Tais olla juuri poikkari siihen housunsuojan yläpuolelle, jossa ei ole mitään enää sitten. Ei ihme kun keräilee.Hienosti menee taas tuomarit! Hei.. Hei.. Vittu kun menee hyvin! Kunnon porsastelu.
Mikään ihme kun Trettenes telottiin.Vaihteeksi näemmä tiivistettiin kolmeen kenttään.
Liukas voisi taklata puhtaasti levyksi pari kertaa. Se olisi se paras vaihtoehto.Antakaa sille Räsäsen runkulle takasin sitten kanssa. Ulosajon arvoinen temppu. Vai täytyykö sekin itse käydä niistämässä?ilmeisesti.
Vittu mitään puhtaasti. Niin kovaa päähän kun vaan ikinä lähtee. Sialle sian lailla.Liukas voisi taklata puhtaasti levyksi pari kertaa. Se olisi se paras vaihtoehto.
Antakaa sille Räsäsen runkulle takasin sitten kanssa. Ulosajon arvoinen temppu. Vai täytyykö sekin itse käydä niistämässä?ilmeisesti.
Kuopiossahan on tapana sammuttaa valot, kun kotijoukkue tekee maalin. Nyt on tilausta vähän saman tyyppiselle.Antakaa sille Räsäsen runkulle takasin sitten kanssa. Ulosajon arvoinen temppu. Vai täytyykö sekin itse käydä niistämässä?ilmeisesti.
Omasta mielestä kyllä tyhmää väkisin yrittää vahingoittaa kostoksi. Pelin tyly voitto olisi aina paras vastalääke.Vittu mitään puhtaasti. Niin kovaa päähän kun vaan ikinä lähtee. Sialle sian lailla.