Kerhon peliesitykset kaudella 2024–2025

• 681 924
  • 11 603

mehupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noiva saa syötön, ylittää sinisen. Tulee vihellys ja tulee Nikkilä päälle, eli oli aloitteellinen. Noiva ei tehnyt mitään mistä tuo tilanne eskaloitui, vaan Nikkilä lähti hakemaan koko painia. Hölmösti pelattu Kerhon kapteenilta. Tunne taisi viedä kun vielä ulos lähtiessä piti kasseja pidellä ja huudella Ässäpenkille.

Noiva ei ollut se joka haki tuosta ketään pois, kyllä Nikkilä oli se joka haki. Haki vaan nuoren kolmosen laiturin...
Minun silmääni enemmänkin kokonaiskuva huomioiden vaikutti siltä, että Nikkilä koki tarvetta vain vetää jotakuta turpaan. Noiva nyt sattui olemaan siinä lähimpänä…
Tuolla Kerhon pleijariketjussa oli vielä linkki eilisen tapahtumasarjan videoon, jonka itsekin katsoin vielä ja olen samaa mieltä edellä kirjoittavien kanssa.

Sanon tämän nyt sellaisena henkilönä, joka on suorastaan Nikkilän fani ja jonka mielestä Pete on tuon joukkueen tärkein yksittäinen kenttäpelaaja: ihan vitun tyhmä temppu. Itse "noutaa" itsensä joukkueen kapteenina ottelun ensimmäisessä erässä suihkuun Ässien kolmosketjun laiturin kanssa, joka btw ei tee missään kohtaa vääryyttä kenellekään kerholaiselle tai muutakaan typerää. Ihan sama kuinka viihdyttävää tuo oli jonkun mielestä, mutta Kerholta tippui valmiiksi helvetin ohuesta JA vajaasta kokoonpanosta yksi kärkimies pois, mikä osaltaan vaikutti siihen, että voitot ovat nyt 2-0.

Jos joku on sitä mieltä, että tuo oli oikea ratkaisu, niin perjantaina uusiksi? Löytyisköhän Ässien nelosketjusta joku arvokas kaveri, jonka kanssa ottaisi ihan hanskatkin pois, niin saadaan oikein kunnon mylly?

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho!
Nikkilällä ei varmasti käynyt mielessä, että parivaljakko Brännare-Vikman arpoo tuosta hanskat kädessä nahistelusta suihkukomennukset..

Tuo tilannehan meni kyseiseltä kaksikolta kokonaisuudessaankin aivan vihkoon, tilanne alkaa Juholan taklauksesta, josta tuomitaan jäähy, mutta sen lisäksi Kerholle löydetään tilanteesta jotenkin yksi väkivaltaisuus kakkonen enemmän, joten peliä jatketaan tasakentällisin.
Niin, ja tuo Nikkilän ja Noivan suihkuun ajaminen oli vitsi.

Hyvä että on tunnetta, harmi että sen tappamiseksi tehdään kaikkensa.

Suosikkijoukkue
HPK
ihan vitun tyhmä temppu
Todella tärkeä pelaaja kyseessä, ja harmittaa että lensivät suihkuun, mutta sanon myös oman mielipiteeni;

(Erästä kiellettyjen fraasien/sanojen listalla olevaa klisettä lainaten)

Mielummin överit kuin vajarit.

Kun tunteella mennään niin välillä läikkyy ja nyt tunne purkautui noin. Loppuun lainaan @Oranssia:

Nikkilällä ei varmasti käynyt mielessä, että parivaljakko Brännare-Vikman arpoo tuosta hanskat kädessä nahistelusta suihkukomennukset..

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Tuo tilannehan meni kyseiseltä kaksikolta kokonaisuudessaankin aivan vihkoon, tilanne alkaa Juholan taklauksesta, josta tuomitaan jäähy, mutta sen lisäksi Kerholle löydetään tilanteesta jotenkin yksi väkivaltaisuus kakkonen enemmän, joten peliä jatketaan tasakentällisin.
Niin, ja tuo Nikkilän ja Noivan suihkuun ajaminen oli vitsi.

Hyvä että on tunnetta, harmi että sen tappamiseksi tehdään kaikkensa.
Kyllä noin kokeneen pelaajan pitäisi sekin skenaario ottaa huomioon. Nyt sitä tunnetta vasta tapetaankin kun kesäloma uhkaa alkaa

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kun puhelin soi niin siihen vastataan. Jos lähtee peruuttelemaan niin saa peruutella vaikka SHL:ään asti. Noin vuorokausi myöhemmin olen edelleen sitä mieltä, että ulosajo siitä nujakasta oli väärin. Molemmille pikkukakkoset.
Nikkilä itse soitti. Itse aiheutti koko tilanteen.

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho!
Kyllä noin kokeneen pelaajan pitäisi sekin skenaario ottaa huomioon. Nyt sitä tunnetta vasta tapetaankin kun kesäloma uhkaa alkaa
Siinä vaiheessa kun kentällä aletaan miettimään jotain epätodennäköisiä skenaarioita, niin peli on jo hävitty.

Et sä voi jättää taklaamattakaan vain siksi, että joskus myös täysin sääntöjen mukaisista, puhtaista taklauksista heitetään mielivaltaisesti ulos.

