Lähinnä sitä tarkoitin, että saadaan ukot (toivottavasti) terveeksi.
Joo kyllä. Lopputuloksena sitten terveetkin miehet koohottaa kentällä ilman mitään järkeä ja tulos on samaa tasoa.
Lähinnä sitä tarkoitin, että saadaan ukot (toivottavasti) terveeksi.
Kurinalaisuudesta ei ole ollut tietoakaan pitkään aikaan. Kertooko se sitten siitä, miten joukkoja johdetaan.Sekasin on porukka.
Mietin samaa ja kummallisesti vapautunein ja paras peli osui siihen kohtaan, kun Pikkarainen oli poissaKurinalaisuudesta ei ole ollut tietoakaan pitkään aikaan. Kertooko se sitten siitä, miten joukkoja johdetaan.
Ok, vedän sen verran takaisin että ehkä siellä kulmissa pyöriminen ja puolustaminen sujuu mutta kyllä toi viimenen vaihto aika kamala oli.Täytyy olla eri mieltä. Varsinkin puolustuspäässä erinomaista tekemistä kiekolla. Alkukaudesta oli vaikeuksia, mutta parantanut roimasti.
Ei hänestä mitään hyökkäyspään dynamoa voinut odottaa. Se rooli oli varattu Pellille, joka valitettavasi on klesana.
Tottakai se on. Ei siellä ole pakeilla pelaajia vapaana kenelle avata peliä. Mutta kyllä mä vähän enemmän veteraanilta odotin hyökkäyssuuntaankin.Koko jengin kiekollinen peli on luokatonta. Ei se ole yhdestä pelaajasta kiinni - tai ongelma ole vaan yksittäisen pelaajan otteissa.
Mä en tiedä miten tää sääntö menee, ei kai sitten. Hävitty homma.Joly ei vissiin osallistu sitte rankkareihin
Joly ei vissiin osallistu sitte rankkareihin
No ei kai kun joku idiootti laittoi Jolyn kärsimään väärää vaihtoa rankkien ajaksi jäähyaitioon.Nyt ei edes Joly pelasta enää Pikeä.
Eikö edes Hietaniemen tilalle löydy ketään? Vaikka Petro?Tämänhetkinen HPK on paska jääkiekkojoukkue.
Joly istuman jatkoajalla jäähyä on tyhmintä paskaa mitä olen Kerholta ikinä nähnyt, ja se on jo paljon se.
HPK on ollut koko kauden huono, alkukaudesta vaan voitettiin pelejä, jopa hieman todennäköisyyksiä vastaan. Silloin jo muutamat nimimerkit puhui edistyneistä tilastoista ja vetosi niihin, että syöksy tulee olemaan syvä. Noh jälleen kerran ne vaan pitivät paikkansa.Tämänhetkinen HPK on paska jääkiekkojoukkue.
Katselin Steven peliä viime IFK-pelissä sillä silmällä ja huomasin, että hän taitaa haluta pois. Ei pelaa joukkueelle, ei hae ketjukavereita.Onpas muuten Moseskin kadonnut niin totaalisen täydellisesti kuvasta ettei siitä ole mitään apua joukkueelle.