Kerhon peliesitykset kaudella 2024–2025

• 681 442
  • 11 603

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vai onko tässä Mamban käänteinen, ”Ne ketkä osaavat pelata jäävät kotiin”.

Siltä tuo näyttää.

Meillä oli pikkujunnuina aina silloin tällöin turnauksia, joihin valittiin "ne, jotka muuten pääsevät vähemmän pelaamaan" -joukkue.

Itse olin aina kyseisessä joukkueessa. Yleensä samalla paikalla, millä Sinkkonen pelaa tänä iltana.

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelkästään hyvä että lepuutetaan nyt kun tuloksella ei ole väliä.

TJ MACKEY

Jäsen
Meillä oli pikkujunnuina aina silloin tällöin turnauksia, joihin valittiin "ne, jotka muuten pääsevät vähemmän pelaamaan" -joukkue.

Itse olin aina kyseisessä joukkueessa. Yleensä samalla paikalla, millä Sinkkonen pelaa tänä iltana.
Ns. Team Future. Samoja kokemuksia löytyy, muistaakseni olin kyseisissä peleissä aika liekeissä. Saattaa olla ihan omia muistikuvia.

Illan mielenkiinto kohdistuu Järvelä-Ruokonen tutkaparin toimintaan ja @M10 lupaamaan Smuli Aaltosen kahteen kihautukseen.

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
No niin tohon rosteriin voisi mahtua jo Kauriinmaan Arsi Piispanen
muualle kuin luistimia teroittamaan.Ilves tekee ekaan erää 3 maalia niin ei Lukkolaisia innosta
on mahdollista.

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
Ehkä vain kun Kerho-fanina oppinut aina odottamaan odottamatonta, että edes tulee tällainen mieleen; mutta mitä jos tänään kentällä onkin pitkästä aikaa taisteleva ja taktisesti eheä Kerho, joka lyö vastustajalle luun kurkkuun ja murskaa Lukon runkosarjatoiveet? Löytyykö sitten Kisselle ja muille lepäileville kumppaneille paikkaa kokoonpanosta tiistaina, kun aletaan tosissaan pelaamaan?

...okei 7-1 tulosvetoon ja oranssia kevättä odottelemaan.

Suosikkijoukkue
HPK
Pikku-Eerosta lähti bussi
Veikkaan, että jo menomatkalla (+ ennen matkaa) ihan viihdytään.

Kerran saattoi vähän lipsahtaa Eeron bussireissulla yli. Mikäli muistan.

Mutta tärkeintä on ennenkaikkea yhdessä oleminen ja eteenpäin meneminen
(+ vähän nukkuminen)

Viimeksi muokattu:

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Veikkaan, että jo menomatkalla (+ ennen matkaa) ihan viihdytään.

Kerran saattoi vähän lipsahtaa Eeron bussireissulla yli. Mikäli muistan.

Mutta tärkeintä on ennenkaikkea yhdessä oleminen ja eteenpäin meneminen
(+ vähän nukkuminen)
Kyllähän sitä täällä hyvin viihtyy. Erään entisen nimimerkin piti tulla mukaan, mutta joutui perumaan ja kantaa ikävää tällä hetkellä jossain muualla. On täällä sentään @ZD

Eilisen pelin paikanpäältä katseltuani lupasin, etten käy tämän reissun jälkeen käy enää pelejä tällä kaudella katsomassa, koska kymmenisen matsia olen nähnyt. Kaikki niistä hävitty, joten taikauskoisena en tuo enää pahaa karmaa mukanani.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy