Kerhon rakennusprojekti kaudelle 2021–2022

  • Viestiketjun aloittaja luigitar
  • Alkaa
  • 365 720
  • 2 112
Suosikkijoukkue
HPK
Ajattelin tulla vain kertomaan, että Oliver Kiljunen alkanut seuraamaan HPK:ta Instagramissa. Hän osuisi tähän "fyysisesti valmis" -kohtaan ja vielä tarkemmin sanaan "fyysisesti".


Aikamoiselta härältä vaikuttaa. 28 peliin 16 maalia Mestiksessä. Mielenkiintoinen haku jos toteutuu. Peliäkään en ole nähnyt, niin ei osaa sanoa riittääkö jalat ja pää liigaan.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Aikamoiselta härältä vaikuttaa. 28 peliin 16 maalia Mestiksessä. Mielenkiintoinen haku jos toteutuu. Peliäkään en ole nähnyt, niin ei osaa sanoa riittääkö jalat ja pää liigaan.

Pituus/painoyhdistelmästä tulee mieleen aikanaan Kerhossa tryoutilla ollut Timo Willmanin ohella Vorsan lahja jääkiekkoväkivallalle Jarno Kantelus. No ehkä tämä on hieman enemmän kädellinen versio. Miten mahtaa luistelu olla? Tryoutin kautta alakenttiin kokeilemaan, niin mikä ettei.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ajattelin tulla vain kertomaan, että Oliver Kiljunen alkanut seuraamaan HPK:ta Instagramissa. Hän osuisi tähän "fyysisesti valmis" -kohtaan ja vielä tarkemmin sanaan "fyysisesti".

Tikan kanssa välillä jäälle pehmittämään vastustajan tähtipelaajia, jos siis osaa taklata oikein. Sitten kiekko sisään ja hymyä vastustelijan penkin suuntaan. Sellaisen jannun haluan tuonne. Meidän peli on hienoa, toi taas olisi kivaa.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Kiljunen tosiaan kyseessä! Luistelu on hyvällä tasolla ja kaksin kamppailussa oli Mestikseen ihan omalla levelillään. Tähän päälle kun vielä laitetaan se että osaa tehdä maaleja ja kädetki tuntuisi toimivan! Noin 30peliä olen häneltä nähnyt
Onko luistelu kuinka hyvällä mallilla? Pelottavan painoinen kokoisekseen. Onko köyhän miehen Cornet kyseessä? Sentteri vai laituri kun elitessä vai F? Kyllähän tuollainen kaveri 3-4 ketjussa menee, jos luistelu ei ole tasoa Monto/Lahtela
 

TJ MACKEY

Jäsen
Kiljunen tosiaan kyseessä! Luistelu on hyvällä tasolla ja kaksin kamppailussa oli Mestikseen ihan omalla levelillään. Tähän päälle kun vielä laitetaan se että osaa tehdä maaleja ja kädetki tuntuisi toimivan! Noin 30peliä olen häneltä nähnyt
Kerholla ei tämän tyyppisiä ollut juuri lainkaan kuluneella sesongilla. Kuulun itse siihen koulukuntaan, jonka mielestä sinne kolmos- neloskenttään tulee olla näitä innokkaita, karheita, vahvoja ja härskejä otuksia, samoin pakistoon. Tällä kaudella niitä ei ollut. Oma toive on, että Tiilikainen saa ensi kauden jengiin lisää fyysistä uhkaa ja preesenssiä, tyyppiluokkaa M. Karjalainen, Cornet ja Riska. Kankaanperälle tekisin jopa jatkot, jos hintalappu on luokkaa 50 kiloa+ auto+ lounarit. Pehmeän profiilin Kerho ei ole koskaan pärjännyt, paitsi ehkä parilla Teisan kaudella, mutta silloin oli ketjut täynnä teletappeja ja Vlasakkeja.

Sekuntiakaan en ole Kiljusta nähnyt, mutta kuvauksen perusteella lämpimästi tervetuloa!
 
Viimeksi muokattu:
L

luigitar

Pelikaaneissa tuskin jatkaa seuraavat herrat, niin koetteko käyttöä:

Otto Nieminen
Joonatan Tanus
Frank Gymer
Miro-Pekka Saarelainen

Villisti kesken kauden julkaistu nämä uudet sopimukset.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Pelikaaneissa tuskin jatkaa seuraavat herrat, niin koetteko käyttöä:

Otto Nieminen
Joonatan Tanus
Frank Gymer
Miro-Pekka Saarelainen

Villisti kesken kauden julkaistu nämä uudet sopimukset.
Omasta mielestä ei mitään käyttöä. Ei mitään upgradea Monto/Lahtela -osastolle. Mieluummin katselee Monton jatkosopimusta kun on kuitenkin jo sisällä joukkueen kuvioissa
 

Rijkaard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerholla ei tämän tyyppisiä ollut juuri lainkaan kuluneella sesongilla. Kuulun itse siihen koulukuntaan, jonka mielestä sinne kolmos- neloskenttään tulee olla näitä innokkaita, karheita, vahvoja ja härskejä otuksia, samoin pakistoon.

Sekuntiakaan en ole Kiljusta nähnyt, mutta kuvauksen perusteella lämpimästi tervetuloa!
Itse ainakin alan innostua. Röyhkeä ja luistinkin kulkee. Varsinainen ohjus kyseessä itseasiassa... Katsokaapa oheinen näyte:

Oliver Kiljusen röyhkeä soolo
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK olisi varmasti kehityksen kannalta myös hyvä paikka Kiljuselle. Tuntuu tämä ilmasilta Hämptoniin toimivan Vantaalta ja toisin päin. hyvä niin! Monto, Kainulainen, Nurmikanta, Seppälä ja ketä näitä nyt on vuosien varrella liikkunut.

Liikkeestä ja taidoista ei jää kiinni, koska jalka kyllä liikkuu Kiljusella sähäkkäästi, kiekko pysyy lavassa ja fyysisesti aika mintissä eli se puoli myös kunnossa. Potentiaalia on valtavasti.
Tässä vielä KiVAn puolelta!
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Itse ainakin alan innostua. Röyhkeä ja luistinkin kulkee. Varsinainen ohjus kyseessä itseasiassa... Katsokaapa oheinen näyte:

Oliver Kiljusen röyhkeä soolo

Nooh, ei nyt kannata ainakaan tuon videon perusteella innostua. Sieltä sitä tultiin meidän tämän kauden miinuskuninkaan jättämän lentokentän puolelta, joten en tuota vielä meriitiksi laske.
 

Matcheeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,VGK,Liverpool,Örebro,Huuhkajat,Leijonat
Olisiko Mika koittanut houkutella poikaansa kerhoon sillon kun oli puhetta että oltaisiin Lahdesta pelaajaa kerhoon kyselty
 
Suosikkijoukkue
HPK
Nooh, ei nyt kannata ainakaan tuon videon perusteella innostua. Sieltä sitä tultiin meidän tämän kauden miinuskuninkaan jättämän lentokentän puolelta, joten en tuota vielä meriitiksi laske.

Joo, ei ollut Fopsin #91 keskialueen puolustamisessa tappamisen meininkiä ja Tynistä on menty helpomminkin ohi :D
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Olisiko Mika koittanut houkutella poikaansa kerhoon sillon kun oli puhetta että oltaisiin Lahdesta pelaajaa kerhoon kyselty
Mikahan jossain vaiheessa puhui ettei näkisi ammattimaisena oman poikansa palkkaamista, joten Artturia tuskin Hämeenlinnassa nähdään niin kauan kuin Mika Kerhon urheilujohtajana toimii
 

Matcheeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,VGK,Liverpool,Örebro,Huuhkajat,Leijonat
Mikahan jossain vaiheessa puhui ettei näkisi ammattimaisena oman poikansa palkkaamista, joten Artturia tuskin Hämeenlinnassa nähdään niin kauan kuin Mika Kerhon urheilujohtajana toimii
Selvä homma mennyt tämä ohi minulta.
 

PerryNro10

Jäsen
Suosikkijoukkue
COBHC
Itsellä veikkaisin jompaa kumpaa näistä.



Viitasalo menee saipaan mitä olen ymmärtänyt.
 

Matcheeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,VGK,Liverpool,Örebro,Huuhkajat,Leijonat
Valmennuksen voisi julkaista huomenna perjantain kunniaksi tai maanantaina voisi viikon alkajaisiksi julkaista jos on jo valmennus koossa
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Jaakko Kuusisto on näistä Mestiksen ex-kerholaisista nimi jonka haluaisin eniten nähdä try-outilla. Pidin pirusti otteistaan niissä liiga-peleissä jotka pelasi. Sopimushan purettiin aikanaan kun sopivaa roolia ei löytynyt, ja nyt vetänyt pari kautta Mestistä hyvällä tulostasolla.
Mitä olen ymmärtänyt Toivolan puheista, niin persoona painaa myös aika paljon hänen hankinnoissa. Olen ymmärtänyt, että tämä puoli ratkaisi aika paljon myös siinä miksi Kuusisto ei HPK:ssa jatkanut.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Mitä olen ymmärtänyt Toivolan puheista, niin persoona painaa myös aika paljon hänen hankinnoissa. Olen ymmärtänyt, että tämä puoli ratkaisi aika paljon myös siinä miksi Kuusisto ei HPK:ssa jatkanut.
Tämähän vain asettaa erään tämän kauden kärkihankinnan vain kyseenalaisempaan valoon. Vaikka eihän meistä kukaan koppiin näe, niin julkisuuskuvansa ja somekäyttäytymisensä perusteella
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös