Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Nyt pitäis olla joku, joka tuota Lappalaista muistuttaisi.
Koodinimi...
Koodinimi...
Tää menee aivan päämäärättömän jankkauksen puolelle. Jos mä sanon että jokin on keskimääräinen, niin on se saatana nyt aika eri asia kuin keskinkertainen.No joo, eihän se Saarinen ole Liigaan täysin valmis vielä eli siinä mielessä... ei ehkä keskinkertainen, mutta keskeneräinen.
Jos tuon ottaa jankkaamisena niin ok. Sitä se ei ollut, todellakaan.Tää menee aivan päämäärättömän jankkauksen puolelle. Jos mä sanon että jokin on keskimääräinen, niin on se saatana nyt aika eri asia kuin keskinkertainen.
Nouseva maalivahtikyky Saarinen ei ole meidän joukkueessa millään lailla akuutti ongelma, mutta keskustelija erikseen nosti hänet sellaisena keskiöön Rajaniemen ohessa. Tätä minä kommentoin.
OIKEIN! HYVÄ KERHO!Nyt on pakko kuitata tää pelleily maalilla, kun ei muuten käydä mitään muistuttamassa.
Jossei tulla tasoihin, niin sitten voidaan tapella.
Kevyistä puheen ollen...
Mä en toisaalta ihan vilpittömästi ja yrittämälläkään ymmärrä, että jos tosta saa toinen käsi ilmassa ja toinen omassa mailassaan kiinnipitämisestä jäähyn, niin miten se vältetään? Ei ajaisi pakkina kylki kiekollisen kylkeen omissa puoli minuuttia ennen loppua?Älä anna sitä mahdollisuutta. Tyhmä jäähy tärkeässä paikassa.
Oliko se Olli, joka vastaa alivoimasta nykyään? Jos näin, toivottavasti ei ihan heti ole ehdolla Kerhon päävalmentajaksi.Hohhoijaa ties kyllä heti, että noi ei tuu tota alivoimaa kestämään.