Mainos

Kerhon peliesitykset kaudella 2024–2025

• 236 552
  • 3 975

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
No joo, eihän se Saarinen ole Liigaan täysin valmis vielä eli siinä mielessä... ei ehkä keskinkertainen, mutta keskeneräinen.
Tää menee aivan päämäärättömän jankkauksen puolelle. Jos mä sanon että jokin on keskimääräinen, niin on se saatana nyt aika eri asia kuin keskinkertainen.

Nouseva maalivahtikyky Saarinen ei ole meidän joukkueessa millään lailla akuutti ongelma, mutta keskustelija erikseen nosti hänet sellaisena keskiöön Rajaniemen ohessa. Tätä minä kommentoin.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tää menee aivan päämäärättömän jankkauksen puolelle. Jos mä sanon että jokin on keskimääräinen, niin on se saatana nyt aika eri asia kuin keskinkertainen.

Nouseva maalivahtikyky Saarinen ei ole meidän joukkueessa millään lailla akuutti ongelma, mutta keskustelija erikseen nosti hänet sellaisena keskiöön Rajaniemen ohessa. Tätä minä kommentoin.
Jos tuon ottaa jankkaamisena niin ok. Sitä se ei ollut, todellakaan.

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Minua ei kiinnosta vaikka Karjalainen vähän ryyppäisi viikonloppuisin, mutta semmoinen poliisi tuonne tarvitaan, nämä kaikki Kalpan kusipäät ja siat voisi ajella, aina pelaajia loukkaantuu ja nytkö sitten Kiiskinen? Vittu parhaan pelaajan sieltä tietysti ajeli, we want Miro back!
Ja taas Kalpa sikailee! Vittu kun ärsyttää tämmöiset siat täällä joilla pimenee joka tilanteessa.
Toimisto, nyt se Karjalainen takaisin, toimikaa!
Hyytyikö Kantnerilla hymy siellä jäähyaitiossa?

Viimeksi muokattu:

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Kaikki otetaan mitä saadaan mutta tulihan toi Kantnerin jäähy aika kevyesti verrattuna noin viiteen muuhun tilanteeseen pelissä.

Yhtä kaikki, älkää enää kusko*.

*Hieno sana ja taivutusmuoto.

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Älä anna sitä mahdollisuutta. Tyhmä jäähy tärkeässä paikassa.
Mä en toisaalta ihan vilpittömästi ja yrittämälläkään ymmärrä, että jos tosta saa toinen käsi ilmassa ja toinen omassa mailassaan kiinnipitämisestä jäähyn, niin miten se vältetään? Ei ajaisi pakkina kylki kiekollisen kylkeen omissa puoli minuuttia ennen loppua?

Tässä pelissä on kyllä kieltämättä sattunut ja tapahtunut kaikenlaista, eikä vähiten tuomarien viheltelyshommissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy