Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Säteri, Karhunen, Voutilainen, Aittokallio, A. Karjalainen, Reijola.. Täällä on kohta enemmän maalivahteja kuin Ässissä.
Ja Myllyniemi.
Kokenut: Check
Tuttu: Check
Säteri, Karhunen, Voutilainen, Aittokallio, A. Karjalainen, Reijola.. Täällä on kohta enemmän maalivahteja kuin Ässissä.
Luinkin sen väärin ja luulin, että @Jääkaappi tarkoitti: 'Täällä on kohta enemmän maalivahteja kuin Ässissä valmentajia sopimuksessa'. Tai ainakin tuossa runkosarjan loppupuoliskolla oli tilanne, jossa Ässissä päävalmentajiakin taisi olla sopimuksessa viitisen(?) kappaletta...Puhut ilmeisesti huhuista, sillä tällä hetkellä Ässillä ei ole yhtään maalivahtisopimusta. Toisaalta kohta varmaan julkistetaan jotain.
Mun tietotoimiston mukaan se on Engren.
No sehän tässä onkin hämäävää, kun ne Nestorit joilta minä olen infoni saanut, sanovat ettei olisi. Ovatko sitten kusettaneet?
Nämä maalivahtihuhut pyörii mukavasti kehää. Engren, ei Engreniä, Engren, ei Engreniä ja nyt taas Engren on ensi kauden ykkösveska. Kakkosveskana jatkaa Karjalainen, eikun Voutilainen saapuu, eikun siis Reijola tai siis sittenkin Voutilainen. Ja sitten piti olla joku kokenut paluumuuttajakin.
Kyllä kyllä. Itse koen, että ei ole hetkeen Kerhon keskikaista ollut ennakkoon noin hyvä kuin mitä se ensi kaudella näyttäisi olevan. Laitureista suurin osa jatkaa ja pakistoon ollaan saamassa hyvää täydennystä. Ainut mikä on vielä kysymysmerkki on tuo tolppien väli, mutta eiköhän Mika sinne jonkun löydä.Eli siis Leino ja Paajanen vaihtuvat odotetusti Kunykiin ja Tikkaan. Taso ei mielestäni laske ja Tikalla on mahdollisuus breikata isosti, joten voi olla että Kerholla on jopa parempi sentterikaista ensi vuonna.
Mutta, mutta.... isosti kyllä harmittaa kerholaissydämien vaihtuminen "palkkasotureihin". No eiköhän Mika tiedä mitä tekee
Mutta, mutta.... isosti kyllä harmittaa kerholaissydämien vaihtuminen "palkkasotureihin". No eiköhän Mika tiedä mitä tekee
Kyllä muakin harmittaa isosti nämä muutokset. Paajasen vaihto Tikkaan tuskin kaipaa perusteluja, mutta Leinon vaihtuminen Kunykiin on myös harmillinen juttu. Leino on kuitenkin edelleen melko nuori, oma kasvatti ja osoittanut pudotuspeleissä aika kovaa luonnetta.Eli siis Leino ja Paajanen vaihtuvat odotetusti Kunykiin ja Tikkaan.
Mitäs kerhosydämiä tässä sitten onkaan? Toinen lähti jo ekan kerran ajat sitten ja nyt taas. Toinen nyt jo voitaisiin luokitella sellaiseksi, mutta niin se vaan raha vetää muualle hänetkin. Että sellanen sydän...
Seurauskollisuutta ei kyllä ole nimeksikään tässä sarjassa/lajissa.
. Eikä tainnut HPK:n johtokaan päättää vaan Paajanen itse.
Kyllähän tuo tietysti harmittaa kun näitä omia kasvatteja ja yleisön suosikkeja lähtee toisiin seuroihin. Turuselle ja Paajaselle tietojeni mukaan tarjottiin Kerhon mittapuulla hyviä soppareita, mutta ymmärtäähän sen jos pelaaja valitsee itse toisen seuran. Usein näissä on takana muutakin kuin pelkkää rahaa.
Hyi helv. mikä kommentti meidän kapteenista.Mitäs kerhosydämiä tässä sitten onkaan? Toinen lähti jo ekan kerran ajat sitten ja nyt taas. Toinen nyt jo voitaisiin luokitella sellaiseksi, mutta niin se vaan raha vetää muualle hänetkin. Että sellanen sydän...
Näinhän se on. Normaalissa työelämässä paikan vaihtaminen on rohkeaa, kannustettavaa ja itsenäistä, mutta esimerkiksi urheilun saralla olet vähintäänkin myynyt sielusi ja pitäisi vaikka sitten palkattomana työharjoitteluna pelata, koska rakkaus seuraan.Totttakai harmittaa Paajasen lähtö mutta ymmärrän täysin halun katsella muutakin. me eletään täälä vain kerran.
Ei se vähennä yhtään sitä etten pitäisi Paajasta iki kerholaisena ja taistelevan HPK:n ruummillistumana. Hieno kapteeni meillä ja nautitaan vielä kun voidaan.
N I K K I L Ä. Laatu > määrä.Mitäs kerhosydämiä tässä sitten onkaan?
Hyi helv. mikä kommentti meidän kapteenista.
Tottakai harmittaa Paajasen lähtö mutta ymmärrän täysin halun katsella muutakin. me eletään täälä vain kerran.
Ei se vähennä yhtään sitä etten pitäisi Paajasta iki kerholaisena ja taistelevan HPK:n ruummillistumana. Hieno kapteeni meillä ja nautitaan vielä kun voidaan.