puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Pelasiko Tappara eilen CHL-pelin, tänään, perjantaina ja lauantaina Liigaa? Kova on tahti sielläkin.
Saattaa Collinsin ja monen muunkin tekemiseen vaikuttaa kun pelaamista tuotu Masan ajalta oikeaan suuntaan. Johnston sanoi että pelaamista tuotu helpompaan suuntaan että tiedä mitä kikkoja Masa yrittänyt istuttaa.Mä ehkä olen häntä kaikista eniten täällä haukkunut ja edelleen seison sanojeni takana: Collinsin suoritukset tuossa 2 - 2.5kk ajan oli aivan totaalisen karmeata katseltavaa. Kauhuelokuvaa.
Niin kun täällä kaikki on nähneet, miehen taso on noussut viimeisten viikkojen aikana ja se on hieno asia. Nyt hän on liigatason sentteri, mutta mikään sateentekijä hän ei edelleenkään ole. Pelaa väkevästi molempiin suuntiin - erityisesti puolustussuuntaan. Tämä on sitä Collinsia, josta maltillisesti innostuin preseasonilla. Tuolla tasolla kun jatkaa niin on vahvistus pleijareissa. Hyökkäyspäässä turha odottaa ihmeitä, mutta onneksi homma ei meillä siitä ole kiinni.
Ehkä diesel vaan käynnistyi hitaasti, ja hyvä jos niin, mutta kyllä mä näen painajaisia vielä pitkään siitä reilut kaksi kuukautta kestäneestä näennäisestä pelin jahtaamisesta.
Juu aivan sairas tahti heilläkin loppukauden osalta. Voi olla semi raskasta jalkaa lauantaina.. tosin Sporaa vastaan lepuutti Levtchiä,Kuuselaa ja Merelää ainakin.Pelasiko Tappara eilen CHL-pelin, tänään, perjantaina ja lauantaina Liigaa? Kova on tahti sielläkin.
Juu aivan sairas tahti heilläkin loppukauden osalta. Voi olla semi raskasta jalkaa lauantaina.. tosin Sporaa vastaan lepuutti Levtchiä,Kuuselaa ja Merelää ainakin.
No, ei ainakaan pääse Kerhon alivoimaa haukkumaan. Varmaan 5 hyvää maalipaikkaa jo.
Laskitko montako paitsiota jäi viheltämättä? Ainakin kolme ja kaikki jypille.Mistä nää tuomarit löydetty? Ei osunut päähän eikä muutenkaan paikkaa antaa jypille jäähyä!
Alkaiskohan sieltä pikkuhiljaa YV myös soittamaan. Ainakin äskön syötti Kontiola hyvin Innalalle, eiku Joly Harpperille. Parempaan toi on menny.
Mä ajattelin äsken, että kuulinko mä ihan väärin. Ei paha.Ai että mua naurattaa kun selostaja kutsuu Collinsia Montoksi :D