Mun puolesta vois lähettää jo ennen joulutaukoa porauslauttalla kotia päinJuuri teki maalin, mutta joo.
Jos saadan joku parempi tilalle, niin ok. Tällä hetkellä niitä harvoja, jotka edes pääsevät paikoille.Mun puolesta vois lähettää jo ennen joulutaukoa porauslauttalla kotia päin
Bengtsson on juuri niin huono kuin miltä näyttää. Ei pitäisi olla mitään asiaa Liigaan, eikä mahtuisi pelaavaan missään muussa jengissä kuin tässä meidän hupikerhossa. Mestiksessä hakkaisi varmaan komeat tehot, kuten myös Huttunen.Seuraavana viivassa ihan älytön sankarikikkailuyritys Bengtssonilta ja perään hädässä ja paniikissa huolimattomuudella kaveri neljäksi minuutiksi ylivoimalle. Ei vaan tunnisteta niitä tilanteita oikein. Tavallaan yrittäminen on hyvästä, mutta väärissä paikoissa seuraukset ovat nähdynlaiset. Voi käydä taas kalliiksi.
En mä tiedä. Ei vieläkään saada jengiä pelaamaan huolellisesti. Muutosta on tapahtunut, mutta toisaalta taas ei ole.
Tulee siellä muillekin. Hietanen, Tuulola, Nikkilä jne. Esim. toi Nikkiläkin. Pelannut paljon joo, mutta lähtee löysiä syöttöjä, ei pidä hyökkäyssinistä jne. Nähtäväksi jää, jatkuuko sama meno kun Petteri palaa. Jospa huili tekee hyvääkin.Tuntuu olevan kokoajan samat kaverit kyseessä, kenellä tätä huolimattomuutta ilmenee.