Unohdit hyökkäyksen ja valmennuksen.Puolustus ja maalivahti unessa ja ei ihme, että tilanne on tuo.
Unohdit hyökkäyksen ja valmennuksen.Puolustus ja maalivahti unessa ja ei ihme, että tilanne on tuo.
Nekin myös. Ei pidä kuitenkaan olla täysin negatiivinen.Unohdit hyökkäyksen ja valmennuksen.
Mä olen tuon esityksen takia. Kerho häviää kaikki kaksinkamppailut omassa päässä. Hyökkäyspäässä silloin harvoin kun sinne päästään, ei saada syöttöä omille. Omista ei osata lähteä kontrolloidusti. Korkea karvaus on täyttä myrkkyä. Tää on aivan kauheeta kattoa. Toi on vain Jukurit. Äijää vittu seinälle, jos ei kiekollisessa pelissä pärjätä. Nyt siellä vedellään kananmunat kainaloissa, kaikissa kolmessa.Nekin myös. Ei pidä kuitenkaan olla täysin negatiivinen.
Kananmunat kainalossa. Jokseenkin tuttu havainto. Viimeksi kun oli näin, ei tainnut peli kulkea myöskään.Mä olen tuon esityksen takia. Kerho häviää kaikki kaksinkamppailut omassa päässä. Hyökkäyspäässä silloin harvoin kun sinne päästään, ei saada syöttöä omille. Omista ei osata lähteä kontrolloidusti. Korkea karvaus on täyttä myrkkyä. Tää on aivan kauheeta kattoa. Toi on vain Jukurit. Äijää vittu seinälle, jos ei kiekollisessa pelissä pärjätä. Nyt siellä vedellään kananmunat kainaloissa, kaikissa kolmessa.
Omista lähteminen näyttää siltä, että sitä ei ole harjoiteltu yhtään.
Jukureilla ollut erittäin hyvää tuo aggressiivinen prässi. Tila ja happi pois kerhon pakeilta. Useamman pyörityksen saaneet aikaiseksi tuosta.
Se oli Jalosen aikana sääntö. Nyt puhaltelee eri tuulet.Toka erä on yleensä aika hirveetä katsottavaa, ekan erän perusteella hirvittää jo valmiiks.