Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

• 587 061
  • 9 822

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
@Jääkaappi Miksi pitäisi joutua "vastaamaan" kun on tehnyt sääntöjen puitteessa sen mitä voi?

Eiköhän sen kuitinkin olisi tällöin syytä olla sääntöjen mukainen mutta helvetin kova.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ehdottomasti oikein toimittu tai jos jotenkin saa säätää niin takaa poikittainen ehkä ei se paras ratkaisu, mutta lähin pelaaja ja välittömästi. Eikä nyt turpaan tarvitse vetää, mutta jokin kuitti heti perään.

Tuo 2 min jäähy oli sen arvoinen, että Jolylle tuli ehkä parempi mieli ja ottanut joukkueen puolesta ihan tarpeeksi kovaa kohtelua osakseen. Tarpeeksi otettu näitä ”ilmaisia” poikkareita vastaan ja käännetty poskea.

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Olet sä kyllä pikkuisen koominen. Kenties tahallasi.

No. Kerro minulle nyt ne lainalaisuudet vai juoksetko karkuun niinkuin aina iimeksikin kun piti argumentoida?
:DD

Kyse ei ole karkuun juoksemisesta, vaan sen tosiasian tiedostamisesta, että nyt vastapuolella joku hihna pyörii joka toisen pyörähdyksen tyhjää, joten varmaan on parempi kaikessa hiljaisuudessa astua pari askelta sivuun ja antaa tilanteen rauhoittua. Tämä siis nyt lähinnä koskien edellistä antoisaa keskustelua minkä kanssasi kävin.

Tähän viimeisimpään voin myöhemmin vastata.

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Noh, hoidetaan tämä nyt sitten samantien pois alta.

Jääkiekon lainalaisuuksilla tarkoitin sitä, että... Jos sulla on joukkueessas absoluuttisesti sarjan paras pelaaja, pelaaja joka on oikeastaan koko organisaation sydän tällähetkellä (McDavid samassa positiossa Edmontonissa), niin sillä täytyy olla tietynlainen koskemattomuus. Ja meinaan juurikin tällaisia avojäällä tapahtuvia "suuren energian" kontakteja, joissa monesti lamput sammuu taklattavalla, eniveis, tarkoitus kuitenkin näyttää, että mä olen Boss täällä..

.. Eli.. Blood halusi vetää Jolyn aivan pystyyn avojäälle ja samalla viestittää Kerholle, ja itseasiassa koko kiekkoa seuraavalle Kylälle, että "mä olen tän illan kurko, vittuun tällaiset Jolyt". Blood olisi saanut haluamansa jos kukaan ei olisi reagoinut. You know? Mutta vitut, samantien voimahyökkääjän full power-poikkari yläselkään ja Blood makasikin naama jäässä ja hiihteli sen jälkeen häntä koipien välissä vaihtoaitioon ja loppuillan kurko olikin koko Kerhon joukkue ja se näkyi ihan kaikkialle. Yleisökin syttyi pitkästä aikaa kunnolla.

Tähän asti turhan usein kuullut hallin ovista ulos kävellessä jengin juttelevan tyylillä "vittu tästä paskasta joutu taas 15 euroa maksaan".. "Onneks ei tarvinnut maksaa tästä euroakaan"..

Eilen kommentit olivat luokkaa "Oli kyllä hyvä matsi. Tästä maksaakin ihan mielellään".

Ja kaikki lähti liikkeelle Bloodin alistamisesta.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Hienosti hoidit tämän pois alta ja olen samoilla linjoilla suunnilleen.

Vielä kun olisit osannut vastata aikaisempiin argumentteihin Pikkaraisesta muutakin kuin jankkaamalla vedoten loukkaantumisiin niin huikeutta.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
@Jääkaappi Miksi pitäisi joutua "vastaamaan" kun on tehnyt sääntöjen puitteessa sen mitä voi?

Eiköhän sen kuitinkin olisi tällöin syytä olla sääntöjen mukainen mutta helvetin kova.
No tuossahan @Takanahka jo vastailikin tähän melko kattavasti eikä siihen sen kummemmin mitään lisättävää ole.

Liukas sai kuitistaan pari minuuttia, mutta uskon tuon olevan jatkoa ajatellen ihan hintansa arvoinen. Vielä kun Miro saataisiin jotenkin kokoonpanoon, niin joutuisi vastustaja tosissaan miettimään, että ketä kannattaa ajella ja missä.

Eteenpäin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olin eilen myös alkuun sitä mieltä, että Liukas toimi todella tyhmästi, kun katsoin ensin poikittaisen osuvan niskan seudulle.

Mutta hyvä kuittihan toi oli ja Blood lopetti Jolyn taklaamiset tuohon. Viesti meni perille.

Yleensä en turhista jäähyistä tykkää, mutta tuo ei lopulta sellainen ollut. Kostautuessaan saattaisin olla eri mieltä.

Ennen kaikkea toi tilanne toi peliin ja halliin tunnetta. Tunnetta tämä Liiga kaipaa ihan saatanasti ja nyt sitä saatiin.

Ensi viikolla on muuten poikittaisten mailojen kalpamiekkailun kuninkaat Kuopiosta Hämeennlinnassa. Tunnetta siihenkin peliin? Miro pitäisi vetää jesarilla yhden pelin ajaksi kasaan, vähän niinkuin nyrkit Shargodrodskyllä aikoinaan.

Kerho!

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Semmosta

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
On tää uskomatonta touhua liigassa! Tiedät että kaveri tulee ja taklaa niin ei muuta kuin selkä kentälle päin niin yv ansaittu ja toivot että itse pysyt ehjänä! Näin sitä pelaajia Suomessa kehitetään!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy