Valitettavasti. Piti olla läpimurtokausi käsillä. Henkinen jumi taitaa olla valtava.Nurmi mennyt tasaisesti alaspäin koko kauden ajan.
Valitettavasti. Piti olla läpimurtokausi käsillä. Henkinen jumi taitaa olla valtava.Nurmi mennyt tasaisesti alaspäin koko kauden ajan.
Vaikea sanoa, eihän tuolla ole itseluottamusta ollenkaan tällä hetkellä ja koko olemus on löysä, noh nyt se maksoi maalin.M
Mistähän tää oikeesti johtuu?
Heti, kun on saatu ensin pari-kolme keskushyökkääjää.Kyllä sille pakille alkaisi tilausta olemaan.
Itse asiassa kolmatta kautta putkeen. Se Masan kauden kevään lentokin katkesi ensimmäiseen peliin jossa oli oikeasti painetta kun samoista sijoista pelanneelle Sportille hävittiin ihan pystyyn.Samanlaiset ennusmerkit kuin vuosi sitten ilmassa, mitä pidemmälle ja tasaisemmaksi pistekamppailu menee, niin Pikkaraisen HPK:lla ei vaan riitä jänne.
Kymmenen ottelun kuntopuntarissa kahdeksas ja viiden ottelun kuntopuntarissa kolmas.Samanlaiset ennusmerkit kuin vuosi sitten ilmassa, mitä pidemmälle ja tasaisemmaksi pistekamppailu menee, niin Pikkaraisen HPK:lla ei vaan riitä jänne.
Kuten sanoin, niin ennusmerkit on samat kuin vuosi sitten, kun peli tiukkenee(kaukalossa kuin sarjataulukossa), kamppailu lisääntyy ja tulosta pitäisi saada useammassa pelissä putkeen, niin peli ei kestä ja viisikko alkaa hajoamaan. HPK on ollut tänään huonosti valmistautunut ja se menee valmennuksen piikkiin.Kymmenen ottelun kuntopuntarissa kahdeksas ja viiden ottelun kuntopuntarissa kolmas.
Mikä homma?
Pari hupsista maalia omiin ja ykkönen aivan kassalla ilman tretteneesiä. Voivoi
Tähän on muutama muukin selitys päälle.Eikös se ollutkaan ihan paska ja ihan Jolyn varassa koko ukko?
En tiedä kenelle tää oli mutta itse olen kyllä Mathiasta arvostanut alusta asti. Perinteinen sentteri, kiva katsoa ja iso menetys taas.Eikös se ollutkaan ihan paska ja ihan Jolyn varassa koko ukko?
En tiedä kenelle tää oli mutta itse olen kyllä Mathiasta arvostanut alusta asti. Perinteinen sentteri, kiva katsoa ja iso menetys taas.
No samalla tavalla Kerholla piti olla yksi liigan kovimmista puolustuksista, mutta silti vuotaa. Ei hirveästi naurata...Naurattaa edelleen kun täällä puhuttiin Musen riittävän ykkösen keskelle ja olevan Liigaan kova tekijä.
Tähän on muutama muukin selitys päälle.
1. Hifk pelaa kerhon ykköstä pois loistavasti!
2. Kertoo kuinka paska Mustonen oikeasti on.
Älä sano sitä. Älä sano sitä. Älä sano sitä!No samalla tavalla Kerholla piti olla yksi liigan kovimmista puolustuksista, mutta silti vuotaa. Ei hirveästi naurata...
Ei jaksa enää siitä vääntää. Se on miten on.Älä sano sitä. Älä sano sitä. Älä sano sitä!
Pikkarainen!
Maailman hitain läpiajo ja maali!
Onneksi ehti ennen ottelun loppua. Ois ollu noloa, jos valojen sammuttua olis lähtenyt kääntään rystylle.Ei siitä tullu ees alivoimamaalia, kun jäähy ehti kulua loppuun, ennen kuin Massi ehti maalille asti