Näytti myös olevan uusia sopimuksia kanssa:Kivenmäki,nikkanen ja HirvonenHuhuissa ollut Haatanen muuten kirjoitti jatkot lokkeihin, joten seuraava huhu...?
Haatanen olis ollu kyllä kova juttu,jos olis tullu.
Näytti myös olevan uusia sopimuksia kanssa:Kivenmäki,nikkanen ja HirvonenHuhuissa ollut Haatanen muuten kirjoitti jatkot lokkeihin, joten seuraava huhu...?
Huhuissa ollut Haatanen muuten kirjoitti jatkot lokkeihin, joten seuraava huhu...?
Omasta mielestä ei mitään käyttöä. Ei mitään upgradea Monto/Lahtela -osastolle. Mieluummin katselee Monton jatkosopimusta kun on kuitenkin jo sisällä joukkueen kuvioissaPelikaaneissa tuskin jatkaa seuraavat herrat, niin koetteko käyttöä:
Otto Nieminen
Joonatan Tanus
Frank Gymer
Miro-Pekka Saarelainen
Villisti kesken kauden julkaistu nämä uudet sopimukset.
Itse ainakin alan innostua. Röyhkeä ja luistinkin kulkee. Varsinainen ohjus kyseessä itseasiassa... Katsokaapa oheinen näyte:Kerholla ei tämän tyyppisiä ollut juuri lainkaan kuluneella sesongilla. Kuulun itse siihen koulukuntaan, jonka mielestä sinne kolmos- neloskenttään tulee olla näitä innokkaita, karheita, vahvoja ja härskejä otuksia, samoin pakistoon.
Sekuntiakaan en ole Kiljusta nähnyt, mutta kuvauksen perusteella lämpimästi tervetuloa!
Tässä vielä KiVAn puolelta!HPK olisi varmasti kehityksen kannalta myös hyvä paikka Kiljuselle. Tuntuu tämä ilmasilta Hämptoniin toimivan Vantaalta ja toisin päin. hyvä niin! Monto, Kainulainen, Nurmikanta, Seppälä ja ketä näitä nyt on vuosien varrella liikkunut.
Liikkeestä ja taidoista ei jää kiinni, koska jalka kyllä liikkuu Kiljusella sähäkkäästi, kiekko pysyy lavassa ja fyysisesti aika mintissä eli se puoli myös kunnossa. Potentiaalia on valtavasti.
Itse ainakin alan innostua. Röyhkeä ja luistinkin kulkee. Varsinainen ohjus kyseessä itseasiassa... Katsokaapa oheinen näyte:
Oliver Kiljusen röyhkeä soolo
Nooh, ei nyt kannata ainakaan tuon videon perusteella innostua. Sieltä sitä tultiin meidän tämän kauden miinuskuninkaan jättämän lentokentän puolelta, joten en tuota vielä meriitiksi laske.
Mikahan jossain vaiheessa puhui ettei näkisi ammattimaisena oman poikansa palkkaamista, joten Artturia tuskin Hämeenlinnassa nähdään niin kauan kuin Mika Kerhon urheilujohtajana toimiiOlisiko Mika koittanut houkutella poikaansa kerhoon sillon kun oli puhetta että oltaisiin Lahdesta pelaajaa kerhoon kyselty
Selvä homma mennyt tämä ohi minulta.Mikahan jossain vaiheessa puhui ettei näkisi ammattimaisena oman poikansa palkkaamista, joten Artturia tuskin Hämeenlinnassa nähdään niin kauan kuin Mika Kerhon urheilujohtajana toimii
Itsellä veikkaisin jompaa kumpaa näistä.
Nuutti Viitasalo - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Nuutti Viitasalo, 1999-04-04 Raisio, FIN Finland. Most recently in the Liiga with Lukko. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Jolle Nikander - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Jolle Nikander, 1999-09-04 Forssa, FIN Finland. Most recently in the III-divisioona with PKW. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Mitä olen ymmärtänyt Toivolan puheista, niin persoona painaa myös aika paljon hänen hankinnoissa. Olen ymmärtänyt, että tämä puoli ratkaisi aika paljon myös siinä miksi Kuusisto ei HPK:ssa jatkanut.Jaakko Kuusisto on näistä Mestiksen ex-kerholaisista nimi jonka haluaisin eniten nähdä try-outilla. Pidin pirusti otteistaan niissä liiga-peleissä jotka pelasi. Sopimushan purettiin aikanaan kun sopivaa roolia ei löytynyt, ja nyt vetänyt pari kautta Mestistä hyvällä tulostasolla.
Tämähän vain asettaa erään tämän kauden kärkihankinnan vain kyseenalaisempaan valoon. Vaikka eihän meistä kukaan koppiin näe, niin julkisuuskuvansa ja somekäyttäytymisensä perusteellaMitä olen ymmärtänyt Toivolan puheista, niin persoona painaa myös aika paljon hänen hankinnoissa. Olen ymmärtänyt, että tämä puoli ratkaisi aika paljon myös siinä miksi Kuusisto ei HPK:ssa jatkanut.
Totta tietysti tämäkin, mutta kaikki olemme erehtyväisiä, tosin harjoituskauden alussa, kun koutsit eivät ekalla viikolla saaneet osallistua vielä toimintaan mukaan, niin tämä kärkihankinta siellä ns "veti" reenejä. Kai siinä persoonassa jotain oli kun näin toimittiin tai sitten vaan oli hyvä bluffaamaan monia ihmisiä.Tämähän vain asettaa erään tämän kauden kärkihankinnan vain kyseenalaisempaan valoon. Vaikka eihän meistä kukaan koppiin näe, niin julkisuuskuvansa ja somekäyttäytymisensä perusteella
VL ollut Vantaalla mitä Mestiksen sivuilta vanhojen pelien kokoonpanoja katsoin.Onko Sentteri vai laituri kun elitessä vai F?
Hv71 on hänen seura ensi kaudellaRoni Allenista tulee mieleen Alex Lindroors, joka teki hyvää jälkeä Pelicansissa.
Itse haluaisin nähdä Miska Siikosen oranssissa.