ja siinä ne taitaa olla viime aikoina. Jos katsoo taaksepäin Kerhon hyviä ykköstorjujia niin siellä on nuorena ostettu Larmi, oma huippulupaus Saros, oma kasvatti Järvinen, Lassila ja sitten nuoret Wiikman/Rämö jotka voittivat mestaruuden.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivotaan, että näistä @Kerhonpojjaat "varmoista" nyt tuo Schira pitäisi edes paikkaansa.

Ja mitä tulee noihin huhuihin... Tervat on hommattu, kuka tuo höyhenet?
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivotaan, että näistä @Kerhonpojjaat "varmoista" nyt tuo Schira pitäisi edes paikkaansa.

Ja mitä tulee noihin huhuihin... Tervat on hommattu, kuka tuo höyhenet?
"Kvällsposten on myös sanonut, että joukkueen kapteeni Craig Schira siirtyy Eurooppaan. KHL on Kanadan tärkein vaihtoehto."
Google kääntäjän ja Kvällpostenin mukaan KHL Schiran ykkös vaihtoehto...hämää kyllä tuo että siirtyy eurooppaan ja mainitaan KHL
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivotaan, että näistä @Kerhonpojjaat "varmoista" nyt tuo Schira pitäisi edes paikkaansa.

Ja mitä tulee noihin huhuihin... Tervat on hommattu, kuka tuo höyhenet?

Luulisi olevan pääsiäisen jälkeen alennuksessakin ja vielä kivoissa väreissä!

Mutta se siitä offtopicista. Jäädään odottelemaan illan finaalia ja ensi viikon Kick-Offia. Ensi viikon jälkeen ollaan todennäköisesti viisaampia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mutta se siitä offtopicista. Jäädään odottelemaan illan finaalia ja ensi viikon Kick-Offia. Ensi viikon jälkeen ollaan todennäköisesti viisaampia.
Tilaisuutta varten voisi perustaa ihan erillisen kick-off-topicin.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Noh noh. Älkää ampuko viestintuojaa.

Kick-offissa selviää. Mikäli Engren jatkaa IFK:n riveissä, se kertoo siitä että Kerhoon oli tulossa, mutta Ifk käyttikin option, joka oli siis joukkueen optio. Epäilen siltikin siihen asti kunnes IFK tai Kerho erikseen jotakin ilmoittaa. Engren + Tuohimaa on jo liian kova kaksikko. Ei Engren varmasti halua Tuohimaan kakkoseksi jäädä.

Mitä muihin nimiin tulee, olen erittäin levollisin mielin. Mikäli ne ei osu oikeaan, säästäkää tervaa ja höyheniä myös minun lähteelle.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ensi viikon jälkeen ollaan todennäköisesti viisaampia.

Ensi viikon jälkeen alkaa perinteinen kirveen kaivoon heittely, kun ei tule Hietasta, Wirtasta eikä Schiraa. Kirves sukelletaan kaivosta siinä vaiheessa sitten kun Nikkilän soppari jonkun Eisbären Berlinin kanssa julkaistaan. Niin, että saadaan paiskoa se sinne uudestaan. Rykelmällä kuunnellaan Kummelin BB Korhosen hittiä Loppu Tulee, kun kick-offissa julkaistaan Almarin jatkopahvi ja pari lupaavaa junnua+Reijola rontataan lisäksi kolmen kauden prospektipahveilla.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Tilanne päivitys!

Olen erittäin pahoillani mutta varmistettuani lähteeltä, Atte oli tulossa kerhoon, mutta Hifk teki niin ison tarjouksen, että ei voinut kieltäytyä. Hpk vielä siis ilman ykkös kassaria. Toivottavasti ei mennä Voutilainen-Reijola kaksikolla. Myönnän virheeni, mutta lähde erittäin luotettava ja silloin oli vielä Atte tulossa.

Mitä muihin nimiin tulee, edelleen erittäin luottavainen. (Schira + kumppanit)

Odotellaan uusia maalivahti tietoja.
 

seniororanjes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Noh noh. Älkää ampuko viestintuojaa.

Kick-offissa selviää. Mikäli Engren jatkaa IFK:n riveissä, se kertoo siitä että Kerhoon oli tulossa, mutta Ifk käyttikin option, joka oli siis joukkueen optio. Epäilen siltikin siihen asti kunnes IFK tai Kerho erikseen jotakin ilmoittaa. Engren + Tuohimaa on jo liian kova kaksikko. Ei Engren varmasti halua Tuohimaan kakkoseksi jäädä.

Mitä muihin nimiin tulee, olen erittäin levollisin mielin. Mikäli ne ei osu oikeaan, säästäkää tervaa ja höyheniä myös minun lähteelle.

