Orangezone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Mun puolesta kanki voi jatkaa matkaa, ellei suostu olemaan maskottina. Hoitaa hommansa ajoittain mallikkaasti mutta kyllä huomaa ettei vauhti riitä kun tempo vähänkin nousee
Mun puolesta kanki voi jatkaa matkaa, ellei suostu olemaan maskottina. Hoitaa hommansa ajoittain mallikkaasti mutta kyllä huomaa ettei vauhti riitä kun tempo vähänkin nousee
Kankaanperästä kyllä pakko nostaa myös sellainen asia esillä, että mun silmään noi meidän nuoret isot pakit on ollu häijympiä siitä asti ku Kanki tuli porukkaan. Ladasta puhutaan jatkuvasti mentorina, mutta kyllä Kanki jakaa varmasti myös ohjetta siitä miten isoa kokoa pitää häijysti käyttää. Ei sekään tuu aina automaattisesti, että osaa hyödyntää niitä omia työkaluja Liigassa. Latvalakin tainnut tottua pelaamaan paljon kiekollisempaa taitopakin roolia aikaisemmilla sarjatasolla.
Tämä. Jotenkin tuntuu, että tuo Kanki olisi ihan passeli mentori pakeille penkin takana, kunhan hokkarit naulaan ripustaa.
Paras vaihtoehto tulevaisuudessa olisikin se, että Maestro itse haluaisi valmentaa puolustajia. Isä-Tuulolan myötä olisi sitä mentorointia riittävästi penkin takana. Sääli, ettei nuo tehtävät taida kiinnostaa Tuuskia.Kuinka monta "mentoria" voi olla ja kuinka monelle kannattaa palkkaa maksaa, ja kuinka paljon, siitä, että taputtelee selkään penkin takana?
Kun luulisi, että ihan sellainen pelaava "mentori" pitäisi olla. Ja siihen sitten valmentajat päälle kertomaan pelikuviot.
Että silleen...
Niin, voisihan Kangen palkata akatemiapuolelle Lallin pariksi mentoroimaan pakkeja. En kovin huonona vaihtoehtona näkisiParas vaihtoehto tulevaisuudessa olisikin se, että Maestro itse haluaisi valmentaa puolustajia. Isä-Tuulolan myötä olisi sitä mentorointia riittävästi penkin takana. Sääli, ettei nuo tehtävät taida kiinnostaa Tuuskia.
Ei olisi huono asia ollenkaan. Voisi opettaa sitä oikeanlaista kovuutta ja oman maalin suojelemista. Taitoa tuolla junnuissa / akatemiassa jo opetetaankin.Niin, voisihan Kangen palkata akatemiapuolelle Lallin pariksi mentoroimaan pakkeja. En kovin huonona vaihtoehtona näkisi
Box Out/boxing coach vois olla nimike :DEi olisi huono asia ollenkaan. Voisi opettaa sitä oikeanlaista kovuutta ja oman maalin suojelemista. Taitoa tuolla junnuissa / akatemiassa jo opetetaankin.
XXX - "Hietanen"
XXX - Latvala
Jeskanen - Ikonen
Lehtinen
Oisko tuo yksi puuttuva palanen se Pelli KooKoosta. Sitten vielä yksi oman pään luuta + lada mahdollisesti. Tuossa saisi jo sitten vähän rotaatiota.
Pelicans ja Ilves liitetään kaikkiin. Pelsujen kohdalla näin on ollut jo jonkin aikaa. Ilves taas uuden hallin takia kaikkien hankkijana.Odeenin huhun vahvuus pieneni juuri olemattomiin jos sillä vahvuutta edes on ollut kun nyt siihen liitettiin Pelicans ja Ilves
Jos tuolta huhuketjusta otit niin ainoastaan ilves liitettiin. Vaikea uskoa että hän menisi sinne melkein pienempään rooliin kuin on nytOdeenin huhun vahvuus pieneni juuri olemattomiin jos sillä vahvuutta edes on ollut kun nyt siihen liitettiin Pelicans ja Ilves
Mä en ihan tätä ymmärrä. Kerhollahan on kiinnitetyissä kärkilaitureissa mielestäni kovempi taso. Mutta Odenille olisi hyvin TOP4-paikka tarjolla, johon sopisi hyvin. Joko Puustisen tai Ikosen laituripariksi, toisen kanssa sitten Nenonen tai joku uusi.Jos tuolta huhuketjusta otit niin ainoastaan ilves liitettiin. Vaikea uskoa että hän menisi sinne melkein pienempään rooliin kuin on nyt
En ole yhtään seuraillut, mutta nyt siellä puhutaan Odenia sekä Ilvekseen että Kerhoon. Markus Ipaan ja Joonas Kerhoon.Jos tuolta huhuketjusta otit niin ainoastaan ilves liitettiin. Vaikea uskoa että hän menisi sinne melkein pienempään rooliin kuin on nyt
Joonasta huhuillaan Kerhoon ja Markusta Ilvekseen.En ole yhtään seuraillut, mutta nyt siellä puhutaan Odenia sekä Ilvekseen että Kerhoon. Markus Ipaan ja Joonas Kerhoon.
Eipä kun Markus Ipaan ja Joonas Kerhoon. Johan mä sanoin.Joonasta huhuillaan Kerhoon ja Markusta Ilvekseen.
No niinpäs sanoitkin. Multa jäi viestin lukemiset puolitiehen.Eipä kun Markus Ipaan ja Joonas Kerhoon. Johan mä sanoin.