Kuulin Hietasen keskustelun jonkun kaverin kanssa eilen hallin käytävällä, ja jos en ihan väärin kuullut niin sanoi että hyvällä tuurilla pääsisi tiistaina jo pelaamaan. Näin kuulin, ja ainakin itse uskon korviani, mutta 100% varma en ole.Harmi kun taitaa Hietanen ja Caron missata ainakin ekan kierroksen.
Missä ”Kerhon paras pakki” Ketola?Hietanen jos kunnossa vois mennä näillä:
Mylläri-Hietanen
Nikkilä-Kukkonen
Jokirinne-Noel
Kangas
Tykkään myös! Noel-Ikonen on mun suosikki pakkipareista.Mun mielestä Ikosen paikka on pelaavassa vaikka kaikkikin on terveinä. Se äijä on eläin ja playofftyyppinen kiekonsyöjä.
Tuota itsekin kyllä mietin. Kyllähän kaveri liikkuu ja puolustaa hyvin, mutta hyökkäyspäässä ei juurikaan mitään tuota. Olisi esim. Noelin taikka Kankaan tilalle "turvallisempi" vaihtoehto. On vaan tuo pakisto muutenkin niin kädetön, että jätin Ikosen pois.Mun mielestä Ikosen paikka on pelaavassa vaikka kaikkikin on terveinä. Se äijä on eläin ja playofftyyppinen kiekonsyöjä.
Kuka noista on 2 ylivoimassa jos Jokirinne pois ? Hän menee omissa papereissa Ikosen, Noelin ja Kankaan ohi.Nikkilä-Kukkonen
Mylläri- Hietanen
Ikonen-Noel
Kangas
Jokirinne sitten sisään Noelin paikalle jos Noelilla ei kulje. Mutta lähtökohtaisesti Noel pelaa, myös kakkosyvssä. Ketolalla ei pitäisi olla mitään asiaa kokoonpanoon. Andzans sitten kehiin tarvittaessa Ikosen tai Kankaan paikalle.
Pidän Ikosen asenteesta ja luonteesta todella paljon. Hieno vanhan liiton hahmo, joka tekee ujeltamatta kaikkensa joukkueen eteen.Mun mielestä Ikosen paikka on pelaavassa vaikka kaikkikin on terveinä. Se äijä on eläin ja playofftyyppinen kiekonsyöjä.
Mielenkiinnosta ja keskustelun ilosta: miksi Jokirinne ei sun papereissa nouse ylemmäs? Mä hieman provon uhallakin nostin 3/4:ksi, mutta ymmärrän ettei ihan niin korkealle toki nouse oikeasti.Seiskaksi ottaisin Jokirinteen parille hajavaihdolle ja kakkos ylivoimaan.
Oikeastaan sillä, että näen Noël-Ikonen-parin panoksen isompana kuin osiensa summa ja lähestyin asiaa selkeiden pakkiparien peluuttamisen kannalta. Siinä samalla Jokirinteelle pystyisi antamaan täsmävaihtoja ylivoimalla ja tarvittaessa tasakentinkin. En ole täysin varma, onko oletettavasti erittäin fyysinen Ässät-sarja vielä oikea paikka hänelle kokoaikaisille minuuteilla. Periaatteessa voisi hoitaa myös Hietasen tonttia jos tämä ei pysty pelaamaan, mutta jotenkin minulla on siitäkin etiäinen, etteivät Jokirinteen ja Myllärin kemiat ole aivan klikanneet.Mielenkiinnosta ja keskustelun ilosta: miksi Jokirinne ei sun papereissa nouse ylemmäs? Mä hieman provon uhallakin nostin 3/4:ksi, mutta ymmärrän ettei ihan niin korkealle toki nouse oikeasti.
Jokirinne nostaa peliä, lukee, katkoo, boksaa, ja tuottaa hyökkäyspäässä ainakin suojatuilla minuuteilla musta sangen hienosti. Ja erityisansiona ei ole foldannut mun silmään erityisemmin kovempien vastustelijain edessä – toisin kuin ehkä joku muu.
