Mistä sen voi nähdä kun Liigan sivuilla ei vielä näy?Kannattaa katsoa lehdistötilaisuus.
Oli varsin viihdyttävää kuunneltavaa ja ihan jäätävä kuitti Pikeltä loppuun.
Mistä sen voi nähdä kun Liigan sivuilla ei vielä näy?
Minun jinxausvetoni nimimerkin @teroz kanssa saattaa toimia...
Kauhea, ihana peli! Vieläkin on syke korkealla. Huh huh!
Oli kyllä lehdistötilaisuus timanttia. Pikellä ei meinaa pokka pitää Tukan itkuja kuunnellessa ja kuitti 2010 vuoden kalliista hopeasta kruunasi lehdistötilaisuuden.Kannattaa katsoa lehdistötilaisuus.
Oli varsin viihdyttävää kuunneltavaa ja ihan jäätävä kuitti Pikeltä loppuun.
Miten tää vielä voitettiin?! Ihan munaton esitys suurimalta osalta!
Pikkasen meni pakottamiseksi ja poikia jännitti, mutta helvetisti yrittivät ja menivät joka perkeleen väliin mihin pystyi ja kykeni. Munaton my ass.
Saisko Keijo pienen biitin makkaraa?Huomenna on helpompi peli henkisesti. Näin ainakin itse asian uumoilen. Nyt ei tarvitse miettiä miten muut pelit menee, vaan homma on täysin omissa käsissä. Keijolla on myös vahva tunne, että kärpät ei huomenna tule antamaan mitään ilmaiseksi ja suorastaan kävelee Jukureiden yli, ja Kookoo ei saa mitään aikaan Turussa. Helppoa ja kivaa.
Eikös Kerho käynyt nappaamassa ekan voiton Hartsulla 2006 mestaruuskaudella? Olin katsomassa ko. peliä.Päivän historiapläjäys:
Vähän vastaavan tyyppisessä tilanteessa Kerho muuten haki historiansa (toistaiseksi) ainoan runkosarjavoittonsa Hartwall-Areenalta.
Kerho varmisti tuolla voitolla suoran playoffpaikan. Jokerit oli jo varmistanut runkosarjan voiton ja lepuutti joitakin parhaita pelaajiaan.
Kausi oli 2012-13. Päivä oli 12.3.2013. Ylihuomenna tuosta hetkestä tulee kuluneeksi 10 vuotta. Itse olin tuolloin reissussa jetlagissä, eli vielä normaaliakin enemmän kassalla.
Eikös Kerho käynyt nappaamassa ekan voiton Hartsulla 2006 mestaruuskaudella? Olin katsomassa ko. peliä.
EDIT: kyllä vain, 2005 lokakuussa: YLE:n uutinen 2013 voitosta, jossa mainitaan myös vuoden 2005 voitto.
Olin muuten tuolloin paikalla todistamassa tätä. Paikka oli ihan Hartwall Areenan katonrajassa. Peli muistaakseni päättyi 1-3, kuten se ihan ensimmäinen voitto Hartwallilla(sen kuuntelin historiallisesti radiosta Joksin selostamana).Päivän historiapläjäys:
Vähän vastaavan tyyppisessä tilanteessa Kerho muuten haki historiansa (toistaiseksi) ainoan runkosarjavoittonsa Hartwall-Areenalta.
Kerho varmisti tuolla voitolla suoran playoffpaikan. Jokerit oli jo varmistanut runkosarjan voiton ja lepuutti joitakin parhaita pelaajiaan.
Kausi oli 2012-13. Päivä oli 12.3.2013. Ylihuomenna tuosta hetkestä tulee kuluneeksi 10 vuotta. Itse olin tuolloin reissussa jetlagissä, eli vielä normaaliakin enemmän kassalla.