Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

• 586 909
  • 9 822
Suosikkijoukkue
HPK
Kerhon peli on mennyt parempaan suuntaan ja oikein uskottavaa peliä CHL-finalistia vastaan. Tappara oli (väsyneenä) välillä jopa köysissä.

Jokisella oli jotain itseluottamus-seerumia pullossa ja Pellin lento on aivan pitelemätöntä.

Maalivahdeille tasaisemmin pelivuoroja.

Mun oranssireunaisissa tulevaisuuden papereissa Ässät tulee alaspäin taulukossa ja HPK ylöspäin.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Mun oranssireunaisissa tulevaisuuden papereissa Ässät tulee alaspäin taulukossa ja HPK ylöspäin.

Ässät menee aika lujaa ylöspäin tällä hetkellä. Tuskin tuo pahemmin notkahtaa jos Rubin pysyy ehjänä.

Hifkillä myös suunta ylöspäin.

Jukurit ainut potentiaalinen putoaja.

Kohtalainen matsi paitsi toi lopun lepsuilu jatkoilla.

Negaa pelissä olivat lukuisat pitkät kiekot Kerholta, vaikkei tilanteissa isompaa hätää ollut.
Nenonen on pelistä peliin yllättävän "kankean" oloinen. Sitten tämä "ykkös" sentteri, ei vain oikein riitä.

Tuomareitten "linja" meni vahvasti Tapparan pussiin.

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Koistinen pysy jatkossa vitun kaukana hämpästä!

No lebe veti hyviä torjuntoja ja pari lipsahdusta sitten vastineeksi. Mistä sitä tietää vaikka rajulla joku vamma mitä kannata rasittaa mutta pystyy kuitenkin pelaan jos sellainen tilanne tulee. Vaikea uskoa että lebee tarkoituksella peluutetaan koko aika.

Onhan peli hieman parantunut mutta kaukana vielä siitä että kannattais edes säälejä miettiä.

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Odotuksiin nähden lopulta hyvä peli. Alku oli karmea ja oltiin täysin jaloissa. Erän loppua kohden peliin päästiin kiinni. Varsinkin ekassa erässä mutta myös muutoin ihmetytti lukuisat paitsiot ja pitkät kiekot. Miksi hyökkäys pysäytettiin toistuvasti siniselle, kun olisi pitänyt viedä samalla vauhdilla alueelle.

Ylivoima on parantunut todella paljon kauden aikana ja yv maali oli loistavasti rakennettu. Yksinkertaista ja tehokasta.

Toinen piste olisi ollut tärkeä mutta jälleen kerran jatkoilla takkiin. Moni ihmetellyt samaa, miksi Lebedeffiä peluutetaan jatkuvasti. Ensin oli Rajulla kova kuorma ja pakko olikin peluuttaa vaikka olisi toisinaan tarvinnut lepoa. Nyt Leben kanssa sama homma vaikka olisi vaihtoehto. Ihmetyttää.

Hieno tunnelma hallissa ja hyvä määrä yleisöä.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Läpiajosta logoon vetämisessä Kerho on Suomen mestari kausilta 2009–23.

Meillä pelasi aikanaan Joonas Vihko sen verran pitkään, että mikään seura ei ikinä tulisi saavuttamaan Kerhoa "kaikkien aikojen läpiajosta logoon" -tilastossa, vaikka kukaan Kerhon pelaaja ei enää koskaan vetäisi läpiajosta logoon.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Meillä pelasi aikanaan Joonas Vihko sen verran pitkään, että mikään seura ei ikinä tulisi saavuttamaan Kerhoa "kaikkien aikojen läpiajosta logoon" -tilastossa, vaikka kukaan Kerhon pelaaja ei enää koskaan vetäisi läpiajosta logoon.

Pihlström kunnostautui tässä myös ekalla visiitillään.

M10

Jäsen

Just näin ja tämä perinnehän alkoi jo 1990-luvun alussa Jarkko "niksu" Nikanderin muodossa. Kaverillahan oli Selänne-tason jalat sekä ensimmäiset potkut, jonka ansiosta oli läpiajossa sen ajan hurlumhei kiekossa about 2-3 kertaa pelissä. Eikä tehnyt sitten IKINÄ maalia. Siitähän tuli sitten jo ihan yleinen vitsi.

Kairahan vei tämänkin homman sitten ihan omalle levelilleen, kun syötti tuomarille kulmaan läpiajosta. Sen todistaminen livenä oli mun loppuelämän ensimmäinen päivä.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kairahan vei tämänkin homman sitten ihan omalle levelilleen, kun syötti tuomarille kulmaan läpiajosta. Sen todistaminen livenä oli mun loppuelämän ensimmäinen päivä.

Tämä on syöpynyt verkkokalvoille samalla tavalla, kuin Hannu Mattilan ratkaisumaali "hidastettu elokuva" -tyypisen coast-to-coast purjehduksen päätteeksi HPK - Ilves -puolivälierässä.

M10

Jäsen
Tämä on syöpynyt verkkokalvoille samalla tavalla, kuin Hannu Mattilan ratkaisumaali "hidastettu elokuva" -tyypisen coast-to-coast purjehduksen päätteeksi HPK - Ilves -puolivälierässä.

Perustetaan joku vertaistukiryhmä. Kokoonnutaan kerran viikossa Pelastusarmeijan tiloissa Kasarmikadulla. Tarjolla laihaa kahvia ja Marie keksejä. Käsitellään sitä tilannetta, kun maailma oli Kairalle auki, mutta se kiekko siirtyi linjurille. Ihan kaikki on tervetulleita ryhmään, mutta asian sanominen ääneen ei ole helppoa ja se on ihan inhimillistä. On okei itkeä.

Suosikkijoukkue
HPK
Lipsun punaviinin voimalla ketjun varsinaisesta aiheesta vielä enemmän, mutta on todettava, että myös Timojen Nykopp ja Kulonen aikoihin tapahtui paljon ymmärtämättömiä asioita.

Lisään samaan koriin myös Esa Säterin, Mikko Myllykosken ja Tommi Hämäläisen. He tekivät lähtemättömän vaikutuksen minuun - tekemisensä tasollaan.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Saatanan sylkykupin metsästäjät. Lebe nyt ei ollut syyllinen yhteenkään maaliin. Viisikkopuolustus kusee ja molaria dissataan. Haistakaa paska, ”kannattajat”.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt ollaan niin vahvasti ketjun aiheessa, että rohkenen muistella sellaista, kun Pekka Peltola (?) sai vedettyä läpiajosta tai rankkarista kiekon yli päädyn muikkuverkon.

Voi olla, että olin kännissä. Olin kyllä aika reilusti alaikäinen.

Gibraltar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt ollaan niin vahvasti ketjun aiheessa, että rohkenen muistella sellaista, kun Pekka Peltola (?) sai vedettyä läpiajosta tai rankkarista kiekon yli päädyn muikkuverkon.

Voi olla, että olin kännissä. Olin kyllä aika reilusti alaikäinen.
Ainakin kerran Peksi pääsi yksin läpi ja lämäsi hirveen pommin B- pisteiden välistä Jukka Tammen pään vierestä plekseihin. Tammi pyöritteli päätään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy