Niskala oli aika tosi perseestä tänään. Kiire jatkuvasti. Mutta nuori kaveri ja lainalla, annetaan aikaa.Ykköskentässä on kyllä ainesta, kunhan annetaan aikaa hitsaantua yhteen.
Tärkeitä pisteitä Mosekselle, Muselle ja Trettenesille. Mathisille ajoissa sopimusta kouraan ensi kaudeksi.
Niskala tulisi kiinnittää ensi kaudelle. Hyvää tekemistä kaikin puolin.
Kiljunen katoaa valitettavasti kuvasta pelin alun jälkeen. Samalla tekee yllättävän paljon hätäisiä ratkaisuja kiekon kanssa.
Mee nyt vittu nilkkaralli jo nukkumaan. Huomenna sit selvinpäin hallille.PERKELE SE WOLDI TEKEE MAALIN KUN HUUDATTE VIIKINGIÄ.
Mitä raskasta siinä on? Realiteetin toteaminen ei ole kuluttavaa. Ei asiaan liity tunteet oikeastaan mitenkään.Faneilla on oikeus olla ihan mitä mieltä tahansa, kunhan tunteella elää.
Mutta onhan eläminen raskasta kun heti hienon voiton jälkeen aletaan pelkäämään huomista.
Kuten itsekin juuri totesin, Ikonen saattaa olla Kerhon parhaimpia pakkeja odotuksiin nähden.
En puolustele enkä silittele päätä mut niin paljon on saanu kuraa Trettenes tähän asti, että pakko nostaa hattua ukolle. On rooli mikä tahansa, tilanne mikä tahansa, turska pelaa sen täysillä ja todella minimaalisilla virhemäärillä.
Itse olen ekan harkkapelin jälkeen sanonut, että jalkapainoi/luistelu heikkoa. Eikä mikää kiekollinen taituri näytä olevan. En itse kyllä tiedä mistä tämä että paskaa saanut, kun ei kukaan mitään negatiivista ole miehestä sanonut ainakaan hetkeen?Ja vieläpä melko tavalla aiheettomasti tuo kritiikki vielä on tullut.
Niin kutsutulla "näkemättä paskaa"-metodilla.
Fanita sä noin, mä vähän optimistisemmalla tavalla.Realiteetin toteaminen ei ole kuluttavaa. Ei asiaan liity tunteet oikeastaan mitenkään.
Ollut tasasin suorittaja koko Kerhossa olonsa ajan. Erittäin hyvä jääkiekon pelaaja.Itse olen ekan harkkapelin jälkeen sanonut, että jalkapainoi/luistelu heikkoa. Eikä mikää kiekollinen taituri näytä olevan. En itse kyllä tiedä mistä tämä että paskaa saanut, kun ei kukaan mitään negatiivista ole miehestä sanonut ainakaan hetkeen?
Hienostihan mies taistelee ja kamppailuissa hyvä. Vähän Paajasmainen pelaaja. Meni tänään taydellisesti kolmosen keskellä!
Sitä se on kyllä ollut. Kolmosen keskelle todella loistava! Tänään kolmonen oli tyly ja fyysinen ja varmaan eniten hyökkäysalue aikaa. Jokinenkin on niin maalinälkänen, että kohta alkaa koliseen.Ollut tasasin suorittaja koko Kerhossa olonsa ajan. Erittäin hyvä jääkiekon pelaaja.
Johan tuossa pelin aikana oli posia. Ja kuitenkin aika lopussa tuli tuo blokki. Siihen reaktio.Fanita sä noin, mä vähän optimistisemmalla tavalla.
Molemmilla näyttäisi olevan sama suosikkijoukkue. Se merkkaa.
Ja tuhanteen.Tsemppiä posin kanssa. Vaikuttaa raskaalta..
Tämä Reini oli oikein positiivinen yllätys. Uskalsi pelata eikä lähtenyt selviytymään. Koko olemus kielii sopivaa vittumaisuutta vastustajaa kohtaan.
Noin muutoin Ikosen blokki saattoi hitsata joukkuetta yhteen enemmän kuin yhden voiton verran, ihana mies.
Trettenesin kolmonen todella aktiivinen ja ärhäkkä, tykkään kovasti.
Nelonen puuttuu tällä hetkellä, herätystä siellä nyt.
Itse pre-seasoninna sanoin samaa. Mietiskelin että olisko viimekaudella jäänyt treenit vähemmällä, jos oli miettinyt jo uran lopettamista. Nyt sitten ollut hyvä kesä alla..
Olenkos ainoa ajatukseni kanssa, jos sanon, että Pillulle on tapahtunut jotain positiivista kesän aikana. Tuohan lähtee kuin parhaimpina päivinään. On meinaan tärkeä lenkki, jo pelkästään kokemuksensa takia.
Et ole ainoa, mutta myös mielestäni Pihlström oli viime kaudellakin parempi, mitä välillä saattoi täältä lukea ja tällä hetkellä peliotteet on ollut vieläkin terävämpiä. Tärkeä pelaajahan tuo on.Olenkos ainoa ajatukseni kanssa, jos sanon, että Pillulle on tapahtunut jotain positiivista kesän aikana. Tuohan lähtee kuin parhaimpina päivinään. On meinaan tärkeä lenkki, jo pelkästään kokemuksensa takia.