vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Kai siellä Kouvolassa maaleja tehtiin?
No perkele, se kummajainenhan tossa just oli..
My bad
Kai siellä Kouvolassa maaleja tehtiin?
Sä et ookaan kännissä.Pikkarainen ihmetteli, ettei Kerholla ollut neuvotteluhalukkuutta jatkosta. Minä en.
No niin, melkein 2 min 5-3 yv:tä.
Tirsk.
Juu pikkujoulut linnalla. Ei voi olla kun kirjakamaa tulossa.Kerhon bussin lähtö tänään oli lastattu Sandelsi ja Lonkeroo. Ilmeisesti jonkun asteiset juhlat luvassa.
Juu pikkujoulut linnalla. Ei voi olla kun kirjakamaa tulossa.
Melkein 1,5min 5vs3 ylivoimaa ja pari laukausta maalille asti. Aika säälittävää.Pelin kulminaatiopiste tämä.
Melkein 1,5min 5vs3 ylivoimaa ja pari laukausta maalille asti. Aika säälittävää.
Sanois Hietaniemi mitä tahansa, niin rolla porukalla pitää saada 5-3 jotain aikaiseksi.⁷eiEikös tota Hietaniemeä voisi laittaa parrastaan roikkumaan Rengon keinuun, siinä voisi sille tulla jotain uutta mieleen ylivoimaa ajatellen.
Kyllä. Joukkue ja valmentajat pitäisi istuttaa alas ja näyttää tää ylivoima kokonaisuudessaan. Sitten pyytää selitys tähän ja mitä tämän kanssa tulisi tehdä.Mun silmiin sattuu kun katsoo tuota hidasta, vetelää ja passiivista 5-3 ylivoimaa mitä vastaan on maailman helpointa puolustaa. Aivan valtavat etäisyydet pelaajilla ja kaikki seisoo paikallaan.
Aneeminen, apaattinen, hengetön HPK.
Jaetaanko pikkujouluissa lahjoja? Jos vaikka löytyisi paketeista pelitapa, päävalmentaja ja ykköskeskushyökkääjä?Juu pikkujoulut linnalla. Ei voi olla kun kirjakamaa tulossa.
Aamen. Joly ihan turhakkeena, Moses vetelee aivan liian kaukaa ja ainoa väsynyt idea se Mustonen-Hietanen "kuvio".Mun silmiin sattuu kun katsoo tuota hidasta, vetelää ja passiivista 5-3 ylivoimaa mitä vastaan on maailman helpointa puolustaa. Aivan valtavat etäisyydet pelaajilla ja kaikki seisoo paikallaan.
Aneeminen, apaattinen, hengetön HPK.
Kerhon peli on aina vaan yv:llä mielikuvituksetonta ja halutonta kiekon siirtelyä, tulee shakki mieleen. Käsittämätöntä.
Totta. Tarkoitin tempoa.Sillä erotuksella, että shakissa on älyä. Tuossa ei.