Ja se joka taas ei saanut maaliin syöttöpistettä käynnistäessään hyökkäylsen. Kannattaa aina muistaa se. Paras hyökkäykseen. Selvästi.Oliko Ketola joka meinasi hävitä kamppailun kun haki kiekkoa omista ylivoimalla. Onneksi ei vastustaja saanut kiekkoa.
Sitten savaitkin seuraavasta hyökkäyksestä tehtyä kavennuksen.
Huhhuh...
Eikös Miro Karjalainen näyttänyt aikoinaan miten Silli vastaa puhelimeen? Aletaan mätkimään ja se on sitten Sillin valinta miten vastaa.Silli kolasi nuorukaisen ja tapansa mukaan painoi punaista luuria, kun puhelin soi.
Mmm... itse tuossa kirjoitin pelin käänteistä. Kuinka aaltoilee tolleen eli vaaratilanteesta mennään kavennukseen.Ja se joka taas ei saanut maaliin syöttöpistettä käynnistäessään hyökkäylsen. Kannattaa aina muistaa se. Paras hyökkäykseen. Selvästi.
Jaa, yleensä veskari pelaa hyvin juuri silloin kun ei joudu tekemään mitään gamesavereita. Ne gamesaverit tulee juuri siitä kun on väärin sijoittunut.Oletko nähnyt kuinka monta tilannetta joissa joutunut venymään? Mun mielestä pleksit ja polvarit paukkuu kerhon vedoista.
Eikös se blokannut vedon ja piteli sen jälkeen kovasti kättään?Laitettiinko Caron vilttiin vai tippuiko pois toisessa erässä?
Niinpä niin. Taisin tuolla kirjoittaa, että riskillä menee ja se kannatti. Selkeästi.Mmm... itse tuossa kirjoitin pelin käänteistä. Kuinka aaltoilee tolleen eli vaaratilanteesta mennään kavennukseen.
Lepo...
Näin taisi käydä. Piteli blokin jälkeen kättä ja luisteli suoraan vaihtoon.Eikös se blokannut vedon ja piteli sen jälkeen kovasti kättään?
Oi voi, sinne meni laukaisuvoimaa. Toivottavasti nopeasti takaisin kehissä.Eikös se blokannut vedon ja piteli sen jälkeen kovasti kättään?
Kävi vissiin sen jälkeen yhden vaihdon kokeilemassa, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt.Eikös se blokannut vedon ja piteli sen jälkeen kovasti kättään?
Ihan oikeesti nyt.Niinpä niin. Taisin tuolla kirjoittaa, että riskillä menee ja se kannatti. Selkeästi.
Pelistä mulla mitään sanottavaa, mutta miks Jantalle on tää Noëlin kovin laukaus jotenkin niin perkeleen vaikea uskoa?
Ei se silmätutkalla ollut niin kova !Jantalla ei taida olla tiedossa, että Noel ampuu kovaa.
Yleensä ku tekniikka on kunnossa nii näyttää löysältä vedolta mutta lähtee noin 165km/h, ei oo oma kohtaista kokemusta mutta videokuvastahan sen näki..Ei se silmätutkalla ollut niin kova !
Millä niistä?Ei se silmätutkalla ollut niin kova !
Kai veskarin sentään täytyy torjua? Ne vedot jotka tulee logoon tai räpylään pitääkin hoitaa.Jaa, yleensä veskari pelaa hyvin juuri silloin kun ei joudu tekemään mitään gamesavereita. Ne gamesaverit tulee juuri siitä kun on väärin sijoittunut.
Yleensä ku tekniikka on kunnossa nii näyttää löysältä vedolta mutta lähtee noin 165km/h, ei oo oma kohtaista kokemusta mutta videokuvastahan sen näki..
Sama siis muissa lajeissa.
Tämä oli siis viittaus Jantan kommenttiin kun sanoi lähetyksessä, että silmätutkalla ei näytä niin kovalta vedolta.Millä niistä?
Niin väität, että Lindberg on pysynyt vaan paikallaan ja Kerhon pelaajat vedelleet vaan logoon ja räpylään ?Kai veskarin sentään täytyy torjua? Ne vedot jotka tulee logoon tai räpylään pitääkin hoitaa.