Noiva saa syötön, ylittää sinisen. Tulee vihellys ja tulee Nikkilä päälle, eli oli aloitteellinen. Noiva ei tehnyt mitään mistä tuo tilanne eskaloitui, vaan Nikkilä lähti hakemaan koko painia. Hölmösti pelattu Kerhon kapteenilta. Tunne taisi viedä kun vielä ulos lähtiessä piti kasseja pidellä ja huudella Ässäpenkille.
Noiva ei ollut se joka haki tuosta ketään pois, kyllä Nikkilä oli se joka haki. Haki vaan nuoren kolmosen laiturin...
Tuolla Kerhon pleijariketjussa oli vielä linkki eilisen tapahtumasarjan videoon, jonka itsekin katsoin vielä ja olen samaa mieltä edellä kirjoittavien kanssa.Minun silmääni enemmänkin kokonaiskuva huomioiden vaikutti siltä, että Nikkilä koki tarvetta vain vetää jotakuta turpaan. Noiva nyt sattui olemaan siinä lähimpänä…
Sanon tämän nyt sellaisena henkilönä, joka on suorastaan Nikkilän fani ja jonka mielestä Pete on tuon joukkueen tärkein yksittäinen kenttäpelaaja: ihan vitun tyhmä temppu. Itse "noutaa" itsensä joukkueen kapteenina ottelun ensimmäisessä erässä suihkuun Ässien kolmosketjun laiturin kanssa, joka btw ei tee missään kohtaa vääryyttä kenellekään kerholaiselle tai muutakaan typerää. Ihan sama kuinka viihdyttävää tuo oli jonkun mielestä, mutta Kerholta tippui valmiiksi helvetin ohuesta JA vajaasta kokoonpanosta yksi kärkimies pois, mikä osaltaan vaikutti siihen, että voitot ovat nyt 2-0.
Jos joku on sitä mieltä, että tuo oli oikea ratkaisu, niin perjantaina uusiksi? Löytyisköhän Ässien nelosketjusta joku arvokas kaveri, jonka kanssa ottaisi ihan hanskatkin pois, niin saadaan oikein kunnon mylly?