Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Loppuiko bensa?
En usko. Pari virhettä ja kovat yksilöt rankaisee näistä.
Loppuiko bensa?
Mutta minkä takia luistelu loppui 30 minuutin jälkeen, sen jälkeen odoteltiin vaan, eikä itte tehty aloitteita.En usko. Pari virhettä ja kovat yksilöt rankaisee näistä.
Mutta minkä takia luistelu loppui 30 minuutin jälkeen, sen jälkeen odoteltiin vaan, eikä itte tehty aloitteita.
Niin ja edellinen oli vieläpä jo TIISTAINA.Heittäisin pyyhettä hieman valmennuksen suuntaan tässä kohtaa. Kyseessä oli kuitenkin kahden pelin viikko.
Mutta minkä takia luistelu loppui 30 minuutin jälkeen, sen jälkeen odoteltiin vaan, eikä itte tehty aloitteita.
Tämä näkyi aika hyvin tilastoissa, laukaukset, maaliodottama ja sektorit kaikki Kerholle. Esim 1 ja 2 sektorin paikat Kerholle 12-7. Laatu puuttui ja molaripelissä hävittiin.IFK:n big boys olivat parempia kuin Kerhon big boys.
Ei tehty itse paikoista + henk.koht virheet. Noël ei ole ”ihan” Martin.
Noël ei ole ”ihan” Martin.
Kumpi pelaa tiistaina? Jos Kimmo ja möhliii, Sinc saa sauman siinä ryöstää loppukauden tontin.
Itseäni Kankaassa vaivaa se, että on aivan väärän tyyppinen puolustaja nykylätkään. Hidas eikä kovin varma kiekolla.Harmittaahan tuo vietävästi, pari virhettä maksaa näissä peleissä maaleja ja kun nyt ei oikein saada niitä tuotettua, vaikeaa on. Paikkoja riitti taas, eli peli kantaa kyllä mutta aika vaikea tämä lopun kimara tässä on. Onko nuo nyt 6 viimeisestä 5 vastustajaa jotka on TOP5 ja siinä se heikoin Tappara vieraissa? Ei se silti saa liikaa vaikuttaa, jos meinataan jatkaa pelejä vielä.
Kumpi pelaa tiistaina? Jos Kimmo ja möhliii, Sinc saa sauman siinä ryöstää loppukauden tontin.
Kangas pelannut helvetin hyvää peliä oikeastaan alun jälkeen jatkuvasti. Tuo oli erikoinen virhe ja noita tulee Kukkoselle joka pelissä. Eteenpäin!
Nostona vielä, Ossi Ikonen pelaa todella hyvin.
Kertokaa nyt vittu mulle miten täällä porukka jännitää päästäänkö playoffeihin?
Turha täällä nyt ykisttäisiä virheitä liikaa nostaa mutta kuulusin mieluusti @Läskisalo kommentit tuosta kolmannesta maalista. Näytti hieman erikoiselta Saarisen otteet.
On nähty joskus aiemmin ja opittu, että ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa.Kertokaa nyt vittu mulle miten täällä porukka jännitää päästäänkö playoffeihin?