Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 569 640
  • 9 852

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kuinka monta aikalisää Kerho on tällä kaudella ottanut ja koska viimeksi? Miksi niitä säästellään?
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Ei voi sanoa, että rauhoittaa olemuksellaan omaa joukkuetta. Semmoista sätkimistä paikka paikoin. Ei kait sillä sitten niin väliä ole.
Jotenkin uskoisin itse, että "kaikkien" kiekkojen näkemisen ja mahtavan torjuntatyöskentelyn pitäisi luoda luottoa ja rauhoitusta. Lebe pelaa ihan mielettömällä tasolla tällä hetkellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
En ymmärrä miksi paineettomassa tilassa pitää roiskaista kiekko päätyyn, minkä helvetin takia sitä ei voi pelata alas omille.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Lähetys voisi välillä mennä poikki, sen mitä peliä olen nähnyt, niin vaikea uskoa Kerhon johtaneen 2-0.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Ei tämmöisellä selviytymis ja pitkien roiskimis paskalla pelejä voiteta kuin satunnaisesti!
Eräs pikkutyttö kuvasti tuolla katsomossa kerhon peliä hyvin....rötkötti penkillä ja haukotteli!
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen positiivisesti yllättynyt jos Kerho tästä jaksaa edes yhden pisteen kairata. Ollut sellaista selviytymistaistelua 0-2:n jälkeen.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Olen kyllä jopa hiukan tyytyväinen tähän pinnaan. Kolmas peli neljään päivään. Lugulla edellinen peli tiistaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös