Katselin tuon show’n jälkilähetyksenä, enkä edes jaksa lukea mitä muut on sanonut. Pakko vaan kirjoittaa.
Ihan normi kerhonpeli. Tällä kertaa ne muut ei saanu ainoatakaan, joten tällaista tää on. Toki se, että tolla dominanssilla kakkoserässä SaiPa u20 vastaan ei tehdä yhtä maalia enempää, maalaa vakuuttavaa kuvaa lyhyestä keväästä. Eikä siinä oikeastaan mitään. Tuohon odotukseen on jo turtunut. Mutta mua raivostuttaa. Ja se mikä mua raivostuttaa, olis mun valmentamassa joukkueessa anteeksiantamatonta:
Runkkarin lopussa sulla pelaa paskana oleva veskari, kun sitä toista yritetään kuntouttaa, että se pysyisi kasassa pleijareissa. No, se klesana oleva hajoaa eksassa erässä, ja melkein kuntoutunut on pakko heittää uuniin.
Toinen erä on aika iisi, pehmeähkö lasku. Sitten kolmannessa joku SaiPan jämäjunnu (joo joo, lahjaks kaveri, mutta on tää tunne tässä) kolaa sen sun kuntoutumassa olevan veskarin päätyplekseihin. Ja kukaan ei vittu tee mitään. Ei yhtään mitään. Hetken päästä kapteeni ottaa boksin ja se sama saatanan junnu painaa repun.
Mä häpeän.
Siinä olisi ollut statementin paikka. Se olisi voinut tuoda sen kipinän tähän kauteen.
Lopussa Petman veteli vielä ylikovaa Jolya ja taaskaan kukaan ei tee mitään. Mä häpeän.
Levillä voi sitten mennä porukalla hamekauppaan. Tasa-arvon päivän kunniaksi.