Mainos

Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

• 545 537
  • 7 445

Ralph

Jäsen
Kaikki pitää voittaa ja niin edelleen, mutta kyllä minä toivon, että HPK jää kuudenneksi ja saa vastaansa Jukurit. Jukureita vastaan suurempi mahdollisuus edetä välieriin kuin HIFK:ta, Ilvestä tai TPS:ää vastaan, eikä minulla ole samanlainen luotto Kerhoon kuin 2019, että kaikki kaatuisivat. Joten Jukurit vastaan ja sitten tappelemaan paikasta välieriin.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kaikki pitää voittaa ja niin edelleen, mutta kyllä minä toivon, että HPK jää kuudenneksi ja saa vastaansa Jukurit. Jukureita vastaan suurempi mahdollisuus edetä välieriin kuin HIFK:ta, Ilvestä tai TPS:ää vastaan, eikä minulla ole samanlainen luotto Kerhoon kuin 2019, että kaikki kaatuisivat. Joten Jukurit vastaan ja sitten tappelemaan paikasta välieriin.

Kyllä se varmasti voi olla, että Jukurit on "helpompi" vastus mutta toisaalta tämmöiset kommentit tuntuu hassulta, vaikka voin kyllä varmasti allekirjoittaa tietyllä tapaa ajattelevani samoin. Silti haluan HIFK:n ennemmin kuin Jukurit tai TPS:n vastaan. Enkä tiedä olisiko näistä nyt kukaan sen helpompi kuin joku toinen ja saisi siinä samalla katsoa Paajasen taivalta pudotuspeleissä.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Kyllä se varmasti voi olla, että Jukurit on "helpompi" vastus mutta toisaalta tämmöiset kommentit tuntuu hassulta, vaikka voin kyllä varmasti allekirjoittaa tietyllä tapaa ajattelevani samoin. Silti haluan HIFK:n ennemmin kuin Jukurit tai TPS:n vastaan. Enkä tiedä olisiko näistä nyt kukaan sen helpompi kuin joku toinen ja saisi siinä samalla katsoa Paajasen taivalta pudotuspeleissä.

Olisihan siinä kieltämättä tyyliä lähettää liuta 2019 mestareita kesälomille.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oli taas Jolylta vaihto. Pari hyvää syöttöä viivaan, voitettu kaksinkamppailu laidalla, kiekonriisto keskialueella. Ja kertaalleen maalipaikassa, mutta ei ihan Ladan syöttö tavoittanut. Noin niitä pieniä asioita tehdään oikein.

L

luigitar

Kolmen ketjun joukkue ollaan tällä hetkellä. k
Kolmosella on todella vaikeaa päästä omista pois ja eikä ne kyllä hyökkäysalueellekkaan pääse.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelli on kyllä aivan jäätävä jätkä. Aika moisella tyylillä kyllä vastannut kysymykseen, "kuka korvaa Elmeri Erosen pakiston kiekollisena liiderinä". Välillä tuntuu, että se on joka paikassa kentällä.

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Naurettava psyykkausyritys Antoselta Laurikaiselle.

E: Ja Latvala... Mitä teet?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy