Hyvään tappioputkeen on mahdollista ajautua ja Manner poissa vähintään ensi viikon puoliväliin asti.Karsintarajalle on 11 pistettä. Ei ainakaan tällä viikolla vielä pudota!
Hyvään tappioputkeen on mahdollista ajautua ja Manner poissa vähintään ensi viikon puoliväliin asti.Karsintarajalle on 11 pistettä. Ei ainakaan tällä viikolla vielä pudota!
Tai ihan vaan sitä meidän kultaista kypärää jonka pelinumero on #88.Aikamoinen kolmoserän sulaminen. Voisko kokeilla väliin rankkareihin Caronia, Ravinskisia ja/tai Vesteristä? Toki, nauroin kyllä kun Sami laitettiin vetämään - ja mitä kävikään!
Joo, viittasin siis noihin KooKoo ja Ilves ”tappioihin”, mistä puhuit…Hyvään tappioputkeen on mahdollista ajautua ja Manner poissa vähintään ensi viikon puoliväliin asti.
Hyvään tappioputkeen on mahdollista ajautua ja Manner poissa vähintään ensi viikon puoliväliin asti.
Ihan samanlailla minä olisin ainakin syytellyt. Ei se minun mielestäni miehistä ollut kiinni, ennemminkin väärä valinta vaihtaa korvaaminen passiivisenpaan malliin. Varsinkin kun JYP oli ihan kusessa sen karvauksen kanssa kaksi erää. Toki tietysti, jos kunto loppui, niin sillehän ei voi mitään.Yhden maalin johto vieraissa. Useimmiten se alkaa kääntyä kotijoukkueelle. Se sama valmennus kuitenkin hoiti homman hyvin ekat pari erää.
Tuskin tästä Mambaa olisi näin paljon syytelty jos hän olisi ollut penkin takana.
Ihan samanlailla minä olisin ainakin syytellyt. Ei se minun mielestäni miehistä ollut kiinni, ennemminkin väärä valinta vaihtaa korvaaminen passiivisenpaan malliin.
Tottakai. Johtavien pelaajien täytyy pitää huoli vaatimustasosta varsinkin tällaisena poikkeuksellisena aikana.Kai ne pelaajatkin voisi jotain tehdä siellä kentällä? Siis muutakin kuin luopua kiekosta. Ovat hekin ammattilaisia.
Toivottavasti ajaudutaan. Huolestuttavalta kuitenkin näyttää. Tänään pelattiin todella tehotonta peliä. Siihen lisäksi turhaa passivoitumista kolmannessa erässä.Entä jos ajaudumme voittoputkeen? Päästetäänkö Mambaa enää rajan yli?
Ehditään vajoamaan todella syvälle paskaan ennen kuin Manner ehtii takaisin.
No en hirveästi tunne talous- sekä maailmanpolitiikkaa, että osaisin siltä kantilta lausua yhtään mitään. Jääkiekosta silti tiedän aika paljon ja uskallan siinä kontekstissa lausua asiaa.Mahdollisesti myös Suomen talouskasvun, ja rauhan maailmassa.
Sepä, mutta ainoa pakki joka sai kiekon hyökkääjille lapaan laitettiin filaan. No näkemys se on sekin ja tuloksesta saitte nauttia.Kai ne pelaajatkin voisi jotain tehdä siellä kentällä? Siis muutakin kuin luopua kiekosta. Ovat hekin ammattilaisia.
En usko että tiedät paremmin kuin valmennus, tai että Ketolan ansiosta saatiin piste tai menetettiin kaksi.Sepä, mutta ainoa pakki joka sai kiekon hyökkääjille lapaan laitettiin filaan. No näkemys se on sekin ja tuloksesta saitte nauttia.
Kiiskisen ongelma on ollut viimeiset pelit malttamattomuus paikoissaan. Vetää todella usein päin ensimmäistä miestä. Yrittää liikaa ratkoa peliä. Parit käytöt päädyssä tai viivalla olisi paikallaan. Varmuudella tulisi parempaa tehoa.Seuraavaan otteluun voisi tehdä muutos ylivoimaketjuihin. Lähinnä siis niin, että Nikkilä ja Ketola vaihtaisivat paikkaa.
Nikkilä saisi paremmin kiekkoa Kiiskiselle ja Ketola taas saattaisi hyötyä Caronin maskipelaamisesta. Nykyisellään Kiiskistä ei käytetä oikein ykkös-yvssä.
Nikkilä myös sopisi paremmin tuohon ykkösylivoimaan, koska osaa antaa yllättäviä syöttöjä. Näin saataisiin Kiiskiselle parempia mahdollisuuksia käyttää laukaustaan. Ketola taas hakee itse vetoja ja siksi toimisi paremmin kakkosylivoimassa.Kiiskisen ongelma on ollut viimeiset pelit malttamattomuus paikoissaan. Vetää todella usein päin ensimmäistä miestä. Yrittää liikaa ratkoa peliä. Parit käytöt päädyssä tai viivalla olisi paikallaan. Varmuudella tulisi parempaa tehoa.
Tämä kyllä saattaa olla hyvinkin totta. Toki sillä kätisyydellä on helpompi myös leftin antaa sinne kaarelle helpompi syöttö kuin rightillä.Nikkilä myös sopisi paremmin tuohon ykkösylivoimaan, koska osaa antaa yllättäviä syöttöjä. Näin saataisiin Kiiskiselle parempia mahdollisuuksia käyttää laukaustaan. Ketola taas hakee itse vetoja ja siksi toimisi paremmin kakkosylivoimassa.