Ja maisema saattaa värjäytyä oranssiksi.Foreca ennustaa tiistaille myrskytuulia länsirannikolle
Lähtisin tuolla minäkin. Ja Caron mahdollisimman nopeasti neloseen toki.Rautiainen-Korhonen-Tuulola
Vesterinen-Huttunen-Kiiskinen
Sailio-Bengtsson-Ravinskis
Topping-Päivärinta-/Sinkkonen/Ruokonen/Aaltonen
Mitäs muut on mieltä ?
Samaa mieltä Sinkkosesta. Lisäksi on fyysisempi laidoilla kuin Ruokonen, painaa kovia taklauksia ja kiekollakin pärjää!Jännästi näitä asioita nähdään erilailla samanväristen lasienkin takaa.
Päinvastoin kuin sinä @Benkku minä taas pidän Sinkkosta yhtenä meidän salaisena aseena lähipäivinä. Liitelee edelleen tutkan alla, mutta omaan silmään erittäinkin ratkaisuvalmis ja hanakka laukomaan. Oikea pudotuspelien prototyyppi. Myös fysiikka näyttää kestävän liigavauhdissa oikein hyvin.
Muuten samoilla linjoilla kanssasi esim. Bengtsonista. Aaltosen ja Ruokosen kohtalo on stuntata tarvittaessa, jos tulee loukkeja tai tarvitaan tuoreita jalkoja kaukaloon. Heidän kohdalta odotukset, no niitä ei voi kuin ylittää.
Caronia odotan kuin kuuta nousevaa kokoonpanoon. Toivottavasti pääsee mahdollisimman pian pelikuntoon.
Sinkkonen ei omaan silmään sen hyvän debyyttiottelun jälkeen ole mitään erikoista esittänyt. Aaltonen nyt ei hyökkäyspäähän mitään tuota, mutta voisi pleijareissa olla kovakin ase tuomassa fyysisyyttä ja taklauksia. Ruokonen jos jostain saisi kaivettua sen 2019 kevään-formin niin olisi paras vaihtoehto tuohon.
Kyllä Sinkkonen voisi olla se puuttuva palanen Caronin paluuseen asti. Sieltä löytyy potentiaalia hyökkäyspäähän. Jos taas lähdetään vahvasti puolustamaan, niin ehkä se Ruokonen kokemuksellaan sitten tuohon. Pelaillu pleijareita ja joskus onnistunut niissä hyökkäyspäähänkin. Aaltonen pääsee kentälle, jos ketjullinen parhaasta mahdollisesta uupuu...Päinvastoin kuin sinä @Benkku minä taas pidän Sinkkosta yhtenä meidän salaisena aseena lähipäivinä. Liitelee edelleen tutkan alla, mutta omaan silmään erittäinkin ratkaisuvalmis ja hanakka laukomaan. Oikea pudotuspelien prototyyppi. Myös fysiikka näyttää kestävän liigavauhdissa oikein hyvin.
Muuten samoilla linjoilla kanssasi esim. Bengtsonista. Aaltosen ja Ruokosen kohtalo on stuntata tarvittaessa, jos tulee loukkeja tai tarvitaan tuoreita jalkoja kaukaloon. Heidän kohdalta odotukset, no niitä ei voi kuin ylittää.
Noo, kyllä tuossa on vaan kuukausi vedetty lonkkaa ja latauduttu pleijareihin. Saa nähdä. No, se on selvää, että ykkösessä viilettää, jos ei ole raajoja irti.Rautiainen voisi nyt kaivaa sen alkukauden formun ja halun takaisin esiin. Tossa on taas enemmän ja vähemmän hiihdelty nelisenkymmentä peliä ja nyt olisi aika tehdä sitä, mitä ilmoitti kick-offissa tänne tulevansa tekemään. Saa näyttää edestä.