Kerhon peliesitykset kaudella 2024–2025

• 544 010
  • 9 405

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään Antsa ja Noel samaan aikaan kokoonpanossa. Saadaan tähänkin keskusteluun, kumpi on ”parempi” lisää virtaa…

Itsehän olen jouluihmisiä.

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Sailio on muuten jäänyt liigassa vain kerran play-offien ulkopuolelle ja se taisi olla kaudella 07-08 Kerhon riveissä.

Lisää tulossa...
Sailio muutenkin ollut yllättävä. Viimeiseen kymmeneen peliin on nakutellut viisi tehopistettä. Jos katsoo viimeiseen 10 -vuoden aikajanalla Sailion tehopisteitä liigassa, niin nakutellut 15-17 pistettä per kausi. Tällä hetkellä 11 pistettä ja mahdollisuus tuohon samaan haarukkaan. Pakko myöntää, että itse ehkä olin väärässä hänen suhteen. Pelimies tullut kevään tullen esiin.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä Sailiolle tilaus on, kunhan näihin kevään peleihin päästään.

Kaikella kunnioituksella Kopiloffeja ja kumppaneita kohtaan. Mahdollisuus on tulevaisuudessa vaikka mihin.

Mutta just tähän hetkeen joku Tappara vastaan playoff-karkeloissa ja ne pystypainit jotain Savinaisia vastaan.

Kyllä mä silloin sen Sailion haluan nähdä messissä.

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Ihmettelen että minkä vi*** takia Aaltoselle tehtiin jatkot, mikään ei onnistu hyökkäyksessä eikä pommejaakaan ole kamalasti tullut. Ihan turha vitosketjun koohottaja joka ei pääse pelaamaan kun edellä on parempia pelaajia rooleihin. Esimerkiksi Sailio ja Charon pystyvät pelaamaan nelosen laidassa paljon paremmilla tuloksilla. Lainalle olisi ainakin pitänyt laittaa.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihmettelen että minkä vi*** takia Aaltoselle tehtiin jatkot, mikään ei onnistu hyökkäyksessä eikä pommejaakaan ole kamalasti tullut. Ihan turha vitosketjun koohottaja joka ei pääse pelaamaan kun edellä on parempia pelaajia rooleihin. Esimerkiksi Sailio ja Charon pystyvät pelaamaan nelosen laidassa paljon paremmilla tuloksilla. Lainalle olisi ainakin pitänyt laittaa.
Pelasi hyvin silloin, kun ne jatkot tehtiin. Tuohon aikaan ei myöskään ollut Caronia tai Silliä.

Niin, kuinkas moni oli tyytyväinen Sailion sopimukseen?

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Kyllä näkyy pelissä että toisella pitkä tauko ja toisella neljään päivään kolme peliä…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy