Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 566 807
  • 9 852

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Hietanen sisäistänyt sanonnan "älä syötä huonommalles" vähän liiankin hyvin kun ylivoimalla ainoa löytyvä syöttösuunta on Jolylle
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onneksi Kerho pääsee kohta pois ylivoimasta. Ehkäpä silloin voisi tulla tasoitus.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Hietanen sisäistänyt sanonnan "älä syötä huonommalles" vähän liiankin hyvin kun ylivoimalla ainoa löytyvä syöttösuunta on Jolylle
Tekivät yhen maalin viiskolmosella pelaamalla Jolyn kautta siihen keskelle Mosselle niin nyt koitetaan sitä samaa seuraavat 20 peliä.

Mustonen ja Pelli ilmeisesti sitten vaan näön vuoksi paikalla, ei hyödynnetä ollenkaan.

Ja vittu mitä halonhakkuuta taas. Tänään joku vois taklata pitkästä aikaa edes kerran.
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
5-3 Ylivoimaa lähes 2 Minuuttia ja arvata saattaa mikä oli lopputulos:D Oliko yks kuti ja sit muuten todella todella hidasta kiekon liikuttelua ja äijät seisoo kun suolapatsaat.. Ton tason äijiä pyörittää tota rulettia ja kukaan ei tiedä mitä pitäisi tehdä:D
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
5-3 Ylivoimaa lähes 2 Minuuttia ja arvata saattaa mikä oli lopputulos:D Oliko yks kuti ja sit muuten todella todella hidasta kiekon liikuttelua ja äijät seisoo kun suolapatsaat.. Ton tason äijiä pyörittää tota rulettia ja kukaan ei tiedä mitä pitäisi tehdä:D
Siellä on Moses, Joly, Mustonen ja Pelli, jotka nimenomaan olisivat aivan perkeleen vaarallisia kun liikkuisivat - vaikka sitten vaan yksin yrittämällä, kun muut neljä tekee sopivia skriinejä tai joku seisoo takatolpalla sitomassa sen yhen puolustajan.

Mutta en minä näistä tiedä. Kai tää paikallaan seisominen on vaarallisempaa ja tehokkaampaa. Vaikea arvata miltä puolelta pelaavat kun on neljä raittia ja ainut leftin mies kulmassa seisomassa.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuossa kun näki sen yhdeksän Jolylle kulmalle tulleen syötön jälkeen että tilaa ei nyt ole, niin kovin mä vaan mietin miksi ei Joly lennosta pudonnut vauhdilla alakolmioon ja kierrätetty Mustosta sitten Jolyn paikalle.

Tuolloin olisi saanut pienellä terävällä liikkeellä saanut kolme vetouhkaa ja edelleen sinne kulmalle olisi jäänyt pelaaja alivoimakolmiota tarvittaessa tiivistämään.

Tää on näitä. En mä mitään lätkästä ymmärrä.
 
Viimeksi muokattu:

Kotiluola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Haisee 0-3 peliltä. Kovasti yritetään, mutta ei tule tulosta. Nyt maali tähän erään, niin voi Pikkarainen todennäköisemmin hymyillä vielä pelin jälkeenkin.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Voihan ylivoima...

Kiekottomat seisoskelevat ja syötöt melko hitaita. Laukauksia saivat sentään aikaiseksi.

Ja Joly hoitaa pelin sitten itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös