Kerhon peliesitykset kaudella 2024–2025

• 537 510
  • 9 196

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Itse en ihan sitä niin selkeänä pidä, Vesteriselle pitäisi myös antaa huilia, ollut sanalla sanoen huono viime pelit ja kaikesta näkee, että ei ole vielä 60 -pelin pelaaja. Nyt vähän väkisin roikotetaan Huttusen ja Kiiskisen kaverina.
Täysin samaa mieltä. Hyvin olisi voinut Sinkkosta kokeilla Vesterisen paikalla, tuomassa energiaa ja laukaisu-uhkaa. Vesterinen ei juurikaan pääse laukomaan, eikä jalkakaan jaksa enään.

Paller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaa, Kukkonen jatkaa kokoonpanossa viime aikaisten - ja etenkin SaiPa-ottelun - heikompien otteiden jälkeen. Onko jotain syytä, miksi esimerkiksi Ketolaa ei voida laittaa Kukkosen sijaan kokoonpanoon?

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse huudan melkein joka pelissä "hullu"!

Varsinkin epäolennaisissa kohdissa; paitsio, vahingossa koukkaaminen tai kiekko katsomoon.

Kerran lapsellinen, aina vähän lapsellinen.
Mulle pelissä on tärkeää sen seuraaminen ja analysointi, mutta myös kaikenlainen, vähän väärään aikaan syntyvä epäolennainen metelöinti ja huitominen. Tätä kulttuuria olen yrittänyt viedä (hyvällä menestyksellä) myös jälkipolville. Siinä pääsee arjesta eroon. Meidän perheen suosikki on käden nostaminen ja samaan aikaan huudetaan "HEEEEEIIIIIII". Yleensä se tapahtuu aina kun HPK:n pelaaja kaatuu tai edes vähän horjahtaa.

Voi sitten olla analyyttinen ja järkevä töissä.

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Kukkonen tietysti pelaavassa. Minkä ihmeen takia, mitä tää kaveri on tuonut ? Ei yhtään mitään. Sinkkosen pudottamista en myöskään ymmärrä. Hyvin olisi voinut laittaa vaikka Toppingin huilamaan ja Ravin hänen tilalleen.

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Itse huudan melkein joka pelissä "hullu"!

Varsinkin epäolennaisissa kohdissa; paitsio, vahingossa koukkaaminen tai kiekko katsomoon.

Kerran lapsellinen, aina vähän lapsellinen.

"Iso ja tyhmä!"

Tämän muistan kuulleeni Siassa 2000-luvun alussa. Erittäin hyvä tämäkin.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä tuollaiset yksittäiset puolihumoristiset huudot kuuluu katsomoon ja etenkin Rinkelinmäelle. Kuka se täällä kertoikaan sen Nilfisk-tarinan, joku vanhemman kaartin. Olisko ollut @BitterX tai @M10 ? Siihen se kiteytyy se olennainen.

Ei kiroilua, ei homotteluja. Ne on noloja.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Selostelijalla taitaa olla jonkinmoiset JYP-lasit päässä

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Näyttää kotisohvalta todella pieneltä kun menee tuohon torjunta-asentoon.

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Ei tää nyt kamalan hyvältä näytä, toivottavasti puolustus pelaa hyvin ja tuomarit parantaisivat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy