Vaikuttaa suhteellisen epätodennäköiseltä onneksi tämä skenaario.Olisi kyllä hassu tilanne jos Kerho nakuttaisi vaikka 6-0 kahteen erään. Millainen olisi kolmas erä ja miten pelaajat nollaa tilanteen kun mennään jatkoille
Vaikuttaa suhteellisen epätodennäköiseltä onneksi tämä skenaario.Olisi kyllä hassu tilanne jos Kerho nakuttaisi vaikka 6-0 kahteen erään. Millainen olisi kolmas erä ja miten pelaajat nollaa tilanteen kun mennään jatkoille
Sua syö toivottavasti tänään useampi henkilö!Kerrankin toivon, että mut syödään.
Hyi saatana ei nyt mitään Walking Death meininkiä hei tänään, kiitos.Sua syö toivottavasti tänään useampi henkilö!
Nyt alkaa olla jutut kohdillaan! Minä en sitten yhdy edelliseen!Tule mun suuhun, sinä tirisevä rasvapommi
Pikkarainen sanoi suoraan jossain haastattelussa että tämän vuoden joukkue on koottu hutiloiden ja siitä vastaavien pitää olla enemmän perillä mitä tekee, aika suora kuitti toimistoon. Taitaa Mikalle soida lähtökellot...
En usko itsekään, mutta veikkaan että nyt joukkuetta koittaessa Oikein sana painaa enemmän. Sanoi myös että yv on vaikeaa ollut kun joukkueessa ei kertakaikkiaan ole siihen tarpeeksi hyviä palikoita.Jos näin oikeasti tapahtuu, eli Mika saa monoa kauden päätteeksi (mihin en pätkääkään usko), on se paras kerhouutinen sitten Piken palkkaamisen.
Saaks käyttää hymiöitä?Tule mun suuhun, sinä tirisevä rasvapommi
Saaks käyttää hymiöitä?
Se sokea lapsen usko palasi takaisin.