Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 574 294
  • 9 852

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Pitkästä aikaa katson peliä ihan keskittymällä. Ja eihän tässä pelaamisessa kyllä vieläkään ole yhtään mitään järkeä missään päin kenttää. Ylivoimalla ehkä muutaman kerran yritettiin jotain samanlaista (toisteisuus...) mutta muutenhan kaikki vaikuttaisi pelaavan ihan jotain omaa peliään. Maalin edessä tökätään mailan kärjellä "kuti" kohti maalia, viivasta ei vedä ikinä kukaan ja kulmaväännöissä/taistelukiekoissa ei ole ketään lähelläkään missään. Kaksi syöttöä lavasta lapaan putkeen on ehdoton maksimi, viimeistään kolmas on päätykiekko, harhasyöttö tai menetys.Todella omituista tämä kyllä on, pelihän on rakenteellisesti jopa paskempaa kuin vaikka viime kauden sääleissä Lukkoa vastaan - vaikka sekin oli aivan järkyttävää sekoilua.

Ero KooKoon pelaamiseen on ihan uskomattoman iso, vaikka myös kotijengillä on joku ihme käsijarru päällä. Sieltä löytyy kuitenkin ihan selkeät sapluunat, miten YRITETÄÄN pelata, vaikka se ei nyt tunnu oikein onnistuvan. Siinä kuuluisassa pitkässä juoksussa parempi tulos tulee kuitenkin todennäköisemmin KooKoolle kuin Pallokerholle.

Vaikeaa on, on vaikeaa. Pysyn edelleen kannassani, että Pixu ei saa noista veljistä irti sitä mitä pitäisi eikä ole onnistunut asettamaan palapelin palasia oikeille paikoilleen. Ne palaset on kuitenkin verrattain aivan laadukkaita. Olkoonkin, että sen ykkössentterin puute paistaa johonkin Uranukseen asti.

Vitutus ja harmitus on muuttunut nyt enemmän ihmettelyyn, että miten toi on edes mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
2–1 ja. Rautiainen (D'Astous)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ei mielenterveys kestä tätä paskaa enää.

Turpaan sarjajumbolta (kahdesti), turpaan sarjan paskimmalta kotijoukkueelta...

Munaton mätisäkkilauma (pl. Joly, Liukas, Lebe/Raju).



 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pitkästä aikaa katson peliä ihan keskittymällä.
Mä en ole pystynyt tuohon pitkään aikaan. Nyttenkin käynnistin striimin toiseen erään, suurimman osan aikaa kuitenkin kuluttanut aikaa internetin ihmemaailmassa. Välillä käyn kurkkaamassa tuloksen. Tuota olen harrastanut puolet kaudesta. Jos on ollut tarpeellista, olen kelannut takaisin Kerhon maaleihin ja sitten taas muuta puuhaa. Ei ole hirveästi tarvinnut kelailla.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
ARMOITETTU MAALINSYLKIJÄ!
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Trettenesiltä äsken hieno kiekon ylöstuonti. Haku pakilta alhaalta, nopea käännös, vauhtiin ja kiekko itse hallinnassa päätyyn vetopaikoille asti. Ei onnistu muilta senttereiltä tämä meillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös