Saksan futiksessa 2. Bundesligan kärkiseura Fortuna Düsseldorf tarjoaa ajoittain liput peleihinsä ilmaiseksi. Siellä on ymmärretty se pointti, että vaikkapa Bayern ja Harry Kane saattavat viedä nuorten mielenkiinnon ja että pidemmän päälle huomattavasti järkevämpää on vahvistaa yhteisöä ja sitouttaa ihmisiä seuraan, kuin maksimoida yksittäisistä otteluista saatu tuotto. Se maksaa itsensä takaisin hyvällä ROI:lla nopeasti.
Eikä Kerhon tarvitse alkaa tarjoamaan lippuja ilmaiseksi - siihen ei ole varaa. Mutta esimerkiksi juuri perheiden pitäisi päästä peleihin useamminkin edullisesti. Muuten Florida Panthers, Real Madrid ja Manchester City vievät voiton ja sitouttavat junnut Kerhon nenän edestä. Niissä kun on myyttisiä starojakin, joita voi palvoa somessa. Iskälle ja äiskällekin tulee halvemmaksi katsella kotona yhdessä muksujen kanssa Cityn matsia ja woltata pizzaa. Tämä trendi on jo käynnissä.
Kilpailutilanne on digitaalisen median aikakaudella aivan toinen, kuin vielä lyhyt aika sitten.