Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 568 320
  • 9 852
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
C-more: Tiesitkö HPK:sta? Perustamisvuonna 1929 nimeksi tuli Hämeenlinnan Palloseura

No, en tiennyt.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Urheilujohtaja haastattelussa

- kuinka arvioit joukkueen kokoamisen onnistumista?
- no en mä sitä nyt halua vielä tässä vaiheessa arvioida

- onko hankintoja tulossa?
- no on tässä jotain mielessä, mutta nää yleisömäärät on nyt niin huonot

Yleisön piikkiin meni sitten...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toivolan haastattelu Cmorella.
Tuleeko ympäripyöreetä?
JJ: "Onko mahdollisuutta hankkia vahvistuksia?"
Toivola: "No kyllä tämmönen suunnitelma on, mutta täytyy nyt katsoa. Nää yleisömäärät ei mitenkään auta asiaa."

HV.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Urheilujohtaja haastattelussa

- kuinka arvioit joukkueen kokoamisen onnistumista?
- no en mä sitä nyt halua vielä tässä vaiheessa arvioida

- onko hankintoja tulossa?
- no on tässä jotain mielessä, mutta nää yleisömäärät on nyt niin huonot

Yleisön piikkiin meni sitten...
Pitäisikö heittää Pike bussin alle lähetyksessä? Mitä muuta se voi sanoa?

"Vahvistaisimme joukkuetta, mut toi Pikkarainen on niin kujalla, ettei kannata."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No eihän tuossa mitään yleisön piikkiin laitettu. Se on vaan karu fakta, että jos väkeä ei käy hallilla niin rahaa ei tule sisään.
Ja syynä siihen on Mikan vuodesta toiseen paskasti kasaama joukkue.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Jos vedellään mutkia suoriksi, niin Mikan jutuista sai kiinni sen, että on ihan ok jos ollaan keväällä top-10.

VMP!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pitäisikö heittää Pike bussin alle lähetyksessä? Mitä muuta se voi sanoa?

"Vahvistaisimme joukkuetta, mut toi Pikkarainen on niin kujalla, ettei kannata."

No kyllä nyt mä vähän odottaisin annettavan viestiä, että nykyinen taaperrus ei ole hyväksyttävää, ja mietitään koko ajan kuinka tämä käännetään.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
No kyllä nyt mä vähän odottaisin annettavan viestiä, että nykyinen taaperrus ei ole hyväksyttävää, ja mietitään koko ajan kuinka tämä käännetään.
Ja sitten olisi Toivola tyyliin työpaikkakiusannut tota alfaurosta penkin takana. Sihvonen kirjoittaisi koko viikon, kuinka Pikeä tönitään.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin, taas vuotaa Rajaniemi. Eilen tippui rukkasesta Tapparan pelaajan tarjottimelle, nyt meni puikoista luvattoman helppo veto.

Rajaniemi olisi kyllä noin viimeinen ihminen, johon lähtisin osoittelemaan syyttävällä sormella. Äijällä on ihan tekemätön paikka tuolla ja jos sieltä nyt joku helppo lipsahtaakin, ottaa useita hyviäkin koppeja sitä vasten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös