Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 574 144
  • 9 852

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jukureilla onnistuu nyt ihan kaikki. Jokainen kokoonpanossa oleva junnukin heittelee maaleja ihan liukuhihnalta. Olazabal jokinen vie pikea ihän pystyyn ja kerhon maalivahdit on molemmat markus ruusua (sick) huonompia eikä kannattele joukkuetta sitten yhtään.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Ja mikä oudointa, kauden tärkein peli kyseessä.

Peli jolla on erittäin iso merkitys jatkon kannalta.

Kyllä olisi pelaajilta voinut odottaa sen verran ammattiylpeyttä että olisi edes kauden tärkeimmällä hetkellä jättänyt kentälle kaiken.

Pikkaraisen taidot tämän suhteen jo nähtiin ja tiedetään viime kauden osalta ettei hän osaa valmistaa joukkuetta lainkaan.
Kevään 2021 Sport-peli huutaa hep. Ihan toisinto. Nousu alkaa näyttää varmalta ja voitetaan pelejä kunnes tulee se ensimmäinen pakkovoitto
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mietiskelin tuossa 0-4:ssä, että taidan lähteä kotiin, jos eivät kavenna ensimmäiseen ja sitten läksin, kun napsauttivat viidennen. Vähän hävettää jo, mutta kismitti niin paljon, että ei pystynyt jäämään.

Nousisivat nyt vielä tasoihin, olisi ihan oikein mulle.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eka erä pystyyn Jukureille ja toinen luonnollisesti sen jälkeen tasainen.

Se maaliodottamakin reilusti Jukureille ja toisen erän osalta suht tasan itse asiassa.

Olikohan tämä nyt vähintään toinen kerta kun Jokinen vei ekan erän rynnistyksellään Pikeä kuin kuoriämpäriä ja herra se ei ole oppinut.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hyvin valmennettu joukkue kyllä näyttää närhenmunat ei niin hyvin valmennetulle joukkueelle. Varmaan taas on kokoonpanossa vika, kun onhan Jukurtit nyt paperilla paaaaaaaljon parempi.

Vittu mitä paskaa ja ensi kauteen, haistakaa kaikki isäkissan vittua.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Mietiskelin tuossa 0-4:ssä, että taidan lähteä kotiin, jos eivät kavenna ensimmäiseen ja sitten läksin, kun napsauttivat viidennen. Vähän hävettää jo, mutta kismitti niin paljon, että ei pystynyt jäämään.

Nousisivat nyt vielä tasoihin, olisi ihan oikein mulle.
Ihailen päätöstäsi. Pohdin tällä hallissa samaa mutta ei vaan saa kaivettua sitä päätöstä itsestään. On tää yks masokistin laji.

Kerho!
 

pisnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Mietiskelin tuossa 0-4:ssä, että taidan lähteä kotiin, jos eivät kavenna ensimmäiseen ja sitten läksin, kun napsauttivat viidennen. Vähän hävettää jo, mutta kismitti niin paljon, että ei pystynyt jäämään.

Nousisivat nyt vielä tasoihin, olisi ihan oikein mulle.
Mä olin sillon liikenneympyrässä tulossa myöhässä hallille, jatkoin samaan suuntaan mistä tulinkin. Ikävä kyllä jäi tänään hotsi syömättä.

Sulaakohan piken jengit tärkeissä peleissä siksi, että hän haluaa pidemmän kesäloman?
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tämän kauden realiteetit on nyt mitä on. Ei ne siitä muuksi muutu.

Katsotaan nyt vielä mitä näine kaikkine heikkouksine saadaan aikaiseksi viimeisissä peleissä. Todennäköisesti ei mitään merkittävää.

Tämä peli nyt ainakin johti siihen, ettei mua kiinnosta enää vaahdota mistään näiden viimeisten runkosarjamatsien aikana. Voipahan seurailla ilman mitään ressiä.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämän kauden realiteetit on nyt mitä on. Ei ne siitä muuksi muutu.

Katsotaan nyt vielä mitä näine kaikkine heikkouksine saadaan aikaiseksi viimeisissä peleissä. Todennäköisesti ei mitään merkittävää.

Tämä peli nyt ainakin johti siihen, ettei mua kiinnosta enää vaahdota mistään näiden viimeisten runkosarjamatsien aikana. Voipahan seurailla ilman mitään ressiä.
Aina voi itselleen valehdella.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Tämän kauden realiteetit on nyt mitä on. Ei ne siitä muuksi muutu.

Katsotaan nyt vielä mitä näine kaikkine heikkouksine saadaan aikaiseksi viimeisissä peleissä. Todennäköisesti ei mitään merkittävää.

Tämä peli nyt ainakin johti siihen, ettei mua kiinnosta enää vaahdota mistään näiden viimeisten runkosarjamatsien aikana. Voipahan seurailla ilman mitään ressiä.
Se veto muuten osui hienosti, Lukosta -1.5 voitto kertoimella 4.75 ja Jukureille -1.5 tappio kertoimella 6.00! Kiitos näistä, ensi kauteen
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Olisi juuri niin klassinen nyky-HPK voittaa Lukko hienolla pelillä huomenna ja hävitä Jukureille jatkoajalla paskan esityksen jälkeen ja siten, että ollaan otettu tasoitusmaali omiin 32 sekuntia ennen varsinaisen peliajan päättymistä.

Se olisi juuri niin MEIDÄN KERHO, että tämä voidaan oikeastaan jo lukita tapahtuvaksi.


Tämä meni aika osuvasti.
ainoastaan että Kerho pelasi vielä paskemmin mitä optimistisesti ennustit.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Jotenkin huvittaa tuo "kauden tärkein peli". Olisivat ajoissa keränneet tarvittavat pisteet. Joka pelissä on nrn sanat 3 pistettä saatavana.
Näinhän se on. Mutta kun eivät ole niin tässä ollaan
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kerhon kannattajille taas jättimäinen peukku. Siellä näytään ja kuulutaan, vaikka tilanne on mitä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös