Erittäin täydellisen oloinen pelaaja, jotain jopa erityisen kiihottavaa hänessä on.Mä tykkään kovasti tästä Keninsistä.
Erittäin täydellisen oloinen pelaaja, jotain jopa erityisen kiihottavaa hänessä on.Mä tykkään kovasti tästä Keninsistä.
Oli muuten hieno maali!No nyt oli kunnon Power forward -suoritus
Näitä lisää
Lajitaidot hyvät. Huomaa, että kaveri on pelannut huippusarjoissa koko uransa, mutta jos kaverilla on ~15kg ylimääräistä, niin eihän tuolla pidemmän päälle tee yhtikäs mitään. Kerkkäisen pätkii vaikka ilman toista jalkaa, kuten uumoilinkin, mutta luojan kiitos tämä tuli pätkäpaperilla, eikä loppukauden mittaisella.Mä tykkään kovasti tästä Keninsistä.
Tykkään mä siitä silti.Lajitaidot hyvät. Huomaa, että kaveri on pelannut huippusarjoissa koko uransa, mutta jos kaverilla on ~15kg ylimääräistä, niin eihän tuolla pidemmän päälle tee yhtikäs mitään. Kerkkäisen pätkii vaikka ilman toista jalkaa, kuten uumoilinkin, mutta luojan kiitos tämä tuli pätkäpaperilla, eikä loppukauden mittaisella.
Taisi olla Knot, mutta saattaa Sundiakin hävettää.Saattaa sundin poikaa hävettää. Hyvä eetu.
:)Mylläri, Kessel ja Kenins ois kova nähdä kentällä samaan aikaan!
Jep, hyvin on pelannut mutta nyt alkaa kuorma näkyäJokirinteelle tekisi ihan hyvää päästä huilimaan, kun saadaan Nikkilä tai Hietanen takaisin. Aika paljon tulee helppoja virheitä tällä hetkellä.
No, pari virhettä tullut mutta kiekollisena paikoin loistavaa tekemistä. Uskaltaa pitää kiekkoa eikä luovu siitä heti paineen alla.Jokirinne on harvinaisen kehno.
Jep, yleensä noin suuria virheitä herralta ei kyllä näe.No, pari virhettä tullut mutta kiekollisena paikoin loistavaa tekemistä. Uskaltaa pitää kiekkoa eikä luovu siitä heti paineen alla.
Jokirinne on harvinaisen kehno.