Sitten vasta onkin surullista, kun pelaajien päätökset jäällä eivät enää tule selkärangasta.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No ihan oikein Nikkilä teki. Pudotuspelit, kotiyleisö. Et voi peruutella noissa, johan se nyt tappaa kaiken tunteen kun vielä omaa osunut eikä tiedä kuinka törkeä tai millainen ollut. Ei heittänyt hanskoja, ettei lennä ulos.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No ihan oikein Nikkilä teki. Pudotuspelit, kotiyleisö. Et voi peruutella noissa, johan se nyt tappaa kaiken tunteen kun vielä omaa osunut eikä tiedä kuinka törkeä tai millainen ollut. Ei heittänyt hanskoja, ettei lennä ulos.
Ei pidä peruutella ja tilanne olisikin ihan eri, jos vastustaja olisi tehnyt aloitteen. Nyt meni päinvastoin ja siinä mielessä harkitsematon/ajattelematon teko.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nikkilä itse soitti. Itse aiheutti koko tilanteen.
Täähän on yksi suuresta kolmesta:
- Zidane pukkaa Materazzia -> ulos MM-finaalin jatkoajalta 2006
- Leino näyttää junttia -> ulos 1,5 pelistä välierissä Jokereita vastaan 2007
- Nikkilä paiskoo ässäjunnua turpaan hanskat kädessä -> ulos ja melkein kusee ottelusarjan 2025

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oi vitsit kuinka iloinen olen Kissen puolesta, että pääsee pelaamaan pudotuspelejä! Toki myös tuonee toisen kentän joka voi jotain saada aikaan. Tuo ykkönenkin ihan vahva vääntöketju kun sinne saatiin puutarhakoristeen tilalle oikea jääkiekkoilija.

Kopiloffin tuloa sisään tervehdin ilolla, pää ylhäällä vaan rohkeasti omaa peliä.

Ravi ollu pikkuisen pimennossa, mutta Päivärinnan kanssa voi homma toimiakin. Sääli kun Ruokonen siellä kolmantena mutta kaipa se jäähyttä pystyy sentään pelaamaan.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketä hyökkääjistä on tipahtanut pois jos Kiiskinen ja Kopiloff tulee sisään?
Rautiainen ja Aaltonen pois. Näistä vissiin Rautiaisella pää otti osumaa ja Aaltonen oli muuten vaan huono keskiviikkona.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rautiainen ja Smuli. Itse en kyllä hoksaa Jokirinteen poppareita edellisen esityksen jäljiltä.
Totta tuo Ketola tuotu tuonne Kangaksen pariksi. Ikonen 7.pakki.

No, nähdään nyt sitten olisiko siinä jotain taikaa. Jokirinne pystyi kyllä jalalla hyvin nostamaan, mutta voihan se olla vaikka flunssa hällä sitten tällä kertaa. Toki Ketolan veto on sellainen, että sillä tekee tuhoa todennäköisemmin kuin Jokirinne mutta en nyt oikein muita syitä keksi miksi peluuttaisin Ketolaa ennemmin.

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Kiiskinen oli kyllä niin vaisu aamujäillä että ei voi olla täydessä kunnossa tai sitten säästelee iltaan... Lähinnä pyöri itsekseen kulmissa ja muutaman vedon veti maalille ja sitten koppiin. Toivotaan kuitenkin parasta!

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kiiskinen oli kyllä niin vaisu aamujäillä että ei voi olla täydessä kunnossa tai sitten säästelee iltaan... Lähinnä pyöri itsekseen kulmissa ja muutaman vedon veti maalille ja sitten koppiin. Toivotaan kuitenkin parasta!
Joo, jos on viikon verran ollut flunssassa ja kuumeisena, niin ei se palautuminen todellakaan ole ihan yksinkertaista. Ylivoimalle tuosta lähinnä apua on odotettavissa, tuskin niinkään 5 vs 5 peliin.

Paskaan rakoon toi sairastuminen kyllä osui.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rautiainen ja Smuli. Itse en kyllä hoksaa Jokirinteen poppareita edellisen esityksen jäljiltä.
Jokirinne pystyi kyllä jalalla hyvin nostamaan, mutta voihan se olla vaikka flunssa hällä sitten tällä kertaa. Toki Ketolan veto on sellainen, että sillä tekee tuhoa todennäköisemmin kuin Jokirinne mutta en nyt oikein muita syitä keksi miksi peluuttaisin Ketolaa ennemmin.
No, kyllä se ylivoiman pelaamisen taso tippuu aivan ratkaisevasti Nikkilä vs Jokirinne. Ketola on ainoa uskottava vaihtoehto Nikkilälle viivamiehenä tämän kauden Kerhossa valitettavasti. Ja jopa käsittämättömästi, kun luulisi Hietasen, Myllärin ja Jokirinteen myös sitä pelaamaan.

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi, NJD, Barça
No, kyllä se ylivoiman pelaamisen taso tippuu aivan ratkaisevasti Nikkilä vs Jokirinne. Ketola on ainoa uskottava vaihtoehto Nikkilälle viivamiehenä tämän kauden Kerhossa valitettavasti. Ja jopa käsittämättömästi, kun luulisi Hietasen, Myllärin ja Jokirinteen myös sitä pelaamaan.
En nää sitä itse edes ylivoiman kannalta ajattele, Nikkilä on siinä ylivoimainen. Mielestäni Jokirinteen peli tasakentällisin viime pelissä oli yksi hänen kauden parhaistansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy