Jotenkin tuntuu tuo kiekollinen peli olevan melkoisen nuhaista tänäänkin. Mennyt ottelu vähän selviytymiseksi.
Ja kyllähän tää lisäksi haiskahtaa myös vähän maalivahtiongelmalta: 27 päästettyä maalia 10 peliin.Saako olla huolissaan, kun Dufvan joukkue hyökkää organisoidusti ja itse vedetään edelleen vahvasti luomumoodilla? Siis vittu Risto Dufvan valmentama joukkue!!!
Saako olla huolissaan, kun Dufvan joukkue hyökkää organisoidusti ja itse vedetään edelleen vahvasti luomumoodilla? Siis vittu Risto Dufvan valmentama joukkue!!!
Puolustaminen on Kerhon vahvuus. Puolustuksen kautta rakennetaan pelaamista.Puolustaminen ihan järkyttävää. Viis kertaa kaveri yksinään pisteiden välissä kokeilemassa. Ja peli suurin piirtein puolivälissä.
Maalivahtiongelmalta? Tämän pelin perusteella? Jos tänään olisi ollut paska veskari, niin toi olis 7-1.Ja kyllähän tää lisäksi haiskahtaa myös vähän maalivahtiongelmalta: 27 päästettyä maalia 10 peliin.
Tietysti saa.Saako olla huolissaan, kun Dufvan joukkue hyökkää organisoidusti ja itse vedetään edelleen vahvasti luomumoodilla? Siis vittu Risto Dufvan valmentama joukkue!!!