Noh, hoidetaan tämä nyt sitten samantien pois alta.
Jääkiekon lainalaisuuksilla tarkoitin sitä, että... Jos sulla on joukkueessas absoluuttisesti sarjan paras pelaaja, pelaaja joka on oikeastaan koko organisaation sydän tällähetkellä (McDavid samassa positiossa Edmontonissa), niin sillä täytyy olla tietynlainen koskemattomuus. Ja meinaan juurikin tällaisia avojäällä tapahtuvia "suuren energian" kontakteja, joissa monesti lamput sammuu taklattavalla, eniveis, tarkoitus kuitenkin näyttää, että mä olen Boss täällä..
.. Eli.. Blood halusi vetää Jolyn aivan pystyyn avojäälle ja samalla viestittää Kerholle, ja itseasiassa koko kiekkoa seuraavalle Kylälle, että "mä olen tän illan kurko, vittuun tällaiset Jolyt". Blood olisi saanut haluamansa jos kukaan ei olisi reagoinut. You know? Mutta vitut, samantien voimahyökkääjän full power-poikkari yläselkään ja Blood makasikin naama jäässä ja hiihteli sen jälkeen häntä koipien välissä vaihtoaitioon ja loppuillan kurko olikin koko Kerhon joukkue ja se näkyi ihan kaikkialle. Yleisökin syttyi pitkästä aikaa kunnolla.
Tähän asti turhan usein kuullut hallin ovista ulos kävellessä jengin juttelevan tyylillä "vittu tästä paskasta joutu taas 15 euroa maksaan".. "Onneks ei tarvinnut maksaa tästä euroakaan"..
Eilen kommentit olivat luokkaa "Oli kyllä hyvä matsi. Tästä maksaakin ihan mielellään".
Ja kaikki lähti liikkeelle Bloodin alistamisesta.