Kiitos HPK! Ootte kyl mun jengi!! Kiitos varsinkin johtoportaalle ja valmennukselle!! On toi kaunista vuodesta toiseen tuolla Jaffalassa.
Sitten se vähemmän trolli ja ihan oikee kiitos, jos nyt joku joskus HPK:sta näitä lukee...
Berzins - Louhi - Saulietis
Vittu kyllä! Muut haluu maitojunaa ja muuta mutta jos minusta on kiinni niin pahvia kouraan vaikka samantien kahdeks vuodeks!! Kiitos, mun HPK ei luovuta, mun HPK ei häikäisty Hartwallin kirkkaista valoista ja mun HPK raastaa, repii, taklaa ja sikailee just oikeessa suhteessa. Sääli että valmennus on niin vitun avuton että ei tajua kuinka helmi ja liekeissä oleva kenttä heillä onkaan käsissään, vaan vitun Flopit perseilee tuolla vaihdosta toiseen.
Lassila pliis mee Venäjälle!! Joku jonka asenne olis kunnossa olis hypänny/syöksyny Jokerien ekaan maaliin ja torjunu. Se jolla ei ole, laittaa kämäsesti mailaa eteen. Saati sitten noi kainalo imasut tai pomputukset. Tamin sanoin 95% keskittyminen on 50% suoritus. Kiitos ja näkemiin!! Toi pelaaminen näytti maistuvan alkukaudesta, nyt otan mieluummin Metsolan, joka antaa kaikkensa siellä jäällä menkööt sit vaikka se kiekko maaliin, kuin tollasen paska-asenteellisen huippuveskan joka torjuu jos huntsittaa.
Kiitos ja näkemiin... tää kausi on kyl niin taputeltu... nyt on sellanen vitutus että alta pois. Joka saatanan kerta sitä jaksaa "boostata ja ruoskia" ittensä sieltä suosta ja uskoa omiin ja sit tulee taas tää sama perseily ja alta lipan vetäminen.
Raskasta on, niin pirun raskasta!! Tää muistuttas viimekautta kaikessa muussa paitsi siinä että sillon se peli oikeesti muuttu tammikuussa... nyt muuttu juu, mut päinvastaseen suuntaan. Mulla ei vaan taida usko riittää että tän muutoksen jälkeen löytys se "super HPK" joka tekee pleijareissa (lue sääleissä) muuta kuin häviää.