Pöpelikköön meni täälläkin..onkohan meillä sama lähde? Löin sille mustan silmän tästä Engrenistä niin voit sit varmistaa tuntomerkistä
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Jos se Heljanko jatkaa Tapparassa ja Engren HIFKssa, niin mihin se Larmi on menossa??? Jos se sitten kuitenkin jatkaa Kerhossa?
Jumankauta, mä olen loppuun asti mun satasen kulmassa kiinni! Jospa, ei, no juu, no en tiedä. Jospa ne hommailee Larmille varamiehistöä siltä varalta, että lähteekin ulkomaille? Toivossa on hyvä jne.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Noh noh. Älkää ampuko viestintuojaa.

Kick-offissa selviää. Mikäli Engren jatkaa IFK:n riveissä, se kertoo siitä että Kerhoon oli tulossa, mutta Ifk käyttikin option, joka oli siis joukkueen optio. Epäilen siltikin siihen asti kunnes IFK tai Kerho erikseen jotakin ilmoittaa. Engren + Tuohimaa on jo liian kova kaksikko. Ei Engren varmasti halua Tuohimaan kakkoseksi jäädä.

Mitä muihin nimiin tulee, olen erittäin levollisin mielin. Mikäli ne ei osu oikeaan, säästäkää tervaa ja höyheniä myös minun lähteelle.
Ei ammuta, mutta terva ja höyhenet...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hamu

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jos se Engren luki A.Karjalaisen kylmän viileät kommentit Kerhon ykkösmaalivahdin paikan tavoittelusta ja totesi, että hänellä on Tuohimaan kanssa sittenkin paremmat mahdollisuudet kilpailla.

Tai sitten ei.

Eli Voutilainen (Reijola) se sitten kuitenkin on. Kerhon hankintapolitiikka kun kuitenkin on tällainen, että kovia nimiä hankitaan jos on alavireisiä tarjolla, ja Engreniin yritettiin ilmeisesti iskeä, kun sillä meni vähän huonommin. Ei välttämättä ihan samanlaista tilaisuutta tule joka nurkan takaa näillä perunoilla.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen mielestäni ollut lukevinani Twitteristä Madhawk(?)/vastaavalta , että Schira haluaisi jatkaa Ruotsin puolella. Eli sen puoleen en pidättelisi hengitystä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olihan siellä Miika Wiikman hallilla katsomassa peliä lauantaina. Seuraava #2006nevöfoget sankari tulossa uraa lopettelemaan?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Olen mielestäni ollut lukevinani Twitteristä Madhawk(?)/vastaavalta , että Schira haluaisi jatkaa Ruotsin puolella. Eli sen puoleen en pidättelisi hengitystä.
En minäkään usko, ettö Schira tänne enää eksyisi. Huhut on huhuja ja lähteet on lähteitä. Totuuden näkee sitten kick-offissa.

Engreniä ja Hietasta ehkä tavoiteltu. Ei taida kumpikaan tulla. Väliin voidaan aina asettua rahan kanssa...
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huhut on huhuja ja eiköhän kick-offissa julkisteta sellaisiakin nimiä joita ei ole osattu ennakoida. Noin muuten mitä pidemmälle kausi on mennyt niin sitä hankalammalta tuntuu lähtijöiden mm. Turunen, Paajanen, Leino korvaaminen. Huhuissa on ihan lupaavia pelaajia pyörinyt ja jos nämä edes osittain pitävät paikkaansa niin ei tässä ihan tyhjän päälle jäädä.

Aina sitä toivoo, että joukkue vahvistuu edellisestä kaudesta ja toivottavasti näin käykin. Ja aina tarvitaan myös niitä tasonnostajia, joita ei ennen kautta välttämättä lasketa profiilipelaajiin. Onneksi pelitapa ja valmennus ainakin tukee tätä.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Olen erittäin pahoillani mutta varmistettuani lähteeltä, Atte oli tulossa kerhoon, mutta Hifk teki niin ison tarjouksen, että ei voinut kieltäytyä.

Mikäli Engren jatkaa IFK:n riveissä, se kertoo siitä että Kerhoon oli tulossa, mutta Ifk käyttikin option, joka oli siis joukkueen optio.

Haluatko lukita vastauksen?

a) HIFK käytti option.
b) HIFK löi mottipäisen tarjouksen.

Toki voit kilauttaa kaverille Lappeenrantaan, sielläkin tiedetään HIFK:n tyrkänneen yhden motillisen ja vähän päälle, mutta Tuohimaalle.

Mut hei kevät on kivaa aikaa, vaikka keksiä juttuja.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paavo Hölsä siis RoKin maalille ja niillä on myös jo tuo viime kauden kakkosveska jatkamassa, joten ainakaan RoKissa Reijo ei jatka. Jännitys tiivistyy
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös