Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 564 010
  • 9 852
Suosikkijoukkue
HPK
Jotenkin tuntuu tuo kiekollinen peli olevan melkoisen nuhaista tänäänkin. Mennyt ottelu vähän selviytymiseksi.

Edelleen tulee täysin turhia kiekosta luopumisia. Omista lähteminen pelkkää roiskimista tai sitten todella outoja viivelähtöjä missä pakki nostaa aivan liian pitkään jalalla.

Päätypelit tuottaneet parhaiten tänään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aivan käsittämätöntä paskaa. Kauden teemana näköjään hävitä näille jämäjengeille ja hoitaa sitten miljoonajengit.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Pelaamisesta puuttuu selkeät rakenteet ja näin se sitten menee.

Ensimmäisen erän hyvä ote jäi ilmeisesti koppiin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Saako olla huolissaan, kun Dufvan joukkue hyökkää organisoidusti ja itse vedetään edelleen vahvasti luomumoodilla? Siis vittu Risto Dufvan valmentama joukkue!!!
Ja kyllähän tää lisäksi haiskahtaa myös vähän maalivahtiongelmalta: 27 päästettyä maalia 10 peliin.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Saako olla huolissaan, kun Dufvan joukkue hyökkää organisoidusti ja itse vedetään edelleen vahvasti luomumoodilla? Siis vittu Risto Dufvan valmentama joukkue!!!

Eipä tuossa tarvitse ihmeitä tehdä kun Kerho hyökkää itse niin huonosti. Lyöt kiekkoa lasin kautta ulos niin pääsee keskialueen yli heittämällä ja sitten onkin päätypeli jo käynnissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös