Juu itse väsyneillä silmillä päivän pelin tulos mielessä luin hutaistustiAjatus oli nimenomaan sama. Mutta Jokiselle annetaan paikka näyttää, kuuluuko TOP9 vai 14.hyökkääjäksi.
Juu itse väsyneillä silmillä päivän pelin tulos mielessä luin hutaistustiAjatus oli nimenomaan sama. Mutta Jokiselle annetaan paikka näyttää, kuuluuko TOP9 vai 14.hyökkääjäksi.
Ja tätä en olisi uskonut sanovani, mutta itse harkitsisin jopa jatkoa Kankaanperälle, jos sitä karheaa santapaperiosastoa ei muuten sinne pakistoon saada ja hinta on kohdallaan. Pelannut kuitenkin tiheässä ottelutahdissa 17,5 minuuttia per peli ja vain kolme miinusta taulussa (saldo +4).
Ikosen Ossihan laittoi eilen mm. Sailion katolleen ja hoitelee pelihommat siinä sivussa oikein laadukkaasti. En viime vuoden puolella olisi uskonut tällaisiakaan kirjoittavani. Kankaanperän jalka on armottoman raskas, mutta onhan tuo parantanut pelaamistaan eikä höntyile, kun on varmastikin huomannut, että ei ehdi ja parempi sijoittua ja antaa siinä maalin edessä sitten vastustajan kokea kovuutta, kun tulee siihen paikalleen sellaista kerjäämään.Eli antaa runtua vastustelijoille ja vie turhat luulot pois.
Näinhän täällä joku mainitsi, ja on kyllä helvetin huono juttu jos näin on.Santtu Hakasella ei kai ole sopimusta ensi kaudesta ja eikö joku huhu jo kertonut, että olisi sössitty muualle?
Näinhän täällä joku mainitsi, ja on kyllä helvetin huono juttu jos näin on.
Sopimuksia taidetaan aika varhaisessa vaiheessa tehdä.. Syksyllä en olisi kauhean monelle tuosta jengistä tarjonnut jatkoa. Varsinkaan pelaajalle, joka ei Mestiksessä säväyttänyt.Mitenkäs tämä nyt ylipäätään on mahdollista? Yleensähän näille lahjakkaimmille nuorille on tehty varmuudeksi pitkä liigasopimus jo A-vaiheessa. Onko pelaaja kieltäytynyt sellaisesta vai onko toimistolla vaan sössitty tämä? Miehen lahjakkuudesta ei kai ole eriäviä mielipiteitä.
Vai on Kunyk tekemässä paluuta. Tietääkö se samalla sitä, että Konna vaihtaa varmuudella nuttua? Minulle kelpaisi, jos molemmat pukisi oranssin paidan päälleen ensi kaudella.
Jep, ja siinähän sitten korvaisi Kunyk Innalan. Lisäksi Konnaakin saattaisi kiinnostaa, kun olisi kova jengi kasautumassa.No maksettiinhan Vilille ja Jaskallekkin +100k ja Porse oli kallis ukko nii kyllä minä näkisin että ei ole perunoista kiinni tämä. Ellei jollan supersäästöliekillä mennä, mutta en usko... Ihan mahdollinen skenaariokin vois olla ?
Odotettavissahan oli, että Konna lähtee, mutta jos Kunyk on tulossa takaisin, niin eipä tuo mikään huono korvaaja ole. Oikeastaan näillä resursseilla ei voisi parempaa toivoa.Iltasanomat ainakin kertoo Kontiolan jatkavan ensikaudella... Ilveksessä.
No mieshän on useaan otteeseen sanonut haluavansa pelata Tampereella..
Edit. Linkki lisätty. SM-liigassa jysähti siirtopommi – Petri Kontiola siirtyy Ilvekseen
Kova menetys... Huikea pelaaja! Jos kunyk saapuu takaisin niin on ainakin huikea korvaajaIltasanomat ainakin kertoo Kontiolan jatkavan ensikaudella... Ilveksessä.
No mieshän on useaan otteeseen sanonut haluavansa pelata Tampereella..
Edit. Linkki lisätty. SM-liigassa jysähti siirtopommi – Petri Kontiola siirtyy Ilvekseen