Mitähän tuolle Kiiskiselle on tapahtunut?
Tulikohan liian aikaisin takaisin? Vain arvaus, mutta jokin tuossa nyt vaikuttaa pelaamiseen. Voi myös olla henkinen jumi. Kova paine tehdä tulosta ja päästä kisoihin mukaan.Mitähän tuolle Kiiskiselle on tapahtunut?
Yrittää liikaa, rentous puuttuu ja vaikea paikoille päästä kun kerho luopuu kiekosta niin helposti.Mitähän tuolle Kiiskiselle on tapahtunut?
Tulikohan liian aikaisin takaisin? Vain arvaus, mutta jokin tuossa nyt vaikuttaa pelaamiseen. Voi myös olla henkinen jumi. Kova paine tehdä tulosta ja päästä kisoihin mukaan.
Mä luin jostain, että one-timerit on historiaa
Kerho tehnyt avauspelin jälkeen vieraspeleissä 2 yv-maalia 13 peliin, voi Kiiskinen, miksi et tee, paikkaa kyllä oli taas.
Miksei valmennus peluuta kuumia pelaajia?SaiPaa ja Tapparaa vastaan oli paljon ylivoimaa tarjolla, mutta 0% mentiin. Aikamoinen lukko päällä.
Miksei valmennus peluuta kuumia pelaajia?
Maalintekijä olisi äskenkin laittanut Kerhon johtoon mutta eihän Bengtssonkaan mitään saa aikaseksi.
Siellähän se on monta kertaa ollut, voisihan olla ihan hyvä laittaa yllätys-yv tyyliinMiksei valmennus peluuta kuumia pelaajia?
Oon itse ainakin nähnyt tarpeeksi, laittakaa Jari ylivoimalle vetäjän paikalle.
Tuomarit tasaoittelee jäähyjä. Tämä on paskaa.On tää kiekko mennyt ihmeelliseksi, kun omaan silmään ihan perus taklaus ja siitä jäähylle. Muotisanaa numeroihin ei ennenvanhaa kyllä tunnettu.