Siellä taisi ollakin kun ei näkynyt lähelläkään pelitilannetta.Painu vittuun Kukkonen mun Kerhosta. Ei muuta.
Siellä taisi ollakin kun ei näkynyt lähelläkään pelitilannetta.Painu vittuun Kukkonen mun Kerhosta. Ei muuta.
No ukon perussairauden tietäen tuntuu ihmeelliseltä, että pystyy yleensä pelaamaan liigakiekkoa. Nostan herralle hattua.Ei mulla myöskään tota Ikosta ole ollut varsinaisesti ikävä.
Paitsiomaalina tämän näin kyllä...
Tässä kohtaa on minunkin pakko sanoa, että Kukkonen tekisi ihan saman mokan Mambankin kanssa.Manner tuu jo takas
Manner tuu jo takas
Seuraavaksi vilttiin ja Ketola takaisin. Tai vaikka Andzans.Kukkonen on kyllä aivan pihalla, seikkailee ihan missä sattuu joka pelissä ja sen seurauksena tulee näitä yv-hyökkäyksiä omiin ja omissa kolisee
Näissä näkee miksi Kerho on liigan alakategorian joukkueita. Ihan käsittämättömiä nukahduksia ottelun kriittisellä hetkellä. Kukkonen seilaili jossain keskialueella.
Caron on Kerhon parhaimpia hyökkääjiä. Sen pitäisi pelata paljon, ykkösketjussa.
Ei se kyllä ihan mintissä se tekeminen ole siinä lähellä omaa maaliakaan. Mutta hienoa, että on aina valmennuksen luottamus. Saunamiehiä!Kukkonen on kyllä aivan pihalla, seikkailee ihan missä sattuu joka pelissä ja sen seurauksena tulee näitä yv-hyökkäyksiä omiin ja omissa kolisee
Jokirinne ei liene vaihtoehto? Kukkoseen verrattuna liian hyvät plusmiikat...Seuraavaksi vilttiin ja Ketola takaisin. Tai vaikka Andzans.
Toki on. Mietin vaan, että Kukkosen tilalle pitäisi kuitenkin ottaa joku fyysisempään / peruspeliin pystyvä pelaaja. Jokirinne on vielä vähän hasardi omissa, toki niin on Ketolakin.Jokirinne ei liene vaihtoehto? Kukkoseen verrattuna liian hyvät plusmiikat...
Tietysti näissä pitäisi tietää, että mitä on sovittu, jos pakilla on lupa pintsata, niin eihän siinä mitään, Caron ihan oikein pelasi omiin siihen asti kun olisi pitänyt pysyä siinä Davidsonissa kiinni, nyt antoi kiekon viedä ja jäi vähän roikkumaan tuohon väliin.
Olisi roppakaupalla, mutta en tänne heidän nimiään laita. Ihan tarpeeksi ovat jo kärsineet.Niin oliko niitä esimerkkejä antaa?
Olisi roppakaupalla, mutta en tänne heidän nimiään laita. Ihan tarpeeksi ovat jo kärsineet.
Tämä on viesti josta olen aivan eri mieltä vieläkin, juuri tuommoinen tilanne oli semmoinen Kukkosen nukahdus josta vastustaja on tehnyt arviolta kymmeniä maaleja tällä kaudella. Siinä nähtiin taas Kukkosen loistavaa kiekotonta pelaamista, hemmetin tärkeä pelaaja kyllä on (vastustajien kannalta). Ja kyllä, Kukkonen on toisiksitärkein pakki. Ei näytä teksti-tv:ssä hyvältä mutta tuossa maalissa ei ainakaan näyttänyt olevan kovin ”isolla sydämellä ja taistelulla” mukana.Hietanen, Ikonen, Ketola, Mylläri, Jokirinne. Näistä vain Ketola on ollut Kukkosen edellä viimeisimmissä peleissä, mutta vain kiekollisesti.
Kukkonen on AINOA joka pystynyt pelaamaan fyysisesti ja boxoutteihin. Mylläri on muutamassa pelissä ollut hyvä, joten kyllä tuo Kukkonen aika hemmetin tärkeä palanen on ollut tuolla.
Aivan naurettavaa edes puhua Kukkosen sopimuksen purkamisesta. Teksti-TV:lle ei varmasti Kukkonen näytä hyvältä, mutta kentällä on isolla sydämellä ja taistelulla, vaikka välillä meneekin yli.
Kun Nikkilä tulee takaisin, voidaan puhua Kerhon tärkeimmät puolustustajat olevan Nikkilä, Kukkonen, Mylläri, Ketola, Jokirinne, Hietanen, Ikonen, Andza, ynnä muut. Tuossa järjestyksessä kun ottaa huomioon kokonaisvaltaisen pelaamisen.
Mä ihmettelen, että miksi täällä nyt on muutama niin maansa myynyt?
Hyvä peli Kerholta tänään. Voi olla ettei tolla KooKoolle pärjätä, mutta monelle muulle kyllä.
Tuo viesti oli joulukuulta.. Tällä hetkellä Kukkonen on tippunut kyydistä, muiden nostaessa tasoaan.Tämä on viesti josta olen aivan eri mieltä vieläkin, juuri tuommoinen tilanne oli semmoinen Kukkosen nukahdus josta vastustaja on tehnyt arviolta kymmeniä maaleja tällä kaudella. Siinä nähtiin taas Kukkosen loistavaa kiekotonta pelaamista, hemmetin tärkeä pelaaja kyllä on (vastustajien kannalta). Ja kyllä, Kukkonen on toisiksitärkein pakki. Ei näytä teksti-tv:ssä hyvältä mutta tuossa maalissa ei ainakaan näyttänyt olevan kovin ”isolla sydämellä ja taistelulla” mukana.