Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 568 877
  • 9 852

Ralph

Jäsen
Ai muutkin ovat noteeranneet selostajan Kärppä-lasit. Ihan helvetin raskasta kuunneltavaa, sama kuin Niinimaan Annea kuuntelisi.
Ongelmana on, että pääselostajat kaikki asuvat sadan kilometrin säteellä Helsingistä. Tällaisten lähettäminen kohti Oulua, kun lähellä pelataan monta muuta peliä, ei ole yleinen vaihtoehto ja siksi Telialla on oma selostaja Oulussa. Ja ei pitäisi olla yllättävää, että Oulusta löytyvä jääkiekonseuraaja on Kärppien kannattaja.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ongelmana on, että pääselostajat kaikki asuvat sadan kilometrin säteellä Helsingistä. Tällaisten lähettäminen kohti Oulua, kun lähellä pelataan monta muuta peliä, ei ole yleinen vaihtoehto ja siksi Telialla on oma selostaja Oulussa. Ja ei pitäisi olla yllättävää, että Oulusta löytyvä jääkiekonseuraaja on Kärppien kannattaja.
En ihan osta tätä, jos puhutaan samalla selostajan ammattitaidosta. Esimerkiksi viime tappara-hpk pelin selostaja on käsitykseni mukaan nokialainen, mutta selosti puolueettomasti ilman tamperelaisia värilaseja.
 

Ralph

Jäsen
En ihan osta tätä, jos puhutaan samalla selostajan ammattitaidosta. Esimerkiksi viime tappara-hpk pelin selostaja on käsitykseni mukaan nokialainen, mutta selosti puolueettomasti ilman tamperelaisia värilaseja.
Nämmä olin väärässä, ei tuo selostaja edes ole oululainen kuten luulin. No, vaikka olisi, niin ammattitaitohan siinä tosiaan se ongelma on, jos ei pysty suosikkiaan piilottelemaan.

Itse muuten olen myös nokialainen ja kannatan HPK:ta, joten otan nokialaisten leimaamisen automaattisesti Tappara-faneiksi loukkauksena.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän on muuten Pellikin täysin syväjäässä. Taitaa olla harjoituskausi mukaanlukien jotain 0+1 saldo tähän mennessä ja jäljellä lähellä se viime kaudellakin vaivannut sähellys.

Yksi avainukko siinä, jonka täytyisi nyt jo alkaa heräillä tähän kauteen.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nämmä olin väärässä, ei tuo selostaja edes ole oululainen kuten luulin. No, vaikka olisi, niin ammattitaitohan siinä tosiaan se ongelma on, jos ei pysty suosikkiaan piilottelemaan.

Itse muuten olen myös nokialainen ja kannatan HPK:ta, joten otan nokialaisten leimaamisen automaattisesti Tappara-faneiksi loukkauksena.
Tuohon loppuun joku mukava itkunauruhymiö. Sen pelin selostaja oli Toni Jaakkola ja käsittääkseni ex nokiaKrp säbäpelaaja. Saatan olla toki väärässä. Se onko hän ipa vai tappara ei tietoa. Terveiset täältä Rajasalmen sillan itäpuolelta.

Selostajana tämä kaveri vielä menee, mutta voi jeesus tuo fanittaminen sylettää,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös