0-5.. Mä en oikeesti tiedä mitä tapahtuu.. hämmentynyt ja hävettää
Ei sinne tainnut jäädä enää mitään yleisöä.Toivottavasti erätauolla yleisö buuaa joukkueen koppiin.
Emmä tiä. Aika hyviä oli liigakarsinnassa aikanaan KalPaakin vastaan.En muista koskaan nähneeni mitään vastaavaa Rinkelinmäellä.
Historian paskin kotierä varmaan sitten vuoden 1983. Hyvin vedetty.
Kannatiko?Harvoin odottaa peliä näin paljon mitä tänään.
Alkaisi jo!!
Tänään kairataan 3p ja Ipa voittaa Kookoon niin tilanne on entistä herkullisempi.
Tulin juuri lenkiltä ja aloin katsomaan peliä.
Hyvältä näyttää.
Hyvä Kerho!
Ja erä myöhemmin, en löydä vertauskuvaa tälle olotilalle. Olotila ei ole hyvä. Mä olen sanaton ton erän jälkeen, jessus mikä persraiskaus ja vielä kuivanaKohta mennään! Olotila kuin pudotuspeleissä konsanaan, eikä ihme. PELIÄ!
Kannatiko?
Harvemmin yksittäistä peliä voi suoraan laittaa valmennuksen piikkiin, mutta tämän voi aika selkeästi. Ensimmäisistä vaihdoista lähtien oli nähtävissä, että joukkue ei odottanu Jukurien kovaa prässiä, minkä kaikki tiesi tulevan. Tämähän käytännössä tarkoittaa sitä, että viimeisestä viidestä pelistä on voitettava neljä.Täällä pelaa Pikkaraisen joukkue jonka hän on valmistanut otteluun!
Kyllä se niin on että sellainen joukkue kuin valmentajansa on pätee hyvin nyky Kerhoon.